با سلام خدمت مشتریان عزیز و همکاران محترم

خوشحالیم که در این خبر انتشار آپدیت پلاگین درگاه پرداخت بانک سامان، یکی از پلاگین های ماژول درگاه پرداخت پرستاپی را خدمت شما اعلام میکنیم. همانطور که می دانید ماژول پیشرفته درگاه بانکی پرستاپی کامل ترین ماژول های درگاه پرداخت پرستاشاپ (با 14 پلاگین و 11 درگاه پرداخت مختلف) بوده که هر روزه پلاگین ها ، آپدیت ها و به روز رسانی های مختلفی برای آن منتشر میشود و در صدد آن هستیم تا با کامل تر کردن آن تمامی نیازهای مدیران فروشگاه های اینترنتی پرستاشاپی را در زمینه پرداخت مرتفع سازیم.

آپدیت پلاگین ساماندر آخرین آپدیت پلاگین درگاه پرداخت سامان یک بخش کاملا کاربردی اضافه شد که باعث ایجاد یک تجربه کاربری مناسب برای مشتریان شما می شود. با انجام این آپدیت مشتریان شما در صورتی که با دستگاه های کوچک مانند موبایل فرآیند ثبت سفارش و پرداخت را انجام دهند  در صورتی که در اطلاعات کاربری خود شماره همراه خود را به درستی وارد کرده باشند در زمان ثبت سفارش اگر قبلا از این درگاه سفارشی ثبت کرده باشند دیگر نیازی به پر کردن اطلاعات کارت و تاریخ انقضا ندارند و درگاه بانک سامان این اطلاعات را به صورت گزینه های انتخابی برای کاربر نمایش خواهد داد که این موضوع به تنهایی باعث کوتاه تر شدن و ساده تر شدن فرآیند ثبت سفارش و پرداخت در فروشگاه شما خواهد شد!

آپدیت سامان

استفاده از این امکان در صورتی میسر خواهد شد که خریدار شماره همراه خود را در اطلاعات کاربری به درستی وارد کرده باشد. اگر همه چیز مرتب باشد، درگاه بانک سامان کارت هایی که با این شماره ثبت شده باشد را برای مشتری به نمایش می گذارد. خریدار پس از مشاهده لیست کارت ها، کارت مورد نظر خود را انتخاب کرده و با این انتخاب اطلاعات کارت و تاریخ انقضا در صفحه پرداخت به طور خودکار ثبت می شود و فقط خریدر نیاز است تا رمز دوم و cvv2 را وارد نماید که این موضوع در بهبود تجربه کاربری مشتری حائز اهمیت است.

 

متن

چگونه از درگاه موبایلی بانک سامان برای فروشگاه پرستاشاپی استفاده کنیم؟

در صورتی که از ماژول پرداخت پیشرفته پرستاپی استفاده میکنید تنها کافی است که از قسمت مدیریت پلاگین های موجود در تنظیمات ماژول این درگاه را به روز رسانی نمایید.

صفحه درگاه پرداخت بانک سامان در فراکت

در صورتی که هنوز از ماژول پرداخت پیشرفته پرستاپی استفاده نمیکنید میتوانید با مراجعه به لینک زیر با دانلود این ماژول رایگان و نصب بر روی فروشگاه خود ، این امکان ویژه را به فروشگاه خود اضافه نمایید!

صفحه دانلود ماژول رایگان پرستاپی در فراکت

 

با احترام

تیم توسعه پرستافا