با سلام و احترام

پس از یک سال تجربه و توسعه در پرستاشاپ 1.7 اکنون تیم پرستافا با پشتوانه این تخصص و مهارت آماده راه اندازی فروشگاه اینترنتی شماست. در یک سال گذشته سعی کردیم هرچه سریعتر شرایط را برای آماده شدن نسخه پرستاشاپ1.7 فراهم کنیم که خوشبختانه امروز این نسخه از پرستاشاپ به صورت کامل آماده استفاده در فروشگاه شما عزیزان است.

تیم توسعه پرستافا را باید متخصص ترین تیم پشتیبان پرستاشاپ در نسخه ۱.۷ دانست ، اکنون تخصص و مهارت تیم پرستافا در بسته های ویژه راه اندازی فروشگاه اینترنتی بر پایه پرستاشاپ ۱.۷ در خدمت شما خواهد بود. با تهیه این بسته ها علاوه بر سرعت بخشیدن به فرایند راه اندازی فروشگاه خود، از تخفیف قابل ملاحظه ای در خرید قالب و ماژول های پرستافا برخوردار شوید.

 

انواع بسته های راه اندازی فروشگاه اینترنتی

بسته های راه انداز پرستافا در سه نوع برنزی ، نقره ای و طلایی آماده شده است که در ادامه توضیح کوتاهی در مورد هر بسته داده شده است:

  • بسته راه انداز برنزی: اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود را با کمترین هزینه و با استفاده از یک قالب حرفه ای دارید ، این بسته مناسب شما است. بسته برنزی شامل قالب انتخاب شده شما و نصب و راه اندازی اولیه پرستاشاپ می باشد.
  • بسته راه انداز نقره ای: بسته نقره ای ، یک فروشگاه اینترنی با ماژول های ضروری براساس پرستاشاپ ۱.۷ را در اختیار شما قرار می دهد. این بسته شامل ۲۱ درصد تخفیف ویژه نیز می باشد.
  • بسته راه انداز طلایی: این بسته مناسب دوستانی است که قصد دارند از همکاری در فروش نیز برای فروش بیشتر فروشگاه خود استفاده کنند. بسته طلایی شامل یک قالب حرفه ای ، خدمات پشتیبانی ویژه ، ۵ ماژول و بالای ده پلاگین بوده و کامل ترین بسته راه انداز فروشگاه و همکاری در فروش می باشد. این بسته نیز شامل

از طریق صفحه زیر علاوه بر مشاهده جزئیات بسته طلایی می توانید مقایسه دقیق این سه بسته راه انداز را مشاهده کنید:

بسته راه اندازی فروشگاه اینترنتی

 

تخفیف ویژه خرید بسته های راه انداز فروشگاه اینترنتی

باتوجه به ارزشی که محصولات موجود در هر بسته دارند ، تخفیف مناسبی برای تهیه بسته ها در نظر گرفته شده است، در بسته طلایی ۲۵ درصد تخفیف ، بسته نقره ای شامل ۲۱ درصد تخفیف و البته بسته برنزی نیز دارای تخفیف ۴۹ هزار تومان می باشد.

 

افتتاح بخش خدمات فراکت

همزمان با ارائه بسته های راه انداز فروشگاه اینترنتی ، بخش خدمات پرستاشاپ نیز به مارکت پرستاشاپ ایران افزوده شده است که از این به بعد میتونید خدمات تیم پرستافا را از طریق این بخش تهیه کنید.

خدمات پشتیبانی ویژه ، خدمات ارتقا هسته پرستاشاپ و بسته نصب و راه اندازی اولیه پرستاشاپ نیز در از طریق این قسمت امکان تهیه را دارند.

 

خدمات پرستاشاپ در مارکت پرستاشاپ ایران