با سلام و درود خدمت شما

ارتباط با مشتریان و درک نیاز آنها مهمترین بخش هر کسب و کار است، بخشی که میتواند باعث موفقیت روز افزون شود و یا موجب شکست. از طرف دیگر درک نیاز و ارتباط بهتر با مشتریان میتواند این فرصت را به کسب و کار بدهد و بهتر از دیگر کسب وکارها خود را با شرایط روز وفق داده و نیازهای مشتریان را درک نماید!

در شرایط فعلی معمولا کسب و کارهای عادی با بی توجهی به درخواستهای کاربران و مشتریانشان عدم علاقه خود به دریافت آن را و به خصوص پس از فروش و دریافت محصول به وضوح اعلام میکنند! فراموش نکنید مشتریان شما باهوش هستند و سریعا متوجه تغییر روحیات شما پس از فروش میشوند!

متاسفانه بیشتر کسب و کارهای فروشگاهی در حال حاضر مانند یک فروشنده بی مسئولیت فقط و فقط میفروشند و کمترین مسئولیت و ارتباط را با مشتریان خود پس از فروش دارند. مسئولیت فروش محصولات خود را بر عهده نمیگیرند و همچنین از ارائه راهنمایی و آموزش های لازم نیز یا ناتوانند و یا علاقه ای ندارند!

فراموش نکنید که آن کسی که از شما خرید میکند قبل از هر چیز مشتری شما است و مشتری شما باید باقی بماند!

حکایت فروشنده ای که نه خدمات میدهد و از آن طرف با اخم به همکاران باهوشش مینگرد!

مدتی پیش به دنبال خرید چند صندلی و میز از این مغازه به آن تولیدی و نجاری قدم بر میداشتم! با یک فروشگاه که اتفاقا مشتری قدیمی آنها محسوب میشدم نیز برخورد کردم در مورد خرید محصولات جدید ایشان به گرمی برخورد میکرد اما پس از آنکه چند سوال در مورد خرید محصولات قبلی و راهنمایی در مورد آنها با او صحبت کردم ، ایشان تمایلی به پاسخ کمتر نشان میدادند!

بیرون از فروشگاه ، همکار دیگر ایشان اما سوالات را به خوبی گوش داده و تا جایی که میتوانست راهنمایی میکرد، نتیجه اینکه همین اتفاق کوچک باعث شد تا سفارش جدید به ایشان محول شود!

این اتفاق قطعا برای شما هم آشنا هست هر روز و هر بار که برای خرید عازم بازار ( فیزیکی یا آنلاین) میشوید رخ میدهد! ما در کسب و کارها با فروشندگانی طرف هستیم که نه حاضر هستند خدمات خاصی بدهند و نه چشم دیدن همکاران باهوششان را دارند!

سوال این است که در این بازار اینترنتی بزرگ به وسعت ایران ، چرا باید مشتریان از شما خرید کنند؟!

روشهای ارتباط با مشتریان در فروشگاه اینترنتی شما چگونه است؟!

همانقدر که باید برای فروش به مشتریان ، فروشنده خوبی باشیم ، خوب گوش کنیم و خوب به نیاز آنها پاسخ دهیم تا آنها مشتری خدمات و محصولاتمان باشند ، پس از خرید نیز نیاز است تا این ارتباط به بهترین شکل ممکن حفظ شود به نیاز آنها پاسخ داده شود و حتی بتوان خدمات پس از فروش ویژه ای را برای آنها در نظر گرفت.

حس خوب ارتباط و خدمات پس از فروش و توجه فروشنده به مشتریان ، میتواند مشتریان شما را به قولی دو آتشه نماید و فروش بیشتر را برای شما در آینده تضمین نماید.

اگر بخواهیم ساده و راحت ارتباط را در یک فروشگاه اینترنتی دسته بندی کنیم، ارتباط و مشاوره قبل از خرید و همچنین ارتباطات بعد از فروش که شامل پشتیبانی و راهنمایی و خدمات پس از فروش است، خواهد بود.

همه ما میدانیم که بدترین فروشندگان نیز ارتباط و مشاوره قبل از خرید را تا حدودی انجام میدهند ، برخی با فریب با مشتریان گفتگو میکنند و برخی عادلانه تر سعی در راهنمایی و مشاوره دادن به مشتریان هستند اما در این بخش هم داشتن یک ابزار خوب و کمکی برای یک فروشگاه اینترنتی به وضوح میتواند بهتر و قدرتمندتر فروش را افزایش دهد.

در بحث خدمات و ارتباطات پس از فروش معمولا نواقص بسیار وسیع و بزرگی در فروشگاههای اینترنتی وجود دارد به عنوان مثال پرستافا یک فروشگاه اینترنتی دارد و مانند همه فروشگاههای اینترنتی دیگر محصولاتی را به فروش میرسد، تصور اینکه پرستافا خدمات پس از فروش شامل راهنمایی و آموزش و مشاوره و رفع مشکلات را جدی نگیرد نتایج وحشتناکی را به دنبال خواهد داشت و بالعکس توجه به این موارد که در پرستافا مهمترین بخش کار است ، میتواند کسب و کار رو به رشد و موفقی را ایجاد کند!

