با عرض سلام و احترام خدمت مشتریان عزیز پرستافا

با توجه به درخواست ها و بازخورد هایی که از کاربران عزیز پرستافا در یکسال گذشته داشته ایم ، شرایط پشتیبانی محصولات پرستافا از امروز ۱۲ آبان ماه ۹۷ تغییر می کند. امیدواریم براساس شرایط جدید کاربران بیشتر امکان استفاده از خدمات پشتیبانی را داشته باشند و همچنین امکان توسعه بهتر محصولات برای تیم پرستافا نیز فراهم شود.

 

تمدید پشتیبانی

 

همانطور که می دانید در زمان خرید محصول، شش ماه پشتیبانی رایگان به شما تعلق می گیرد ، اما برای استفاده از خدمات پرستافا بعد از این مدت نیاز به تمدید پشتیبانی دارید. براساس شرایط قدیمی برای تمدید شش ماهه پشتیبانی باید ۵۰ درصد قیمت محصول را پرداخت می کردید که البته این هزینه در صورت زودتر از موعد شامل تخفیف شده و تنها کافی بود که ۳۰ درصد قیمت محصول برای تمدید پشتیبانی را پرداخت کنید.

 

خوش حساب باشید و هر سال ۶ ماه پشتیبانی رایگان هدیه بگیرید

براساس شرایط جدید پشتیبانی محصولات پرستافا شما اگر خوش حساب باشید و قبل از اتمام پشتیبانی اقدام به تمدید پشتیبانی کنید ، ۶ ماه پشتیبانی رایگان نیز هدیه می گیرید و پشتیبانی شما برای یک سال تمدید خواهد شد.

 

✅ کاهش هزینه پشتیبانی شش ماهه از ۵۰ درصد به ۳۰ درصد

✅ ۶ ماه پشتیبانی رایگان ویژه کاربران خوش حساب

 

فرصت طلایی برای دریافت هدیه ۶ ماه پشتیبانی رایگان

خبر خوش برای کاربرانی که پشتیبانی آنها تمام شده و امکان استفاده از هدیه شش ماه پشتیبانی رایگان را ندارند ، شما تا آخر هفته یعنی ساعت ۲۳:۵۹ روز جمعه ۱۶ آذرماه ۹۷  فرصت دارید که با تمدید پشتیبانی به جای شش ماه ، یک سال پشتیبانی محصولات خود را تمدید کنید.

 

ورود به فراکت و تمدید پشتیبانی