با سلام و درود خدمت همراهان پرستافا

همانطور که می دانید مشترکان طلایی پرستافا ، امکان استفاده از تمام محصولات پرستافا را بدون پرداخت هزینه دارند و حتی محصولاتی که در آینده منتشر می شوند را نیز مشترکان طلایی به صورت رایگان در اختیار خواهند داشت.

 

دو محصولی که اخیرا ویژه مشترکان طلایی آماده شده است ، پلاگین درگاه هوشمند پرستاشاپ است که امکاناتی برای مدیریت مشکلات عدم اتصال به درگاه های بانکی را فراهم می کند و ماژول پرستاگرام (ماژول تلگرام پرستاشاپ) برای مدیریت شبکه های اجتماعی که نسخه اول آن با قابلیت امکان ایجاد بات تلگرام و مدیریت کانال فروشگاه شما فردا منتشر می شود.

 

تخفیف طلایی پرستافا

تخفیف طلایی برای خرید اشتراک طلایی پرستافا

اشتراک طلایی پرستافا مدتی است که به صورت آزمایشی شروع به کار کرده است و در این مدت مشتریان عزیز از این بسته های استثنایی بهره برده اند و بازخوردهای آنان نشان از رضایت این دسته از مشتریان دارد. از این رو تیم پرستافا تصمیم گرفت در جهت برخورداری هر چه بیشتر مشتریان از طرح اشتراک طلایی، جشنواره تخفیف اشتراک طلایی را به مدت ۵ روز اجرا نماید.

در مدت جشنواره شما با تخفیف ۳۰۰ هزار تومانی، می توانید اشتراک یک ساله را با قیمت ۱.۱۹۹.۰۰۰ هزار تومان تهیه نمایید. تاریخ اتمام این جشنواره نیز ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۲۴ آبان ماه می باشد.

 

اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک طلایی پرستافا

تخفیف ۴۰ درصدی قالب های لئوتم ویژه مشترکان طلایی

مشترکان طلایی پرستافا علاوه بر اینکه می توانند از محصولات پرستافا به طور رایگان استفاده نمایند از تخفیفات ویژه ای در مورد قالب های لئوتم و بسته های پشتیبانی فنی برخوردار هستند. در صورتی که تا روز پنجشنبه مشترک طلایی شوید می توانید  با داشتن ۴۰ درصد تخفیف در مورد قالب های لئوتم، قالب ۶۰۰ هزار تومانی را تنها با پرداخت ۳۶۰ هزار تومان دریافت و استفاده نمایند. پس مشترک طلایی شوید و از این تخفیفات عالی بهره مند شوید.

 

اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک طلایی پرستافا

 

با احترام

تیم پرستافا