با سلام و درود خدمت شما همکاران عزیز و گرامی.

خوشحالیم که در تمام دوران فعالیتمان سعی کرده ایم بهترین ماژول ها و محصولات را برای کسب و کارهای فروشگاهی در ایران و کسب و کارهای وابسته به پرستاشاپ فراهم کنیم! همانطور که میدانید امروز نیز در حال توسعه یکی از بزرگترین ماژول های پرستاشاپ یعنی ماژول مارکت پلیس و چند فروشندگی هستیم و در تلاشیم تا این محصول را به یکی از بهترین ماژول های پرستاشاپ در جهان تبدیل کنیم. البته برای رسیدن به این خواسته تلاش و صبر فراوانی نیاز داریم و خوشحالیم که در این مسیر نیز تعدادی از مشتریان خوبمان با شرکت در طرح پیش فروش با حمایت و همراهی خود در این مسیر همراهمان هستند!

همانطور که پیشتر و در طرح و صفحه پیش فروش محصول پرستامارکت در وبسایت پرستافا و فراکت بیان شده بود ، انتشار اولین نسخه پرستامارکت برای امروز 22 دی ماه 97 بود و طبیعتا این زمان بندی می بایست در امروز نسخه 0.7 پرستامارکت برای مشتریانی که این ماژول را تهیه کرده اند منتشر میشد!

خبر اول اینکه اولین انتشار با 10 روز تاخیر صورت خواهد گرفت البته به همراه تغییرات مثبت!

همانطور که احتمالا میدانید ماژول پرستامارکت اولین پیش فروش ماژولهای پرستافا بود. در این طرح پیش فروش تلاش کردیم تا زمان حدودی انتشار و همچنین امکانات حدودی را مشخص نماییم.اگر چه تمام تلاشمان در این مدت، انتشار به موقع ماژول بوده است اما به دلایل فنی و تغییرات بسیار مثبتی که در ادامه در مورد آنها بیشتر توضیح خواهیم داد ، انتشار نسخه اولیه 0.7 با 10 روز تاخیر همراه خواهد بود. طبق این خبر انتشار این نسخه در تاریخ 2 بهمن اتفاق می افتد. بدین جهت از مشتریان این ماژول عذرخواهی میکنیم. البته خبر خوش اینکه برخی از امکانات نسخه آتی (اسفند) در این نسخه گنجانده شده است و مدیریت ماژول با تغییرات و جزییات بسیار مثبتی توسعه داده شده است و همچنین در پس زمینه نیز تغییرات و بهبودهایی فراتر از آنچه در نسخه 0.7 متصور بودیم انجام شده است. بنابر این شاید این تغییر و تاخیر بتواند تا حدودی مثبت ارزیابی شود.

خبر خوب اینکه ماژول پرستامارکت پیشرفته تر و پرامکانات تر از پیش بینی قبلی در طرح پیش فروش خواهد بود!

با توجه به بازخوردها و پیشنهادات همکاران و مشتریان خوبمان و همچنین بررسی های بیشتر ، احساس کردیم که پرستامارکت پتانسیل بیشتری برای پیشرفته تر بودن را دارا می باشد. به همین دلیل در طول کار تغییراتی در برنامه توسعه قرار دادیم و امیدواریم تا پایان سال که نسخه کاملی از پرستامارکت برای مشتریان این ماژول منتشر خواهد شد با یک ماژول به مراتب پیشرفته تر از ماژولهای خارجی و همچنین امکاناتی که در زمان پیش فروش بیان کردیم رو به رو باشیم!

یک محصول و چند فروشنده ، امکانی که در ماژولهای خارجی وجود ندارد!

با بررسی بزرگترین مارکت پلیس های دنیا و ایران مثل آمازون و دیجیکالا ، امکانی را مشاهده میکنیم که در اکثر ماژولها مشاهده نمی شود ، این امکان یک محصول و چند فروشنده است، امکانی که در عمل این مارکت پلیس ها را کاربردی تر کرده و فروشندگان متعددی میتوانند با ارائه خدمات و محصولات با قیمتهای متفاوت با دیگران رقابت کنند! در ماژولهای خارجی (طبق بررسی ما) یا این امکان وجود ندارد و یا اگر وجود داشته باشد هزینه بسیار سنگینی باید پرداخته شود!

خوشحالیم که طبق بررسی های اولیه تصمیم بر افزودن این امکان به نسخه اصلی ماژول پرستامارکت نموده ایم! البته افزودن این امکان به صورت کامل ممکن است تا پایان سال به طور بی انجامد اما هم اکنون هم در تلاشیم تا در هسته پیش بینی های لازم برای این سرویس را داشته باشیم البته از نظر فنی هنوز خیلی زود است که بگوییم این امکان قطعی خواهد بود چرا که در زمان توسعه و رفع مشکلات و موانع فنی هست که قطعی بودن یا نبودن این امکان مشخص می شود، اما طبق بررسی های اولیه و کارهایی که تا به امروز انجام داده ایم مشکلی در افزودن این امکان به ماژول پرستامارکت وجود نداشته و امیدواریم بتوانیم این امکان ویژه و ارزشمند را حتما در نسخه نهایی ماژول پیاده سازی نماییم!

تغییرات و امکانات مثبت و جدید اعلامی برای خریداران طرح پیش فروش رایگان خواهد بود!

همانطور که همیشه در پرستافا تلاش کرده ایم تا رضایت شما همکاران عزیزمان را جلب نماییم و البته به پاس تشکر و قدردانی از حامیان ما در طرح پیش فروش ، تمام تغییرات و امکانات مثبتی که قرار است در نسخه اصلی تا پایان سال منتشر گردد برای این مشتریان رایگان بوده و هیچ هزینه ای مابه التفاوتی برای آنها منظور نخواهد شد. اما احتمال افزایش قیمت نهایی ماژول برای مشتریان جدید که در طرح پیش فروش شرکت نکرده اند وجود خواهد داشت!

 

با احترام و آرزوی موفقیت.