با سلام و درود خدمت شما همکاران گرامی

کمتر از یک ماه به یک سالگی طرح اشتراک طلایی پرستافا مانده است! این طرح که در شهریور 1397 با هدف برطرف کردن حداکثری نیاز فروشگاههای اینترنتی ایجاد شد شرایطی را فراهم ساخت تا مدیران کسب و کارهای فروشگاهی با پرداخت حداقل هزینه ممکن بتوانند به مدت زمان مشخص (شش ماه یا یک سال) از تمام محصولات پرستافا بدون خرید محصولات استفاده نمایند.

خوشحالیم که در طول این یک سال فروشگاههای زیادی توانستند مشترک این طرح ویژه شوند و از مزایای آن بهره‌مند گردند. در این مدت نیز تمام تلاش ما توسعه محصولاتی بوده است که قبلا در مورد آنها صحبت نموده ایم محصولاتی مانند پرستامارکت ، پرستاموبایل ، پرستاگرام و چند پلاگین را منتشر شد که بدون هزینه در دسترس مشترکان طلایی قرار گرفت!

تغییرات اشتراک طلایی پرستافا ویژه مشتریان قدیمی این طرح

اگر چه در طول یک سال اخیر توانستیم سه محصول جدید را به محصولات پرستافا (و اشتراک طلایی پرستافا) اضافه نماییم اما همانطور که احتمالا اطلاع دارید تغییراتی در تیم پرستافا رخ داده و به واسطه این تغییرات نیز 3 محصول پرستاکارت ، پرستالینک و پرستاتیکت از مالکیت تیم پرستافا خارج شده و به مالکیت پرستایار درآمده است. (این خبر را بخوانید) به همین جهت از این محصولات دیگر نمیتوانیم در طرح اشتراک طلایی استفاده کنیم.

اولویت و اهمیت ما مشترکان طلایی سال قبل هستند!

با تمام این مشکلات میدانیم که مشتریان طلایی قدیمی ما از مهمترین همکاران و مشتریان ما هستند و باید به این عزیزان اهمیت ویژه ای دهیم. و البته در تمام این مدت نیز مهمترین دغدغه تیم‌های پرستافا و پرستایار هموار کردن مسیر برای این مشتریان گرامی بوده است تا کمترین مشکل حاصل از این تحولات به کسب و کار این عزیزان وارد شود. تا همچنان سابق، دلگرم بتوانند به کسب و کار خود با طرح اشتراک طلایی ادامه دهند.

با بررسی دقیقتر به این نتیجه رسیدیم که بهتر از انتخاب چگونگی این موضوع را به خود همکاران و مشترکان واگذار کنیم تا بهترین انتخاب را با توجه به شرایط خود داشته باشند.

طرح اشتراک طلایی امسال با قیمت قبلی سال گذشته:

همانطور که میدانید سال گذشته طرح اشتراک طلایی با قیمت رسمی 1,499,000 تومان آغاز شد. در این یک سال نیز محصولاتی به بسته اشتراک طلایی اضافه و محصولاتی نیز کسر شد که البته محصولات اضافه شده از نظر قیمت ارزش بالاتری داشته است. با این حال به منظور حمایت و همراهی مشتریان سال قبل همچنان طرح اشتراک طلایی ویژه این مشتریان با همان قیمت رسمی سال گذشته ادامه خواهد داشت. بدین منظور مشترکان قدیمی به جای پرداخت هزینه تمدید امسال یعنی 1,999,000 تومان میتوانند با همان قیمت 1,499,000 (یعنی با تخفیف 500 هزار تومانی نسبت به قیمت امسال) طرح اشتراک طلایی امسال را تمدید نمایند که امیدواریم این تخفیف بتواند حمایت مناسبی را از این همکاران به دنبال داشته باشد. (توجه داشته باشید که سه محصول پرستاکارت، پرستالینک، پرستاتیکت دیگر برای سال آینده در دسترس مشترکان نخواهد بود)

طرح اشتراک طلایی پرستافا به همراه خرید محصولات پرستایار:

طرح دیگری که حمایت دوجانبه تیم های پرستافا و پرستایار را به دنبال دارد طرح «اشتراک  طلایی پرستافا به همراه خرید محصولات پرستایار» است. این طرح ویژه مشتریانی است که به محصولات جدا شده پرستافا یعنی پرستاکارت ، پرستاتیکت و پرستالینک احتیاج ضروری دارند. در این طرح هر دو تیم پرستافا و پرستایار سعی کرده‌اند که قیمت و شرایط را به حداقل ترین شرایط ممکن کاهش دهند تا شرایط ممکن برای تطبیق پذیری مشتریان را فراهم سازند.

در این طرح تخفیفی نزدیک به 50 درصد در هزینه اشتراک طلایی پرستافا و خرید سه محصول پرستایار به مشترکان اعطا میگردد. بدین طریق مشترکان قدیمی پرستافا به جای پرداخت هزینه تمدید امسال یعنی 1,999,000 تومان تنها هزینه 999,000 را پرداخت خواهند نمود و در عین حال یک بسته شامل سه محصول پرستایار (پرستاکارت ، پرستالینک ، پرستاتیکت) را به جای پرداخت 1,770,000 تومان تنها با هزینه 999,000 تومان پرداخت خواهند کرد.

با این شرایط میزان پرداختی مشترکان قدیمی در این طرح 1,998,000 تومان بوده اما همزمان یک سال دیگر اشتراک طلایی شما تمدید خواهد شد و همچنین 3 محصول پرستایار (پرستاکارت ، پرستاتیکت و پرستالینک) را نیز خریداری کرده‌اید که میتوانید بدون محدودیت زمانی از این سه محصول استفاده کنید. تخفیف نهایی در این طرح 47 درصد (نزدیک به 50 درصد تخفیف) میباشد که با هدف حمایت از مشترکان طلایی ایجاد شده است.

چگونه از این دو طرح  یکی را انتخاب کنیم؟!

در صورتی که طرح اول را انتخاب کرده اید تنها کافی است که یک تیکت در بخش پشتیبانی مارکت فراکت ایجاد نمایید تا همکاران ما تخفیف امسال را برای شما در نظر بگیرند. اما در صورتی که طرح ویژه دوم یعنی «طرح حمایتی پرستافا و پرستایار» را میخواهید انتخاب نمایید بهتر است ابتدا از طریق بخش پشتیبانی وبسایت پرستایار اقدام کرده و درخواست خود را مطرح کنید.

توجه داشت باشید که انتخاب هر یک از این دو طرح به شرایط شما عزیزان بستگی داشته و میتوانید هر کدام را که صلاح میدانید انتخاب نمایید امیدواریم که یکی از این دو طرح برای شما مناسب باشد و بتواند نیازهای شما عزیزان را پوشش دهد.

 

با احترام و آرزوی موفقیت

تیم پرستافا