با سلام و درود خدمت شما همکاران و همراهان عزیز

اگر به فروشگاههای بزرگ ایران و جهان مثل بامیلو ، دیجیکالا و آمازون نگاهی بیندازیم هر کدام از آنها با سرمایه گذاری عظیم بستری اختصاصی و پیشرفته و یکپارچه را ایجاد کرده این کسب و کارها و برندها برای ایجاد چنین بستری صدها و هزاران متخصص و توسعه دهنده را استخدام کرده تا بتوانند به چنین خواسته ای برسند!

همه ما میدانیم که ساخت چنین زیرساختی برای هر استارتاپ و فروشگاهی ممکن نیست! به خصوص اگر این زیرساخت کاملا اختصاصی باشد! به همین جهت ما در پرستافا از همان ابتدا بر این تلاش بودیم که بتوانیم روزی بستری قدرتمند و یکپارچه را بر روی بستر فروشگاه ساز قدرتمند پرستاشاپ ایجاد کنیم!

طرح مشترکان ویژه و طلایی پرستافا آغاز شد!

خوشحالیم و مفتخریم که پس از ماهها تلاش این بستر آماده شده و تا این لحظه قدم های بزرگی را برای این موضوع برداشته ایم و دهها ماژول و پلاگین پرستافا توسعه داده شده و هر کدام بخشی از توسعه هسته پرستاشاپ را بر عهده گرفته اند و البته طی ماههای آینده این بستر به صورت کاملتر آماده خواهد شد و ماژولها و پلاگین های بیشتری را منتشر خواهیم ساخت!

همانطور که مطلع هستید خرید تمامی این محصولات و استفاده از تمامی این زیرساخت و البته تداوم هزینه های مربوط به بروزرسانی و پشتیبانی سنگین بوده و ممکن است سنگ بزرگی در راه کسب و کارهای فروشگاهی باشد!

خوشحالیم که بار دیگر با ارائه طرحی ویژه باری را از روی دوش همکاران و مشتریان عزیزمان برداشته ایم! این طرح طلایی بهترین فرصت برای تمامی کسب و کارهای فروشگاهی است که با کمترین هزینه از بستر یکپارچه پرستاشاپ فارسی برای کسب و کار خود استفاده کنند!

بستر یکپارچه و قدرتمند پرستاشاپ فارسی ، شامل چه بخش ها و محصولاتی خواهند بود ؟!

پرستافا ، با رویکردی متفاوت از توسعه دهندگان دیگر ماژولها و محصولاتی را آماده نموده که هر کدام بخشی از هسته فروشگاه شما را ارتقا داده و متحول میکنند. بخشی از این محصولات هم اکنون منتشر شده و بخش دیگر نیز طی ماههای آینده منتشر خواهند شد!

از جمله این محصولات میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

 

  • پرستاپلاس : ماژول رایگان ارتقا دهنده پرستاشاپ به نسخه پرامکانات تر و کم اشکال تر از نسخه رسمی پرستاشاپ به کمک افزونه ها و پلاگین های کاربردی رایگان و تجاری
  • پرستاپی : ماژول رایگان ارتقا دهنده سیستم پرداخت پرستاشاپ به کمک چندین پلاگین رایگان و تجاری
  • پرستاکارت : ماژول سبد خرید ساده و سریع پرستاشاپ (و به زودی افزونه های ویژه و کاربردی سبدخرید)
  • پرستالینک : سیستم مدیریت لینک و ریدایرکت پرستاشاپ به همراه کوتاه کننده حرفه ای و افزونه های کاربردی
  • پرستاپال : سیستم همکاری در فروش حرفه ای هماهنگ و سازگار برروی بستر پرستاشاپ
  • شگفت انگیز : ماژول مدیریت تخفیف ها و پیشنهاد ویژه پرستاشاپ
  • پرستاپرینت : ماژول فاکتور پیشرفته پرستاشاپ
  • پرستاگرام : ماژول جامع مدیریت و ارتباط فروشگاه با شبکه های اجتماعی
  • پرستاتیکت : ماژول یکپارچه مدیریت تیکت و پشتیبانی بر بستر پرستاشاپ و محصولات پرستافا
  • پرستاموبایل : ماژول جامع پیامک و موبایل پرستاشاپ فارسی
  • پرستامارکت : ماژول پیشرفته چندفروشندگی و مارکت پلیس برروی بستر پرستاشاپ
  • و دهها ماژول و پلاگین مرتبط با محصولات یکپارچه پرستاشاپ فارسی

ضمنا یادآور میشویم که تمامی این ماژولها و محصولات قابلیت توسعه به کمک افزونه ها و پلاگین ها را دارابوده ( یا این امکان افزوده خواهدشد) تا به کمک این بستر بتواند به بهترین شکل ممکن نیازها و مشکلات آن بخش از سیستم یکپارچه فروشگاهی را برطرف نماید!

با اشتراک طلایی پرستافا از تمامی مزایای طرح ویژه پرستافا بهره مند گردید!

در این طرح شما میتوانید با پرداخت حق عضویت از تمامی محصولات پرستافا که تا کنون آماده و منتشر شده استفاده کنید همچنین از تمامی محصولاتی که در ماههای آینده منتشر خواهند نیز استفاده خواهید نمود.

علاوه بر حق استفاده از محصولات پرستافا ، مزایایی همچون تخفیف های ویژه در خدمات فنی و تخفیف های طلایی در خرید محصولات شرکتهای همکار مانند قالبهای لئوتم  و همچنین خدمات ارزش افزوده دیگر مانند اولویت بالاتر در سرویس خدمات پشتیبانی و همچنین برنامه های آتی پرستافا خواهد بود.

به عبارت ساده تر مشترکان طلایی پرستافا ، مشتریان اصلی پرستافا بوده و تمام تلاش ما حفظ رضایت و اهمیت بیشتر به این مشتریان خواهد بود.

اگر میخواهید مشترک طلایی پرستافا شوید همین حالا از بهترین فرصت پیش رو استفاده کنید!

اشتراک طلایی پرستافا در دو پلن 6 ماهه و یک ساله قابل استفاده خواهد بود. پلن 6 ماهه به قیمت 899 هزار تومان و پلن یک ساله به قیمت 1499 هزار تومان در دسترس است! به مناسبت آغاز طرح مشترکان طلایی ، میتوانید از فرصت ویژه برای عضویت در این طرح استفاده کنید! برای این منظور میتوانید به صفحه اشتراک ویژه پرستافا مراجعه نموده و در انتها برروی پلن اشتراک مورد نظر خود کلیک نمایید.

 

از این صفحه شروع کنید!

صفحه اشتراک ویژه پرستافا و خرید اشتراک

 

با احترام و آرزوی موفقیت

تیم پرستافا