با عرض سلام و احترام خدمت تمامی همکاران و دوستان عزیز پرستافا

همانطور که متوجه شده اید چند روزی است که پیش فروش ماژول مارکت پلیس پرستاشاپ یعنی ماژول پرستامارکت آغاز شده است. بدین منظور می خواهیم در این مقاله به بیان مهمترین امکانات این ماژول و مقایسه آن با امکانات ماژول های مارکت پلیس خارجی همچون Ja marketplace و Advanced marketplace  بپردازیم. چه امکاناتی که اختصاصا فقط در ماژول پرستامارکت وجود دارد و چه امکانات مشترکی که هم در پرستامارکت و هم ماژول های خارجی وجود دارند. هر چند تیم پرستافا سعی کرده است این امکانات را بهبود بخشیده و نسخه کامل تر این امکانات را در ماژول جامع پرستامارکت بگنجاند. در ادامه همراه ما باشید.

 

مقایسه پرستامارکت با ماژول های خارجی مارکت پلیس

ماژول های مارکت پلیس Ja marketplace و  Advanced marketplace دارای یک نسخه اصلی بوده و در کنار این نسخه یک سری ماژول جانبی پولی وجود دارند که امکانات نسخه اصلی را ارتقا می دهد. ما در این مقاله به مقایسه نسخه های اصلی این دو ماژول با نسخه اصلی پرستامارکت می پردازیم.

 

امکانات اختصاصی پرستامارکت ( نسبت به نسخه اصلی ماژول های مارکت پلیس خارجی ):

فیلدهای ویژه برای فروشندگان:

یکی از امکانات ویژه که فقط در ماژول پرستامارکت وجود دارد ایجاد فیلدهای مختلف بنا به نظر مدیر مارکت برای فروشندگان می باشد. به طور مثال شما می توانید در فرم ثبت نام فروشندگان، علاوه بر فیلدهای پیش فرض همچون نام و نام خانوادگی و … فیلدهای ویژه ای را درون فرم پیاده سازی کنید. مثلا می توانید فیلد کد ملی را به فرم ثبت نام اضافه نمایید یا درخواست آپلود مدارک از فروشندگان کنید.

فرم ورود ویژه فروشنده:

در حالت عادی و در سایر ماژول های مارکت پلیس پرستاشاپ، فروشندگان از طریق بخش ورود پرستاشاپ می توانند وارد پنل کاربری خود شوند، اما ما در پرستافا برای ایجاد یک حالت اختصاصی برای فروشندگان بخش جداگانه ای را طراحی کرده ایم تا فروشندگان یا تامین کنندگان بتوانند از آن فرم استفاده کنند. همچنین می توانید برای این فرم یک آدرس اختصاصی ساخته و آن را به فروشندگان خود بدهید. به طور مثال صفحه ورود فروشندگان شما می تواند به صورت www.yorshop.com/sellers باشد.

پنل اختصاصی فروشنده:

پنل اختصاصی فروشندگان در مارکت پلیس

در پرستامارکت ما برای فروشندگان یک پنل یا داشبورد اختصاصی ایجاد کرده ایم. فروشندگان بعد از تایید عضویشان دارای یک داشبورد اختصاصی بوده که می توانند فعالیت های خود را آن جا آغاز بکنند. محصولات خود را وارد نمایند، ویرایش های لازم را انجام دهند و… همچنین ما در این داشبورد برای آگاهی از وضعیت کلی فروشنده، گزارش های خوبی را در اختیارشان گذاشته ایم.

گروه بندی فروشندگان:

یکی از قابلیت های کاربردی که فقط در پرستامارکت وجود دارد امکان گروه بندی فروشندگان می باشد. این قابلیت می تواند کمک زیادی به شما در مدیریت فروشندگان بکند. به طور مثال می توانید فروشندگان خود را به گروه های طلایی، نقره ای و برنزی تقسیم بندی کرده و دسترسی های مختلفی برای آنان تعبیه نمایید یا از گروه طلایی کمیسیون کمتری دریافت نمایید. و به همین منوال می توانید کارهای دیگری انجام دهید.

تعریف کارمند توسط فروشنده:

حتما فروشندگان برای گسترش کارشان نیاز به تعدادی پرسنل خواهند داشت. تیم پرستافا در این ماژول امکانی را تعبیه کرده است تا فروشندگان بتوانند کارمندهای دلخواه تعریف کرده و به آن ها سطوح دسترسی مختلفی را اعمال کنند. به طور مثال به حسابدارتان دسترسی بخش های مالی را می دهید و به کارشناس محتوای خود دسترسی بخش های محتوایی فروشگاه خود را می دهید.

ویرایش سریع و دسته جمعی قیمت و موجودی:

با توجه به نوسانات قیمت ارز در ایران، قیمت کالاها دائما در حال تغییر می باشد. لذا برای اینکه شما برای تغییر قیمت ها و موجودی لازم نباشد تک تک محصولات را باز کرده و قیمت و موجودی را تغییر دهید ما امکانی را ایجاد کرده ایم تا بتوانید به صورت دسته جمعی قیمت ها و موجودی محصولات را تغییر بدهید.

انعطاف پذیری در کمیسیون ها:

ویژگی خاص دیگری که ما در پرستامارکت اضافه کرده ایم ایجاد انعطاف بیشتر در بحث کارمزدها می باشد. شما در پرستامارکت می توانید کارمزدها را علاوه بر اینکه بر اساس فروشندگان مختلف تعیین می کنید، می توانید بر اساس محصول، دسته بندی محصول و گروه فروشندگان نیز تعیین کنید.

امکانات مشترک پرستامارکت و ماژول های خارجی مارکت پلیس
  • حساب کاربری فروشنده
  • فرم ویژه ثبت نام فروشنده
  • تایید خودکار یا اتوماتیک فروشنده بعد از ثبت نام
  • داشبورد حرفه ای برای فروشنده و مدیریت
  • صفحه ویژه فروشنده در فروشگاه
  • امکان افزودن محصول توسط فروشنده
  • امکان تایید و اصلاح محصولات فروشنده توسط مدیر مارکت
  • امکان تعریف ترکیب برای محصول توسط فروشنده
  • امکان وارد سازی و خارج سازی محصولات براساس اکسل
  • تعیین کمیسیون ویژه برای یک فروشنده
  • تعیین وضعیت سفارش توسط فروشنده
  • مشاهده سفارشات در پنل فروشنده
  • امکان ثبت کد رهگیری ارسال سفارش توسط فروشنده
  • امکان ثبت اطلاعات مالی فروشنده
  • گزارش درآمدها و پرداخت ها به فروشنده
  • امکان درخواست واریز درآمد توسط فروشنده
  • اطلاع رسانی ایمیلی

پرستامارکت ؛ ماژول مارکت پلیس پرستاشاپ

پرستافا تمام ماژول های مارکت پلیس موجود در پرستاشاپ را بررسی کرده است تا پیشرفته ترین ماژول مارکت پلیس پرستاشاپ را در دنیا آماده کنیم. پیش فروش ماژول پرستامارکت تا چهارشنبه ۵ دی ماه با ۳۰۰ هزار تومان تخفیف ادامه خواهد داشت.

ورود به پیش فروش پرستامارکت

 

با احترام فراوان

تیم توسعه پرستافا