سرویس دهی به مشترکان ویژه پرستافا به زودی آغاز میشود!

خوشحالیم که باز هم فرصتی شد تا بتوانیم خدمات جدیدی را در حوزه راه اندازی و مدیریت فروشگاه اینترنتی ارائه نماییم. این بار می‌خواهیم سرویسی ارزشمند را راه اندازی نموده تا به امید خداوند و حمایت شما همکاران عزیز به خصوص در شرایط فعلی جامعه بتوانیم کمک ارزنده ای را برای مدیران کسب و کارهای این حوزه ارائه دهیم.

اگر شما نیز علاقه مند هستید که در این مورد بیشتر بدانید و از فرصت عالی پیش آمده در این طرح استفاده کنید. لطفا این مقاله و مقاله های بعدی پرستافا (که در روزهای آتی منتشر میشود) را با دقت مطالعه نمایید!

فروشگاه اینترنتی ، کسب و کاری پرماجرا … !

هر روز که میگذرد راه اندازی و مدیریت فروشگاه اینترنتی آسانتر میشود. اما به واسطه نیازهای روز افزون و رقابت فروشگاههای اینترنتی ، این امر پرهزینه تر از گذشته میگردد اما به همان نسبت نیز این کسب و کارها پرسودتر و پرمخاطبتر میگردند چرا که جامعه بیشتر و بهتر با فروشگاههای اینترنتی آشنا شده و اعتمادهای بیشتری به این حوزه جلب میگردد!

خوشحالیم که در پرستافا سعی نموده ایم گوشه ای از این چرخه بزرگ اقتصادی را بر عهده گرفته و تمام توانمان را در جهت تسهیل خدمات دهی به فروشگاه های اینترنتی و پیشبرد کسب و کارهای این حوزه معطوف نموده ایم.

امروز مفتخریم تا آغاز طرح ویژه ای را به مشتریان و مدیران محترم فروشگاههای اینترنتی نوید دهیم که عمیقا معتقدیم این طرح میتواند کمک بسیار بزرگی در این شرایط اقتصادی به فعالان این حوزه باشد و پنجره جدیدی را برای مدیران کسب و کارهای فروشگاهی باز کند!

توسعه یکپارچه پرستاشاپ فارسی ، شعاری که از اولین روز برای تحقق آن تلاش کردیم!

زمانی که اولین بار پرستافا متولد شد اولین و مهمترین شعارمان «توسعه یکپارچه پرستاشاپ فارسی» بود!

توسعه و یکپارچه سازی محصولات و خدمات این ویژگی ارزشمند را دارد که مطمئن باشیم محصولات به بهترین شکل ممکن با یکدیگر سازگاری و ارتباطی مفید دارند. بهره وری و کارایی و البته عملکرد بهتری را شاهد باشیم و البته در توسعه نیز بتوان قدم های بزرگتر و بهتری را برداشت.

خوشبختانه با طرح ویژه ای که قرار است معرفی نماییم و از هفته آینده سرویس دهی آن آغاز خواهد شد ، این یکپارچگی از مسائل فنی فراتر رفته و امروز میتواند یک فروشگاه کامل را شامل شود. البته این تازه آغاز است و پرستافا در تلاش است تا این هدف را به بهترین شکل ممکن پوشش دهد!

با سرویس اشتراک پرستافا ، فروشگاهی یکپارچه ، کامل و کم نقص را مدیریت کنید!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی هزینه دارد و نگهداری آن هزینه بیشتری را می‌طلبد. دغدغه و مشکل دیگر انتخاب ماژولها و قالبها و خدماتی سازگار و هماهنگ با فروشگاه اینترنتی ما است! پس از انتخاب نیز یک راه بیشتر نداریم و آن هم پرداخت هزینه آن است و طبیعتا پرداخت ماهیانه یا سالیانه هزینه پشتیبانی و تمدید آن است!

تا پیش از این نیاز به خرید تک به تک محصولات پرستافا و یا محصولات دیگر شرکتها بود این امر علاوه بر افزایش هزینه مدیریت فروشگاه اینترنتی ، پراکندگی محصولات و خریدها باعث ایجاد شکاف و نامتوازن شدن بسته فروشگاه اینترنتی شما میشد که یکپارچه سازی و هماهنگ سازی آن نیاز به توجه و صرف زمان و هزینه بیشتر میشد!

اگر تمامی این موارد و مشکلات را کنار هم بگذاریم گویی فروشگاهی وصله شده و پینه شده را ساختیم! و مانند یک سرگردان برای هر قسمت از آن نیز میبایست به یک شرکت و یک توسعه دهنده مراجعه کنیم! قطعا اگر میخواهیم صرفا وقتمان را صرف کنیم این روش راه مناسبی برای گذارن وقت است اما اگر وقت و کارمان ارزشمند است و میخواهیم یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای را راه اندازی و مدیریت کنیم ، قطعا این روش منسوخ و مناسب حالمان نخواهد بود چون میخواهیم حرفه ای تر باشیم پس باید حرفه ای تر انتخاب کنیم!

ما در پرستافا در تلاش هستیم تا مشکلات این حوزه را شناسایی و به بهترین شکل ممکن برطرف کنیم! خوشحالیم و مفتخریم که اعلام نماییم که به زودی (و به کمک مارکت فراکت) سرویس اشتراکی راه اندازی خواهد شد که شما عزیزان میتواند با عضویت در این سرویس از کلیه خدمات و محصولات پرستافا با کمترین هزینه و بیشترین امکانات بهره مند گردید.

سرویس اشتراک ویژه پرستافا این فرصت بزرگ را برای مدیران فروشگاههای اینترنتی فراهم خواهد ساخت که با کمترین هزینه ، بیشترین محصولات و خدمات را به صورت یکپارچه دریافت نموده و به راحتی فروشگاه اینترنتی خود را برروی بستری مناسب بنا کنند!

فروشگاهتان را از همان روز اول کامل و با قدرت آغاز کنید!

همه ما علاقه مند هستیم که فروشگاه اینترنتی خود را از همان روز اول به بهترین شکل ممکن و با قدرت آغاز کنیم برای اینکار نیاز به خرید چندین ماژول و محصول و قالب هستیم!

اگر هزینه تمام محصولات را بخواهیم در نظر بگیریم ، هزینه ای چند میلیونی را شامل میشد! اگر چه این هزینه برای یک کسب و کار اینترنتی حرفه ای واقعا ناچیز است اما ممکن برای شروع کار سخت و کمی سنگین باشد! علاوه بر آن اینکار موجب تمرکز بر مسایل فنی و خرید تک به تک و راه اندازی این محصولات برای فروشگاه شده و به جای تمرکز بر مسایل مهمترین مثل مسایل تامین محصولات و خدمات و بازاریابی و غیره ، باعث ضعف در مدیریت و تجارت کسب و کار شده و مدیر فروشگاه و کسب و کار را از هدف اصلی خود بازمی دارد!

شاید بهتر است تمرکز بیشتر و هزینه بیشتر صرف امور بازاریابی محصولات و فروش بیشتر شود! قطعا همه ما به دنبال چنین فرصتی برای کسب و کار و فروشگاه خود هستیم! اگر شما نیز چنین فکر میکنید مقاله بعدی پرستافا را از دست ندهید!

 

با احترام و آرزوی موفقیت

تیم پرستافا