با سلام و درود خدمت همکاران عزیز

اگر از مشتریان قدیمی در سایت قبلی ما یعنی ‌دی‌بی‌اس‌تم بوده باشید مطلع هستید که سالها از همکاری تیم پرستافا/دی‌بی‌اس‌تم میگذرد!

خوشبختانه این همکاری همچنان ادامه داشته و در شکلی نوین در مارکت پرستاشاپ ایران «فراکت» دنبال خواهد شد!

دی‌بی‌اس‌تم (پرستافا) نماینده رسمی لئوتم

درست زمانی که پرستاشاپ در ایران با مشکل بزرگ کمبود قالبهای متنوع و البته منعطف روبرو بود این همکاری برای پاسخ به این نیاز آغاز شد و تحولی را ایجاد و خلا بزرگی را در این حوزه برطرف کرد که خوشبختانه این همکاری تاثیر بسیار مثبتی در پرستاشاپ ایران داشت!

طبق این همکاری دی‌بی‌اس‌تم نماینده رسمی شرکت لئوتم در ایران شد و با تهیه هر قالب یک نسخه بومی شده با کیفیت بالا و یک نسخه انگلیسی (درصورت درخواست کاربر) به اون تحویل داده میشد.

قالبهای لئوتم به دلیل توسعه پیشرفته آن و داران بود از قابلیت قدرتمند ویجت منیجر و صفحه ساز آپولو فراتر از یک قالب را با ویجتهای متعدد و کاربردی آن فراهم میکرد، امکاناتی که در هسته پرستاشاپ و حتی ماژولهای تجاری به هیچ عنوان مشاهده نمیشد!

قیمت قالبها به روز رسانی شد!

اولین همکاری تیم پرستافا با لئوتم مربوط به چند سال پیش است. زمانی که قیمت دلار به مراتب پاییتر از قیمت فعلی بود شاید قیمتی در حدود 3200 تومان!

متاسفانه در زمان نوشتن این مطلب دلار پی پل از 5100 تا 5200 متغیر است و تقریبا افزایش 60 تا 65 درصدی را دارد که خوشبختانه پرستافا در تمام این سالها حداکثر تلاشش را برای ثابت نگه داشتن قیمت انجام داده است اگر چه با توجه به افزایش قیمت دلار و نیاز به واریز بیشتر به شرکت لئوتم عملا هر سال هزینه بیشتری را متحمل میشده است.

متاسفانه و قطعا ادامه روند قیمت گذاری فعلی با قیمت فعلی امکان پذیر نبوده و اگر بخواهیم هزینه صرفا خرید قالب خام (انگلیسی) بدون بومی سازی با کیفیت و ترجمه و راستچین و البته پشتیبانی پرستافا و مواردی از این دست را در  نظر بگیریم در حدود 350 هزار تومان (با قیمت دلار فعلی) ‌خواهد بود.

بدین جهت و با توجه به سایر هزینه ها از جمله بومی سازی، راستچین، ترجمه و رفع مشکلات فنی و همچنین بحث بسیار مهم پشتیبانی قیمت قالبهای لئوتم به 449 و 499 تومان افزایش پیدا کرده که در سایت فراکت از همین حالا قابل خرید و دسترسی است.

ضمنا در شرایط جدید به جهت مزیتها و خدمات بیشتر لئوتم هزینه پرداختی ما به لئوتم نسبت به گذشته بیشتر است در شرایط جدید همکاری به ازای هر قالب مبلغ 32 دلار به شرکت لئوتم توسط پرستافا پرداخت میگردد و در قبال آن لئوتم شرایط متفاوتی را نسبت به گذشته در اختیار خریداران قالبها فراهم میکند.

خبر بسیار خوب برای خریداران قالبهای شرکت لئوتم/پرستافا

با توجه به این افزایش قیمت (که ناگزیر بود و حتما باید این اتفاق میافتاد) در صدد بودیم که شرایط بهتری را ایجاد کنید که همزمان با افزایش قیمت کاربران بتوانند از مزیت ها و ویژگی های جدیدی نیز بهره مند گردد.

به همین دلیل با لئوتم در این زمینه مذاکرات بسیاری صورت گرفت تا شرایط جدید و مزیت هایی در نظر گرفته شود که در ادامه آنها را بیان خواهیم نمود!

شرایط همکاری جدید با لئوتم چه مزایایی برای مشتریان قالب‌ها دارد ؟!

بزرگترین و مهمترین مزیت شرایط همکاری جدید با لئوتم برای مشتریان، ایجاد یک حساب کاربری در وبسایت رسمی شرکت لئوتم و خرید قالب در حساب کاربری خود کاربران و مشتریان است که امکان دریافت پشتیبانی رسمی شرکت لئوتم را نیز برای مشتریان عزیز فراهم میکند.

در واقع طبق شرایط پیشین مشتریان صرفا از طریق پرستافا قادر به دریافت پشتیبانی بوده و هیچ اکانت رسمی را در وبسایت لئوتم نداشته و پشتیبانی از شرکت رسمی لئوتم را نیز طبیعتا نمیتوانستند دریافت کنند.

در صورتی که با توجه به شرایط همکاری جدید همزمان میتوانید هم از پشتیبانی پرستافا و هم از پشتیبانی لئوتم استفاده کنید و همچنین دسترسی به دانلود نسخه انگلیسی قالب در اکانت شخصی خود در وبسایت لئوتم را نیز دارا خواهید بود و علاوه بر آن نسخه بومی سازی شده با کیفیت قالب نیز مانند گذشته در دسترس شما در فراکت خواهد بود!

همکاری ویژه با لئوتم …

باز هم قرار است تحولی در این حوزه اتفاق بیوفتد این بار فراکت به عنوان نماینده رسمی شرکت لئوتم قرار است نقش بزرگی را در این حوزه ایفا کند.

در مورد این رویداد که جزییات آن در بهار 97 منتشر خواهد شد بعدا مفصل توضیح خواهیم داد و بخشی از تفاوت نوع همکاری را در آن زمان مطرح خواهیم کرد.

شرایط خرید و استفاده از قالبهای لئوتم

جهت مطالعه شرایط خرید و استفاده از قالبهای لئوتم به این صفحه در وبسایت مارکت پرستاشاپ ایران مراجعه کنید.

 

با احترام فراوان

تیم توسعه پرستافا