با سلام و احترام

در چند ماه اخیر با وجود نوسانات شدید ارز سعی کرده ایم که قیمت محصولات پرستافا کمترین تغییر قیمت ممکن را داشته باشند و براساس همین سیاست در چند سال گذشته نیز تا حد زیادی قیمت ها متعادل و بدون تغییر بوده است. اما برای گذر از این مشکلات اصلاحاتی در فروش محصولات داشته ایم که در ادامه توضیح خواهیم داد.

کاهش قیمت قالب های لئوتم

با توجه به نوسانات شدید ارز و افزایش سه برابری هزینه های دلاری در چند ماه گذشته و محال بودن برگشت شرایط ارز به حالت قبل ، نیاز به یک تغییر تاثیر گذار و دائمی در شرایط خرید قالب های لئوتم احساس میشد. طی مذاکرات با لئوتم توانستیم شرایط جدیدی را ایجاد کنیم تا امکان استفاده از قالب های لئوتم به صورت اورجینال و کاملا قانونی با هزینه کمتری فراهم شود.

خبر خوب در زمینه قالب های لئوتم اختیاری شدن پشتیبانی لئوتم است ، از امروز شما تنها درصورتی که نیاز داشته باشید و قصد استفاده از پشتیبانی لئوتم را دارید هزینه آن را پرداخت می کنید. بر همین اساس قیمت قالب ها ۲۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده اند و شما می توانید با هزینه مناسب تر اقدام به خرید قالب های لئوتم کنید.

قالب پرستاشاپ هانا : ۴۹۹ هزار تومان
قالب پرستاشاپ اوتیس : ۴۹۹ هزار تومان
قالب پرستاشاپ دیجیتال : ۴۹۹ هزار تومان
قالب پرستاشاپ ایمارکت: ۴۹۹ هزار تومان
قالب پرستاشاپ بلوم : ۴۹۹ هزار تومان
قالب پرستاشاپ اسپورت استور : ۴۹۹ هزار تومان

 

مطابق شرایط قبل همچنان اکانت رسمی در سایت لئوتم بابت هر خرید به شما داده می شود و می توانید تمام نسخه های اورجینال قالب را مستقیم از سایت لئوتم دریافت کنید. همچنین شما از پشتیبانی کامل قالب ها توسط تیم فنی پرستافا برخوردار خواهید بود.

 

امکان اختیاری دریافت پشتیبانی لئوتم

با توجه به اینکه هزینه دریافت پشتیبانی لئوتم برای خیلی از خریداران و کاربران هزینه اضافه‌ای است به کمک این طرح تنها خریدارانی که به این امکان نیاز دارند در صورت تمایل به دریافت پشتیبانی از لئوتم میتوانند با پرداخت معادل ریالی 20 دلار ، همزمان از پشتیبانی لئوتم نیز بهره مند گردند!

بدین منظور تنها کافی است بعد از خرید قالب از طریق بخش پشتیبانی پرستافا در مارکت فراکت درخواست خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

اصلاح قیمت ماژول های پرستافا

قیمت گذاری برخی از ماژول های پرستافا براساس شرایط کشور در چند سال پیش بوده است و بر همین اساس برای توسعه و پشتیبانی بهتر نیاز به اصلاح قیمت ها داشتیم. بر این اساس قیمت تعدادی از محصولات پرستافا در مارکت فراکت اصلاح شده اند.

  • پرستاکارت: سبدخرید ساده و سریع پرستاشاپ طی ۵ سال گذشته همواره در حال توسعه بوده و به زودی نسخه جدید این ماژول ویژه پرستاشاپ ۱.۷ با هدف بهبود روند ثبت سفارش فروشگاه های پرستاشاپی ۱.۷ منتشر خواهد شد. با توجه به تاثیر این ماژول در فروش ارزش به مراتب بالاتری حتی با قیمت جدید یعنی ۲۹۹ هزار تومان خواهد داشت.
  • پرستاپرینت: ماژول فاکتور پیشرفته پرستاشاپ که طی سه سال گذشته با قیمت پایین و تنها با ۲۰ درصد قیمت ماژول های خارجی مشابه با امکانات کمتر بوده و از امروز قیمت آن به ۱۹۹ هزار تومان تغییر خواهد کرد.
  • پرستالینک: ۱۹۹ هزار تومان
  • پیشنهاد شگفت انگیز : ۱۹۹ هزار تومان
  • پلاگین فرم ساز پرداخت پرستاشاپ: ۱۲۹ هزار تومان

 

طرح هیجان انگیز پرستافا برای رشد و توسعه شما

خبر خوب دیگر این است که به زودی طرح هیجان انگیز پرستافا برای مدیرفروشگاه ها معرفی خواهد شد که حتی با وجود افزایش قیمت های فوق می توانید با هزینه بسیار مناسب از محصولات پرستافا استفاده نمایید.

ما در پرستافا با درک شرایط اقتصادی فعلی کشور به زودی شرایطی را ایجاد خواهیم کرد که در کنار فراهم شدن امکان استفاده از محصولات پرستافا با هزینه بسیار مناسب ، امکان توسعه و بهبود محصولات پرستافا برای رشد فروشگاه ها و کسب و کار شما فراهم باشد.

 

با احترام

تیم توسعه پرستافا