سلام و درود خدمت همراهان همیشگی پرستافا

همانطور که می دانید پلاگین مشاوره تلفنی پرستاشاپ اسفندماه ۹۶ منتشر شد و خوشبختانه با استقبال خوب فروشگاه های پرستاشاپی مواجه شد.  با توجه به نظرات و پیشنهادات شما جهت افزودن ویژگی های جدید به پلاگین مشاوره تلفنی ، پس از بررسی چند ویژگی کاربردی به پلاگین اضافه نمودیم که در ادامه با تمامی این ویژگی ها آشنا خواهید شد.

 

 

پلاگین مشاوره تلفنی به شما امکان این را می دهد که به راحتی شماره همراه مشتریان خود را دریافت کرده و جهت راهنمای به مشتری و ارائه یک تجربه خرید خوب با آنها تماس بگیرید. این پلاگین برروی بسترماژول قدرتمند و رایگان پرستاپلاس نصب و فعال میشود و لازم است که این ماژول رایگان برروی فروشگاه شما نصب شده باشد.

امکانات اضافه شده به پلاگین کاربردی مشاوره تلفنی

مهم ترین امکاناتی که با توجه به پیشنهادات شما به پلاگین مشاوره تلفنی اضافه شده است ، شامل موارد زیر می باشد:

  • فیلتر صفحات: فیلترمحصولات به شما این امکان را می دهد که براساس دسته بندی محصولات ، برندها ،توزیع کننده و حتی شناسه محصولات خاص مشخص کنید که دکمه مشاوره تلفنی برای چه محصولاتی نمایش داده شود و یا اینکه برای چه محصولاتی نمایش داده نشود.
    برای مثال مشخص کنید که فقط محصولات خاصی و یا فقط محصولاتی با شاخه “موبایل” و یا فقط محصولاتی از برند “سامسونگ” و … دارای امکان مشاوره تلفنی داشته باشند.نکته : لیست سیاه به این معناست که امکان مشاوره تلفنی به هیچ وجه برای این محصولات فعال نباشد و در لیست سفید بالعکس تمامی محصولات انتخاب شده امکان استفاده از مشاوره تلفنی را دارند.
  • فقط محصولات موجود: اگر می خواهید تنها برای محصولات موجود مشاوره تلفنی داشته باشید کافیست با یک کلیک نمایش مشاوره تلفنی در محصولات ناموجود را غیرفعال کنید.
  • اضافه شدن هوک سفارشی: با استفاده از هوک displayPhoneAdviceCustomHook و تعریف آن در موقعیت دلخواه قالب خود، می‌توانید مشاوره تلفنی را در مکان مناسبی از صفحه محصول اضافه کنید که البته برای تعریف این هوک باید کمی با کدنویسی آشنایی داشته باشید.
  • گروه‌های کاربری: با استفاده از این امکان می‌توانید مشخص کنید چه گروهی از کاربران امکان استفاده از مشاوره تلفنی را داشته باشند.

  • فیلد CSS سفارشی: با استفاده از این امکان، قادر خواهید بود هر CSS که لازم دارید، برای تغییر در ظاهر دکمه مشاوره تلفنی اضافه کنید.
اطلاع رسانی درخواست های مشاوره تلفنی

یکی از مواردی که درخواست های زیادی برای افزودن به پلاگین مشاوره تلفنی داشته ایم ، امکان اطلاع رسانی درخواست مشاوره تلفنی به مدیریت سایت بود. برای این امکان به زودی یک پلاگین رایگان ویژه نوتیفیکیشن آماده خواهد شد.

پلاگین نوتیفیکیشن یک راه حل عمومی برای تمام ماژول های پرستاشاپی خواهد بود که نیاز به نوتیفیکیشن و اطلاع رسانی به کاربر دارند.

 

تغییر قیمت پلاگین مشاوره تلفنی به قیمت واقعی

نسخه اولیه پلاگین مشاوره تلفنی در اسفندماه به عنوان اولین پلاگین تجاری تیم پرستافا منتشر شد. در نسخه اولیه سعی کردیم قیمت پایینی برای این پلاگین درنظر بگیریم تا هدیه ی کوچکی به کسب و کاربرهای پرستاشاپی به مناسبت عید و افتتاح فراکت بدهیم.

بعد از گذشت ۴ ماه و همزمان با انتشار آپدیت با امکانات جدید قیمت این پلاگین به قیمت واقعی خود یعنی ۹۹ هزار تومان تغییر خواهد کرد. البته در نظر داشته باشید که این تغییر قیمت روز ۲۰ تیرماه اعمال خواهد شد و می توانید قبل از این تاریخ این پلاگین را با تنها ۴۹ هزار تومان تهیه کنید.

 

 

مشاهده اطلاعات و خرید پلاگین مشاوره تلفنی

با آرزوی بهترین‌ها

تیم پرستافا