با سلام و احترام

مشکلات در حوزه کسب و کار آنلاین و به خصوص فروشگاه های اینترنتی بسیار زیاد است! گستره این مشکلات از موضوعات فنی گرفته تا موضوعات آموزشی و بازاریابی و همچنین قوانین و مقررات تجارت در این حوزه است که البته خوشبختانه هر روز به واسطه تلاشگران این حوزه این مشکلات کمتر شده اما از آنطرف رقابت در این حوزه نیز به مراتب بیشتر و سختتر شده است!

فراکت

پرستاشاپ ایران و تلاش‌هایی ارزشمند …

پرستاشاپ در طول سالهای اخیر به عنوان یک بستر مناسب برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی شناخته شده و تلاشهای زیادی برای بهبود و رفع مشکلات آن انجام شده است!

اگر بخواهیم تلاش‌هایی که برای پرستاشاپ تا به امروز انجام شده را توضیح دهیم میگوییم پرستاشاپ پایه‌ای‌ ترین نیازها و مشکلاتش را توانسته به خوبی برطرف کند حتی بهتر و بیشتر از فروشگاه‌های سازهای دیگر مطرح در ایران!

پرستافا در طول عمر فعالیت خود به صورت هدفمند برروی مشکلات پایه‌ای پرستاشاپ تمرکز کرده و خوشبختانه توانسته مشکلات بسیاری را در این حوزه برطرف کند البته خوشبختانه در حوزه پرستاشاپ توسعه دهندگان و خدمات دهندگان ارزشمندی فعال بوده و نمیتوان تلاش های این عزیزان را نیز نادیده گرفت!

ما صدای جامعه کاربری‌مان را خیلی واضح میشنویم!

سالها از فعالیت تیم پرستافا (و دی بی اس تم) در این حوزه میگذرد! در همه این سالها تلاشمان این بوده تا نیازهای واقعی فروشگاههای اینترنتی را شناسایی ، بررسی و اقدام کنیم! اما در تمام این سالها یک نیاز به مراتب بلندتر و قویتر از دیگر نیازها شنیده میشد و آن هم مشکل ضعف و کمبود متخصصان و خدمات دهندگان این حوزه هست!

این مشکل آنقدر بزرگ و مهم بوده که مهمترین علت انتخاب یا عدم انتخاب‌های بسیاری است! انتخاب و استفاده از یک فروشگاه ساز خوب نه تنها به قدرت هسته آن ارتباط دارد بلکه به گستردگی جامعه کاربری و توسعه دهندگان و خدمات دهندگان آن نیز مرتبط می‌شود! هر کدام از این موارد که مشکل داشته باشند سایر مزایای آن فروشگاه ساز را شدیدا تحت تاثیر خود قرار خواهد داد!

آینده پرستاشاپ ایران به یک انقلاب بزرگ نیاز دارد!

با همه تلاش‌های انجام شده توسط پرستافا و همکارانمان اما معتقدیم پرستاشاپ به یک تحول بزرگ در ایران نیاز دارد! تحولی که پرستاشاپ و فروشگاههای وابسته به این سیستم را متحول میکند!

معتقدیم ادامه روند فعلی با توجه به سرعت پیشرفت فروشگاههای اینترنتی و افزایش رقابت در این حوزه دیگر ادامه روش فعلی جوابگوی نیازهای فعلی مدیران فروشگاهها نیست چه برسد به نیازهای آینده این حوزه!

پرستافا ماهها است که این هدف را دنبال کرده و مفتخریم و خوشحالیم که اعلام کنیم ثمره این تلاش‌ها یک اتفاق خوب است، این اتفاق شاید بزرگترین تحول در پرستاشاپ فارسی باشید انقلابی که پرستاشاپ ایران را دگرگون کرده و تحولی اساسی را در طی ماههای آینده به پرستاشاپ ایران تزریق خواهد کرد!

فراکت ؛ انقلاب و تولدی دوباره در پرستاشاپ ایران خواهد بود!

