سلام و عرض ادب خدمت شما همراهان و همکاران عزیز

همانطور که در میدانید اشتراک ویژه و طلایی پرستافا ، طرحی نو برای مدیران کسب و کارهای فروشگاهی است تا بتوانند با دغدغه و مشکلات کمتری فروشگاه خود را راه اندازی و یا مدیریت کنند در مقالات پیشین توضیح دادیم که هدف این طرح ایجاد فضای بهتر و منعطف تر برای مدیران فروشگاههای اینترنتی مبتنی بر پرستاشاپ است.

در این مقاله به این سوال مهم خواهیم پرداخت که «چرا اشتراک طلایی پرستافا بهترین انتخاب برای فروشگاه اینترنتی شماست؟!» با ما همراه باشید.

با طرح اشتراک طلایی پرستافا برترین تیم توسعه دهنده پرستاشاپ در ایران را به استخدام خود در آورید!

پرستافا مفتخر است به عنوان برترین تیم توسعه پرستاشاپ فارسی در ایران، در طول سالهای اخیر بهترین عملکرد را (با توجه به بازخوردها) دارا بوده و محصولاتی قدرتمند و با کیفیت جهانی نیز منتشر نموده است.

ایجاد چنین تیم و بستری برای هیچ فروشگاه اینترنتی قابل تصور نیست و این بستر با سختی و تلاشی چندساله به این مرحله رسیده است به همین جهت است که انتخاب محصولات پرستافا به معنی انتخاب تجربه ای چند ساله و تخصصی ارزشمند را خواهد داشت.

خوشبختانه فروشگاه ساز پرستاشاپ ، بستر فروشگاه شماست پس حداقل های یک فروشگاه خوب را در همین ابتدا دارید با اشتراک طلایی پرستافا در واقع یک تیم توسعه را به استخدام در آورده اید که محصولات مهم، ضروری و پایه ای و در مواردی تخصصی فروشگاه شما را تنها با عضویت در این اشتراک آماده و انتشار و به روز رسانی میکنند، این تیم شبانه روز در حال تلاش برای رفع مشکلات و محدودیتهای موجود است و در تلاش است تا بهترین دستاوردها و نتایج را آماده کند!

اشتراک طلایی مسیر فروشگاه شما از خوب به عالی است!

پرستافا در تلاش است که طرح اشتراک ویژه خود را گسترش دهد ، محصولات متنوع و بزرگ و ارزشمند دیگری را تولید کند و در بسته اشتراک خود قرار دهد ، تمام این تلاش برای ارزش بخشیدن به این بسته و البته تلاش برای دستیابی مشترکان طلایی پرستافا به بهترین گزینه ها و انتخاب هاست!

در حالی که خرید یک ماژول ساده خارجی به اندازه هزینه اشتراک طلایی پرستافا هزینه خواهد داشت، این فرصت وجود دارد تا شما با کمترین هزینه ممکن به بهترین محصولات و ابزارهای توسعه داده شده در تیم پرستافا دسترسی داشته باشید!

طرح اشتراک طلایی پرستافا ، شالوده اصلی خدمات پرستافا در ماهها و احتمالا سالهای آینده خواهد بود و میخواهیم از این طرح خوب به یک طرح عالی و بی نظیر برسیم!

بالابردن ارزشها ، با ارزش آفرینی واقعی آغازی است برای تحول و تغییری ارزشمند و عالی بنابراین طرح اشتراک طلایی پرستافا مسیر فروشگاه شما از خوب به عالی خواهد بود!


در ادامه در تلاش خواهیم بود تا به چند نکته و چند سوال عمومی پاسخ داده و در نهایت بررسی کنیم که چرا اشتراک طلایی پرستافا بهترین انتخاب برای هر فروشگاه اینترنتی مبتنی بر پرستاشاپ است!

آیا طرح اشتراک طلایی پرستافا برای فروشگاه من مناسب است؟!

با تمام این توضیحات و اطلاعاتی که در چند مقاله اخیر گفته ایم مهمترین پرسش این است که آیا این طرح برای فروشگاه شما میتواند مناسب باشد یا خیر و چگونه میتوان این طرح را توجیه نمود.

در ادامه به چند سوال متداول خواهیم پرداخت شاید این سوالات بتوانند تصمیم شما را برای یک انتخاب خوب ، قطعی کنند!

چه فروشگاههایی مشترک طلایی پرستافا می‌توانند باشند؟!

همه فروشگاههایی که برروی بستر فروشگاه ساز پرستاشاپ راه اندازی شده اند میتوانند مشترک طلایی پرستافا شوند تنها کافی است از طریق وبسایت لینک انتخای این مطلب در سرویس اشتراک پرستافا مشترک شوند.

این طرح ویژه چه نسخه از پرستاشاپ است؟

این طرح هیچ محدودیتی در ارائه خدمات و محصولات به نسخه های مختلف پرستاشاپ را ندارند و به همین جهت فروشگاههای مبتنی بر پرستاشاپ 1.6 و همچنین 1.7 را همین حالا شامل میشود و همچنین در آینده نیز میتواند نسخه های آتی یعنی 1.8 و 1.9 و همچنین نسخه 2.0 پرستاشاپ را شامل گردد. در واقع مشترکان طلایی میتوانند از تمام خدمات و محصولات نسخه های به روز و تایید شده توسط پرستافا استفاده کنند!

