سلام!

برای رفع مشکلات بزرگ نیازمند همت و اراده‌ای بزرگتر هستیم. گاهی اوقات نیز به یک انقلاب و تحول اساسی در آن حوزه نیازمندیم! یک سال پیش در چنین روزهایی بود که تصمیم بر ایجاد تحول و تغییرات مثبت در حوزه پرستاشاپ گرفتیم، تصمیمی که به خلق پرستافا و تمام اتفاقات خوب بعد از آن منجر شد!

با حضور پرستافا در این عرصه روح تازه ای در کالبد پرستاشاپ دمیده شد! کالبدی که خسته بود و انگار که نه انگار مشکلات زیادی وجود دارد از انتشارهای یکی در میان و ماه به ماه گرفته تا عدم حضور انتخاب های مناسب برای استفاده کنندگان و مدیران فروشگاه های پرستاشاپی!

البته این مشکلات فقط در پرستاشاپ نبوده و در سایر سیستم های مدیریت محتوا و به خصوص فروشگاه سازها به وفور دیده میشود!

پرستافا یک سال تحول با پرستاشاپ

در طول یک سال حضور پرستافا در حوزه پرستاشاپ، پرستافا به موثرترین برند در این حوزه تبدیل شده ایم، قدم هایی که پرستافا برمیدارد هر کدام با یک برنامه و هدف است! هدفی که به بهبود این حوزه و البته تاثیرات مثبت و مفید برای این جامعه کاربری منجر میگردد.

ما خوشحالیم که در طول یک سال گذشته شعار نداده ایم و عمل کرده ایم، یک هدف و یک برنامه منسجم را بدون هیچ انحرافی دنبال کردیم و به آن چیزی که میخواستیم تا به اینجای کار رسیده ایم!

از جامعه کاربری پرستاشاپ سپاسگزاریم!

پرستافا با امید ایجاد یک تغییر و تحول اساسی به میدان آمد! اما فراتر از آنچیزی که در پرستافا فکر میکردیم رخ داد! جامعه کاربری پرستاشاپ مانند یک کوه در کنارمان بودند و هر قدمی که برداشته میشد با حمایت و همراهی و همکاری این جامعه رخ میداد! اگر بخواهیم نام افرادی که اتفاقات یک سال گذشته تاثیر مثبت داشتند باید فهرستی به بزرگی جامعه کاربری پرستاشاپ بنویسیم!

چه آنهایی که قبل از پرستافا (در بی اس تم) با ما همراه بودند و چه آنهایی که به مرور به این جامعه پیوستند ما از همه آنها سپاسگزاریم!

پرستافا هم انحصار طلب است!

شاید اگر بگوییم ما عاشق انحصار طلبی هستیم تعجب کنید!

اما واقعیت این است و اعتراف میکنیم که پرستافا هم انحصار طلب است چرا که ما میخواهیم در جلب رضایت قلبی مشتریانمان انحصار ایجاد کنیم! تنها هدف و در واقع تمام تلاش های ما در طول ماههای گذشته بر همین اساس بوده است!

در طول ماههای گذشته به جرات میتوان گفت که 70 الی 80 درصد از تلاشهای ما کاملا رایگان و فقط برای بهبود مشکلات این حوزه بوده است. چرا که به این نتیجه رسیده بودیم که نیاز به یک عزم جدی و اراده قوی برای برطرف کردن مشکلات است، مشکلاتی که همیشه وجود دارند اما گاهی اوقات آنقدر زیاد و سنگین هستند که اراده‌های قوی را از رسیدن به اهداف بزرگ منحرف میکنند!

مشکلات شما مشکلات ما است!

ما میخواهیم اراده های مدیران فروشگاههای ایران معطوف و متمرکز بر رسیدن به اهداف تعیین شده خودشان باشد نه آن مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد!

مشکلات شما مشکلات ما است و ما قدم هایمان را بر اساس رفع مشکلات شما برخواهیم داشت، که این بزرگترین و بهترین برنامه ریزی است!

 

آیا برای یک اتفاق خوب آماده اید … ؟!

 

پایان بخش اول انقلاب پرستاشاپ ایران

 

با احترام

تیم پرستافا