مفتخریم و خوشحالیم که اعلام کنید وبسایت فراکت، به عنوان اولین و تنها مارکت پرستاشاپ ایران، حاصل ماهها تلاش تیم پرستافا افتتاح شد!

فراکت به عنوان اولین مارکت پرستاشاپ ایران و با هدف رفع مهمترین مشکل پرستاشاپ یعنی کمبود متخصصین و خدمات دهندگان و توسعه دهندگان پرستاشاپ، افتتاح شده است!

فراکت حاصل برنامه ریزی منسجم و هدف‌گذاری و دورنمای تعیین شده ماههای و سالهای گذشته است! افتتاح فراکت دریچه ای نو را در دنیای پرستاشاپ خواهد گشود به طوری که میتوان آن را تولدی دوباره در پرستاشاپ ایران دانست!

در فراکت زیرساختهایی عظیم آماده شده است!

فراتر از ظاهر کار باطن و زیرساختهای آماده شده برای فراکت است! زیرساختهایی که ویژه جامعه کاربری پرستاشاپ بوده و طی هفته‌های آینده به مرور رونمایی خواهد شد!

فراکت پرستاشاپ فارسی

صرفا راه‌اندازی یک مارکت برای توسعه دهندگان و خدمات دهندگان چیزی نیست که ما و نیازهای این حوزه را ارضا کند بلکه نیاز به شرایط و بسترهایی داریم تا بتوانیم به صورت اساسی نیازهای این حوزه را پوشش دهیم! نیازهایی که هروز بیشتر از گذشته میشوند و متاسفانه پاسخی که به آن تا به امروز داده شده به هیچ عنوان پاسخ قدرتمندی نبوده است!

زیرساختهای آماده شده در فراکت میتواند آینده را این حوزه را تغییر دهد!

از این لحظه زمان برای پرستاشاپ سریعتر میگذرد!

زمان مهمترین مولفه در تجارت و رقابت دنیای امروز است! زمانهایی که فرصتها، موفقیت‌ها و شکستهای ما را رقم میزنند، بهتر است بگوییم اگر زمان را از دست دهیم یعنی همه‌چیزمان را از دست می‌دهیم!

فراکت فرصتی خواهد بود تا یک جامعه کاربری قدرتمند در حوزه پرستاشاپ فارسی شکل بگیرد جامعه‌ای که میتواند نیازها و مشکلات و موانع را سریعتر از گذشته حل و فصل کند! مشکلاتی که تا دیروز عمر نوح طلب میکردند و صبر ایوب!

میخواهیم فراکت به مانند ماشین زمان، دنیای پرستاشاپ را سریعتر کند!

به دنیای جدید پرستاشاپ خوش آمدید!

آنقدر هیجان زده هستیم که فراموش کردیم بگوییم از همین حالا به دنیای جدید پرستاشاپ خوش‌آمدید! وبسایت فراکت که نام آن کوتاه شده «فراتر از مارکت» است امروز یکم اسفند 1396 افتتاح شده و از طریق لینک انتهای همین مطلب در دسترس جامعه کاربری پرستاشاپ است!

لازم است بگوییم که محصولات و حسابهای کاربران عزیزمان به وبسایت فراکت منتقل شده و با بازیابی کلمه عبور در دسترس این عزیزمان قرار خواهد گرفت ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد که طی 24 تا 48 ساعت آینده به صورت کامل برطرف خواهد شد!

همچنین این نکته را بیان کنیم که همانطور که قولش را دادیم از این لحظه سلسله وار اتفاقات مثبت و مفیدی در پرستاشاپ ایران و به واسطه فراکت شکل خواهد گرفت ، اتفاقاتی که بخش عظیم زیرساختهای آن آماده شده و باید در فرصتی مناسب از آنها رونمایی کرد!

 

در مارکت فراکت افتخار میکنیم که با شما و در کنار شما هستیم!

 

«ورود به وبسایت فراکت»

 

با احترام

تیم توسعه پرستافا/فراکت