متاسفانه در فروشگاههای اینترنتی نه ابزار مناسبی برای ارتباط با مشتریان پس از فروش در نظر گرفته شده و نه معمولا مدیران این کسب وکارها علاقه ای از خود برای ارتباط بیشتر و ارائه خدمات از خودشان نشان میدهند!

بسته ویژه ارتباط با مشتریان شامل مشاوره قبل از خرید و پشتیبانی و خدمات پس از خرید!

بسته ارتباط با مشتریان ویژه فروشگاه اینترنتی پرستاشاپ ، یک راهکار مناسب برای کسب و کار و خدمات شما برروی بستر اینترنت است! از طرفی مشتریانی که در خرید تردید داشته یا نیاز به مشاوره دارند ، میتوانند به کمک پلاگین مشاوره تلفنی فروشگاه شما ، ارتباطشان را با شما برقرار سازند و از طرف دیگر پس از خرید نیز شما یک بستر فنی و اصولی بسیار کاربردی به نام پرستاتیکت را خواهید داشت که بتوانید خدمات پشتیبانی و راهنمایی ها و خدمات پس از فروش را به مشتریانتان ارائه نمایید تا امیدوار باشید که این ارتباط مفید و سازنده تضمین خشنودی و رضایت مشتریان از کسب و کار شما و اولین گزینه خرید آنها در سفارشات بعدی باشید!

فروش ویژه بسته ارتباط با مشتریان تنها به مدت 24 ساعت

خوشحالیم که توجه همیشگی مشتریان و حمایت همکاران عزیزمان از پرستافا فرصتی ساخته تا بتوانیم با قوت قلب بیشتری به ادامه راهمان بپردازیم. از انجایی که شرایط فعلی اقتصادی ، برای همه کسب و کارها سخت شده و مشاغل کاذب پرسودتر از مشاغل ارزشمند هستند در تلاشیم تا با تسهیل فضای کسب و کار آنلاین بتوانیم در حمایت از کسب و کارهای مفید بیشتر از گذشته قدم برداریم.

به همین منظور سرویس اشتراک طلایی پرستافا اولین و مهمترین قدم پرستافا برای تسهیل این موضوع بوده که خوشبختانه با حمایت و استقبال عزیزان فرصتی ساخته تا تلاشمان را برای میل به هدفی بزرگترین یعنی ایجاد یک پلتفرم یکپارچه بر مبنای فروشگاه ساز قدرتمند پرستاشاپ قدم برداریم!

اگر در مورد پلتفرم یکپارچه پرستاشاپ بیشتر میخواهید بدانید میتوانید به این خبر که توضیحات اولیه ای در مورد آن داده شده مراجعه نمایید و البته در فرصتی دیگر در این مورد بیشتر و بهتر توضیح خواهیم داد!

در همین راستا و به منظور تشویق مشتریان به ایجاد ارتباطی عمیق تر و کاراتر با مشتریان و بهبود فضای کسب و کارهای فروشگاهی از یک فروشنده عادی به یک فروشنده حرفه ای ، بسته ارتباط با مشتریان تنها به مدت 24 ساعت و با تخفیف ویژه 30 درصدی در اختیار همکاران عزیزمان قرار گرفته است که از این لحظه میتوانید با خرید این بسته قدمی برای تحول بهتر و آینده نگرانه تر برای کسب و کارتان بردارید.

این بسته شامل پرستاتیکت ، ماژول ارتباط هوشمند با مشتریان و همچنین پلاگین مشاوره تلفنی برروی بستر پرستاپلاس است که ویژه ارتباط با مشتریان قبل و بعد از خرید میباشد.

برای خرید این بسته با تخفیف ویژه 30 درصدی میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و مراحل خرید را طی نمایید ، پس از خرید لایسنس و لینک دانلود آنها در دسترس خواهند بود. همچنین اگر سوالی دارید در صفحه زیر میتوانید با کلیک برروی دکمه «دریافت مشاوره تلفنی» شماره همراه خود را وارد کرده تا همکاران ما به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند!

مشاهده و خرید بسته ارتباط با مشتریان پرستاشاپ

بسته ارتباط با مشتریان رایگان ویژه مشترکان طلایی!

ضمنا یادآوری میکنیم که بسته ارتباط با مشتریان ، برای مشترکان طلایی کاملا رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه برای این محصول نخواهند داشت، اگر میخواهید در این مورد بیشتر بدانید میتوانید به شماره های تماس در فوتر وبسایت تماس گرفته و یا مقالات پیرامون اشتراک طلایی را در وبسایت مطالعه نمایید.

صفحه اشتراک ویژه پرستافا و خرید اشتراک

 

 

با احترام و آرزوی موفقیت

تیم پرستافا