سلام و عرض ادب خدمت شما همراهان مهربان پرستافا

تمامی نظرات و پیشنهادات شما را در خصوص پلاگین فرم ساز پرداخت پرستاشاپ بررسی نموده و در نتیجه توانستیم چندین ویژگی مهم و کاربردی را به امکانات این پلاگین اضافه کنیم و البته در آینده برای توسعه این پلاگین در آپدیت های بعدی حتما منتظر نظرات ارزشمند شما خواهیم بود.

 

 

پلاگین فرم ساز پرداخت به شما این امکان را می دهید که فرم هایی جهت پرداخت ایجاد کنید.می توانید فرم هایی برای دریافت مبلغ دلخواه از مشتری ، فروش مستقیم و بدون درگیر شدن با سبدخرید محصول و … ایجاد کنید. این پلاگین برروی بسترماژول جامع پرداخت پرستاپی نصب و فعال میشود و لازم است که این ماژول رایگان برروی فروشگاه شما نصب شده باشد.

پرستاپی؛ بستر توسعه سیستم پرداخت پرستاشاپ

پلاگین فرم ساز پرداخت برروی بستر ماژول جامع پرداخت پرستاپی توسعه داده شده است که این ماژول رایگان را می توانید از مارکت فراکت دانلود نمایید.

ماژول پرستاپی یک ماژول جامع پرداخت هست که علاوه بر ایجاد امکان استفاده از ۱۰ درگاه بانکی برای فروشگاه شما ، یک بستر ویژه را برای توسعه سیستم پرداخت پرستاشاپ فراهم میکند!

دانلود ماژول جامع پرداخت پرستاشاپ «پرستاپی»

 

فرم پرداخت را به محصولات اختصاص دهید!

با استفاده از امکان اختصاص فرم پرداخت به محصولات می توانید یک فرم ویژه محصولات ایجاد کنید که به صورت اتوماتیک مبلغ و نام محصول مدنظر شما به فرم افزوده شود. کاربرد این امکان زمانی است که شما قصد فروش محصولات را بدون استفاده از سبدخرید در شبکه های اجتماعی دارید و نیازی نیست برای هر محصول اقدام به ایجاد فرم جداگانه کنید.

 

برای اختصاص فرم پرداخت خود به محصولات ابندا باید در تب «تنظیمات کلی» فرم پرداخت، گزینه «برای محصولات فعال باشد؟» را بروی  بله قرار دهید. پس از فعالسازی، می‌توانید هزینه ارسال که میخواهید به قیمت محصول اضافه شود را مشخص کنید و از بخش “تنظیمات محصولات” محصولات مورد نظر خود را به صورت دلخواه تنظیم کنید.

 

در تب «تنظیمات محصولات» می توانید براساس فیلترهای مختلف محصولات خاص، دسته‌بندی‌ها، برندها و یا توزیع‌کننده‌های محصولاتی که میخواهید فرم به آنها اختصاص داده شود را مشخص کنید.

 

نکته : لیست سیاه به این معناست که فرم پرداخت به این محصولات اختصاص داده نشود و لیست سفید محصولاتی را مشخص می کند که می خواهید فرم پرداخت را به آنها اختصاص دهید.

در صورت اختصاص فرم به محصولات دیگر لینک اولیه قابل استفاده نیست و شما برای هر محصول یک لینک اختصاصی برای فرم پرداخت خود خواهید داشت. در ابتدا تب «تنظیمات محصول» راهنمای به دست آورد لینک هر محصول قرار داده ایم که در تصویر زیر نیز قابل مشاهده هست.

 

لیست دیگر امکانات و مشکلات برطرف شده آپدیت فرم ساز پرداخت

  • امکان تخصیص فرم پرداخت به گروه های کاربری دلخواه
  • امکان آپلود لوگو ویژه برای هر فرم پرداخت و یا استفاده از لوگو عمومی
  • امکان انتخاب همه درگاه های فعال برای فرم پرداخت
  • رفع مشکل وارد سازی مبالغ با اعداد فارسی

اصلاح قیمت پلاگین فرم ساز پرداخت

نسخه اولیه پلاگین فرم ساز پرداخت در اسفندماه منتشر شد. در نسخه اولیه سعی کردیم قیمت پایینی برای این پلاگین درنظر بگیریم تا هدیه ی کوچکی به کسب و کاربرهای پرستاشاپی به مناسبت عید و افتتاح فراکت بدهیم.

بعد از گذشت ۵ ماه و همزمان با انتشار آپدیت با امکانات جدید قیمت این پلاگین به قیمت واقعی خود یعنی ۱۲۹ هزار تومان تغییر خواهد کرد. البته در نظر داشته باشید که این اصلاح قیمت طی دو روز آتی اعمال خواهد شد و می توانید قبل از آن این پلاگین را با تنها ۷۹ هزار تومان تهیه کنید.

 

مشاهده اطلاعات و خرید پلاگین فرم ساز پرداخت

با آرزوی بهترین‌ها

تیم پرستافا