فروشگاههای مشترک شده در این طرح از چه محصولاتی میتوانند استفاده کنند؟!

خوشبختانه طرح اشتراک طلایی پرستافا هیچ محدودیتی در این مورد ندارد ، شما میتوانید با پرداخت کمترین هزینه حق اشتراک چند میلیون تومان صرفه جویی در هزینه های خود را داشته باشید و در نهایت از تمامی محصولات پرستافا بدون هیچ محدودیتی به مدت یک سال استفاده کنید!

طرح ویژه برای اولین بار در ایران اجرا شده و با توجه به کیفیت بالا و تعداد زیاد ماژولها و پلاگین های پرستافا بسیار مقرون به صرفه ترین راهکار برای مدیریت فروشگاه اینترنتی بر پایه پرستاشاپ است!

آیا فروشگاههای طلایی میتوانند محصولات سایر شرکتهای ایرانی و خارجی را استفاده کنند؟

پرستافا هیچ محدودیتی در قبال استفاده شما ایجاد نخواهد کرد شما میتوانید مانند سابق هر محصول یا ابزاری را که مناسب خود میدانید استفاده کنید. همچنین میتوانید از خدمات ویژه مشاوره رایگان برای انتخاب محصولات برتر و سازگارتر استفاده کنید.

تفاوت خرید محصولات با دریافت حق اشتراک طلایی پرستافا چیست؟

خرید تمامی محصولات پرستافا و دریافت پشتیبانی یکساله ، هزینه ای چندبرابر هزینه حق اشتراک طلایی را در برخواهد داشت. علاوه بر آن برای به روز رسانی و آپدیت و دریافت پشتیبانی سالانه میبایست مبلغ بیشتر از حق اشتراک را پرداخت نمود! علاوه بر آن مشترکان طلایی خدمات ویژه ای را نیز در کنار اشتراک خود خواهند داشت که به مرور و در شرایط مختلف به آنها اعطا خواهد شد. و در نهایت مشترکان طلایی به تمامی محصولاتی که در آینده نیز منتشر میشود نیز دسترسی کاملی خواهند داشت و به محض انتشار میتوانند از پنل اشتراک خود در مارکت فراکت دانلود کرده و برروی فروشگاه خود نصب و استفاده نمایند!

همانطور که بارها گفته ایم اشتراک طلایی فرصتی برای رفع محدودیت های فروشگاه شماست!

من مشتری قدیمی پرستافا هستم و محصولات زیادی را خریداری کرده ام، این طرح چه کمکی به من میکند؟

تاکنون تمام محصولاتی که توسط تیم پرستافا توسعه و منتشر شده انتخاب بسیاری از فروشگاههای اینترنتی ایران که پرستافا را میشناستند بوده است. چرا که محصولات پرستافا با کیفیتی جهانی توسعه داده شده و تمامی محصولات برای رفع نیازهای ضروری و مهم فروشگاه اینترنتی بوده است!

در حوزه وب و اینترنت با توجه به تغییرات گسترده و به روز رسانی ها و مشکلات متعدد، یک نرم افزار آنلاین نیاز به نگهداری و توجه بیشتری نسبت به سایر انواع نرم افزارها است!

به عبارت دیگر صرفا راه اندازی فروشگاه اینترنتی هزینه بر نیست بلکه نگهداری و مدیریت فروشگاه اینترنتی امری بسیار پرهزینه تر و مهمتر است. طرح اشتراک طلایی پرستافا دقیقا برروی این موضوع متمرکز شده و هزینه های سنگین نگهداری از فروشگاه اینترنتی شما را بسیار کاهش خواهد داد.

در گذشته علاوه بر خرید محصولات نیازمند هزینه ای جهت نگهداری و به روز رسانی و همچنین دریافت پشتیبانی بوده اید این هزینه تقریبا یک سوم تا نصف هزینه های خرید محصولات را برای هر 6 ماه شامل میشده است اما حالا با طرح اشتراک طلایی بدون اینکه محصولاتی خریداری باشید و هزینه ای صرف کرده باشید ، به تمامی محصولات بدون محدودیتهای مربوط به بروز رسانی و پشتیبانی دسترسی خواهید داشت.

آیا طرح اشتراک طلایی واقعا به صرفه است؟ حتی برای آنهایی که به تمام محصولات نیازی ندارند؟!

تمامی محصولات پرستافا بر اساس نیازهای ضرروی فروشگاه اینترنتی پرستاشاپی توسعه و منتشر شده اند مثلا چه محصولاتی مورد نیاز شما نیست؟ پرستاکارت ، پرستاپال ، پرستاپرینت ، پرستاپی و پرستاپلاس یا پرستالینک و سایر محصولات دیگر ؟ اینها تنها بخشی از ماژولها و محصولات است و تصور اینکه فروشگاهی به این محصولات نیاز نداشته باشد سخت است به علاوه اینکه ماژولهای آینده نیازهای پیشرفته تری را قرار است برطرف کند مثلا پرستاگرام ، پرستاتیکت و پرستامارکت و همچنین پلاگین های متعددی که همین حالا وجود دارد یا منتشر خواهد شد!

