متاسفانه در کشور ما رسم نانوشته بر این است که افزایش قیمتها یک شبه و به صورت مخفیانه و بدون اطلاع قبلی (به قول آقای وزیر) انجام شود و برخی وارد کنندگان و شرکت های تولید کننده نیز از همین رویه پیروی میکنند و به هیچ عنوان به مصرف کنندگان و مشتریانشان در این مورد توجهی نمیکنند.

قیمت ارز (دلار و یورو) نیز که به شکل عجیبی در زندگی روزمره ما تاثیر گذار است نیز بدون توجه و فی البداهه هر زمان که نیاز باشد (یا بدانند) تغییر میکند و این موضوع باعث میشود دومینو وار تغییر قیمتها را به شکلی حباب گونه شاهد باشیم مثلا جنسی که فرضا با توجه به دلار باید 5 برابر شده باشد اما میبینیم که گاهی در بازار تا 10 برابر نیز قیمت گذاری میشود.

پرستاشاپ فارسی

متاسفانه با توجه به شرایط اقتصادی کشور و افزایش ناعادلانه هزینه ها چاره ای جز افزایش قیمت نیست و همانطور که مطلع هستید از نوروز 98 تا به امروز یعنی یک سال و 3 ماه گذشته، در پرستافا امکان و شرایط ارائه تخفیف و هر گونه جشنواره وجود نداشته و بارها نیز به مشتریانی که در این بازه زمانی قصد خرید محصولات و خدمات پرستافا را داشته اند عنوان کرده‌ایم که در این شرایط امکان ارائه تخفیف وجود نداشته و به زودی محصولات افزایش قیمت خواهند داشت.

در یک سال اخیر تلاش کرده‌ایم تا حد امکان از افزایش قیمت محصولات خودداری کنیم.

هر چند بیشتر از یک سال است که در تلاش هستیم تا حد امکان از افزایش قیمت محصولات دوری کنیم اما متاسفانه شرایط اقتصادی کشور و هزینه های چند برابری که در این دو سال اخیر به کسب و کارها تحمیل شده امکان ادامه شرایط را با قیمت های قبلی نمی‌دهد.

با این توضیح باید عنوان کنیم که ما در یک سال اخیر به منظور رعایت حال و توجه به همکاران گرامیمان در گفتگوهای تلگرامی، تیکت و مشاوره های قبل از خرید و یا درخواستهای تخفیف بارها و بارها اعلام کردیم که شرایط تخفیف (در 90 درصد موارد) وجود نداشته و طی ماههای آتی افزایش قیمت خواهیم داشت و در تمام مدت در تلاش بودیم تا این موضوع را یادآوری نموده اما در عین حال از افزایش قیمتها تا حد امکان خودداری کنیم.

اطلاعیه و یادآوری ویژه برای ایجاد فرصت مناسب برای مشتریان و همکاران گرامی

هدف از این اطلاع رسانی ایجاد فرصتی مناسب و منصفانه به مشتریان و همکاران گرامی‌مان برای تمدید خدمات یا خرید محصولات جدید است. به همین منظورم از ابتدای مرداد ماه یعنی حدودا 3 هفته آینده یک هفته باقیمانده افزایش قیمت 25 تا 250 درصدی را برای محصولات پرستافا اعمال خواهیم نمود.

مشتریان و همکاران محترم میتوانند در این بازه زمانی در صورت تمایل محصولاتی را که نیاز دارند با همان قیمت قبلی تهیه کرده و یا نسبت به تمدید پشتیبانی اقدام نمایند.

پرستافا در سال 99 چه برنامه هایی را دنبال خواهد کرد؟

مهمترین برنامه توسعه برای امسال مانند سال گذشته ماژول پرستامارکت خواهد بود و سایر ماژولها و محصولات ممکن است فقط آپدیتهای جزئی و رفع مشکلات داشته باشند هر چند برای سایر محصولات نیز برنامه ها و آپدیتهایی را در نظر داریم اما فعلا نمیتوانیم قولی در مورد آنها بدهیم. قالبها نیز احتمالا هیچ آپدیتی نخواهند داشت با این حال توصیه ما بر این است که حتما با قیمتهای فعلی اقدام به تمدید پشتیبانی نمایید تا در ماههای آتی نیازی به تمدید پشتیبانی با هزینه بالاتر نداشته باشید.