تمامی این محصولات ضرروی و پایه ای بوده و یک فروشگاه اینترنتی با کمک این ابزار ، شرایط بسیار بهتری را در کسب و کار خود تجربه خواهید کرد و هر زمان که اراده کنید ابزار لازم را برای کار خود خواهید داشت!

علاوه بر این همانطور که قبلا اشاره کرده ایم، هزینه ای که برای اشتراک طلایی پرستافا میکنید به اندازه خرید تنها یک ماژول خارجی است! اما حالا به تمامی محصولات پرستافا آن هم با پشتیبانی عمومی و به روز رسانی دسترسی دارید.

در حالی که با خرید محصولات میتوانم همیشه از محصولات استفاده کنم آیا اشتراک گزینه بهتری است؟!

با اشتراک طلایی میتوانید یک مجوز موقت از استفاده از تمام محصولات به مدت مشخص را تهیه کنید در حالی که با خرید محصولات میتوانید برای هر محصول مجوزی دائمی داشته باشید که البته هزینه های بسیار بیشتری را خواهید پرداخت اما همچنان هزینه های نگهداری و تمدید هر شش ماهه یا سالیانه آن پابرجا است.

همانطور که گفتیم هزینه های نگهداری و مدیریت فروشگاه اینترنتی به مراتب سنگین و پرهزینه تر از هزینه راه اندازی است فروشگاه نیاز به توجه دارد و نمیتوان آن را رها نمود!

پشتیبانی رسمی پرستاشاپ 1.6 رو به اتمام است و در نسخه های جدید پرستاشاپ تغییرات هسته بزرگتر و سریعتر هستند! این موضوع هزینه های نگهداری فروشگاه شما را افزایش خواهد داد و طبیعتا حفظ سرویس های پشتیبانی و تمدید هر ساله محصولات خریداری شده از اولویت های کسب و کار فروشگاهی شما خواهد بود.

همچنین برای خرید این محصولات باید هزینه ای چند میلیونی را + پرداخت هزینه پشتیبانی (حدودا نصب یا بیشتر) برای هر سال یا شش ماه داشت ، با اشتراک طلایی پرستافا بدون اینکه هزینه ای برای خرید محصولات پرداخت کنید، به مدت معین ( شش ماه یا یک سال) از تمامی محصولات پرستافا و محصولاتی که در آینده منتشر میشود با هزینه ای حتی کمتر از هزینه پشتیبانی و به روز رسانی بهره مند گردید!
در واقع در سال سوم یا چهارم تازه هزینه خرید محصولات را پرداخت کرده اید درحالی که هر سال همان مقدار را قبلا میبایست برای پشتیبانی و به روز رسانی هزینه میکردید ، اما با اشتراک تمامی این هزینه ها به کلی تعدیل شده است!

به عبارت دیگر بدون پرداخت هزینه پشتیبانی و تمدید به روز رسانی و توجه به هزینه های نگهداری از سال دوم به بعد نمیتوان از محصولات سابق استفاده نمود اما با سرویس اشتراک تمام محصولاتی که در آینده نیز منتشر میشود را در کنار همه دسترسی های مربوطه با توجه به مدت زمان اشتراک خواهید داشت و میتوانید در این مدت استفاده کنید!

چه خدمات و سرویس های دیگری به مشترکان طلایی داده خواهد شد؟!

به طور کلی در اشتراک طلایی پرستافا ، نگاهی ویژه تر به فروشگاههای عضو شده ، این فروشگاهها محدودیت در انتخاب ابزار و محصولات ندارند و دهها پلاگین و ماژول منتشر شده برای آنها قابل استفاده است و به طور کلی از شرایط ویژه ای برای مدیریت فروشگاه خود بهره مند خواهند بود و همچنین هزینه بسیار پایین تری را پرداخت خواهند کرد!

مشترکان طلایی پرستافا که همان مشترکان و اعضای VIP پرستافا هستند دسترسی هایی بیشتر و قابلیتهای بهتری را برای کسب و کار خود خواهند داشت که هر روز این گزینه ها بیشتر و بهتر از گذشته خواهند بود!

علاوه بر مواردی که گفتیم ، تخفیف هزینه های مربوط به خدمات فنی و خرید قالب های شرکت لئوتم که پرستافا نماینده رسمی آنها است و همچنین موارد جانبی دیگر که در تلاش خواهیم بود به مرور به سرویس های این مشترکان اضافه نماییم.

 

در انتها اگر تصمیمتان قطعی شد و میخواهید یک مشترک طلایی شوید از این فرصت طلایی استفاده کنید!

صفحه اشتراک ویژه پرستافا و خرید اشتراک

 

با احترام و آرزوی موفقیت

تیم پرستافا