ضمنا همانطور که احتمالا میدانید در یک سال اخیر به مشتریان دو محصول پرستامارکت و پرستاموبایل به ترتیب یک سال پشتیبانی هدیه و 6 ماه پشتیبانی هدیه تقدیم شده است و در تلاش هستیم تا در همین بازه زمانی پشتیبانی هدیه آپدیتهای ارزشمندی را برای محصولات ارائه نماییم. با این حال اگر مشتریان تمدید پشتیبانی نمایند و ما نیز به هر دلیلی تمایل به ارائه پشتیبانی هدیه داشته باشیم ، پشتیبانی هدیه به پشتیبانی خریداری شده و باقی مانده آنها افزوده خواهد شد.

تخفیف ویژه مشترکان طلایی پرستافا در تمدید بعدی

مشتریان قبلی اشتراک طلایی 6 ماهه و یک ساله پرستافا (ثبت شده تا 8 تیرماه 99) میتوانند تمدید بعدی (فقط یک بار) را با قیمت قبلی انجام دهند. لطفا زمان فرارسیدن تمدید آتی برای این موضوع یک تیکت در مارکت فراکت ایجاد نمایید تا تخفیف برای حساب شما ایجاد گردد. قیمت فعلی (قبل از افزایش قیمت ماه آینده) اشتراک طلایی شش ماهه 999 تومان و اشتراک طلایی یکساله 1999 تومان میباشد.

ضمنا مشتریان جدید اشتراک طلایی نیز میتوانند حداکثر تا پایان این ماه از قیمتهای بالا برای اشتراک طلایی خود استفاده نمایند.

افزایش قیمت خدمات و محصولات پرستافا چگونه است؟

خدمات و محصولات پرستافا طبق فهرست زیر افزایش قیمت خواهند داشت.

  • اشتراک طلایی 6 ماهه پرستافا — تغییر قیمت به ۱,۴۹۹,۰۰۰ تومان
  • اشتراک طلایی یک ساله پرستافا — تغییر قیمت به ۲,۴۹۹,۰۰۰ تومان
    (مشتریان قبلی اشتراک طلایی 6 ماهه و یک ساله [ثبت شده تا 8 تیرماه 99] میتوانند تمدید بعدی را با قیمت قبلی انجام دهند.)
  • ماژول مارکت پلیس و چند فروشندگی پرستامارکت — تغییر قیمت به ۲,۴۹۹,۰۰۰ تومان
  • ماژول همکاری در فروش پرستاپال — تغییر قیمت به ۱,۴۹۹,۰۰۰ تومان
  • ماژول فاکتور پیشرفته پرستاپرینت — تغییر قیمت به ۴۹۹,۰۰۰ تومان
  • ماژول پیشنهاد ویژه شگفت انگیز — تغییر قیمت به ۴۹۹,۰۰۰ تومان
    (این ماژول نیاز به آپدیت اساسی دارد و با نسخه 1.7 سازگار نیست و فعلا نیز در برنامه آپدیت قرار ندارد)
  • ماژول وب اپلیکیشن پیشرونده پرستاموبایل — فعلا بدون تغییر قیمت
  • تمامی قالبهای پرستاشاپ — تغییر قیمت به ۱,۲۹۹,۰۰۰ تومان
    (قالبها به با نسخه های جدید پرستاشاپ 1.7 سازگار نیستند و فعلا در برنامه آپدیت نیستند)
  • تمامی پلاگین های پرستاپی و پرستاپلاس — تغییر قیمت 100 درصدی
    (هر دو ماژول پرستاپلاس و پرستاپی در برنامه آپدیت هستند و ممکن است تغییراتی در ساختار پلاگین‌ها رخ دهد)
  • تمامی خدمات فنی پرستافا — تغییر قیمت 100 درصدی

با عنایت به اطلاع رسانی های انجام شده در طول یک سال اخیر و همچنین این اطلاع رسانی نهایی و فرصت 3 هفته‌ای یک هفته‌ای باقیمانده امیدواریم شرایط ایجاد شده برای همکاران گرامی مناسب بوده باشد و این عزیزان بتوانند در این بازه زمانی از خدمات و محصولات مورد نیاز خود استفاده نمایند.

با احترام و آرزوی موفقیت و سلامتی

پرستافا