با سلام خدمت کاربران عزیر پرستافا

همانطور که در جریان هستید چند روزی از انتشار پلاگین درگاه هوشمند پرستاشاپ برای مشترکان طلایی پرستافا می گذرد. این پلاگین برای مشترکان طلایی رایگان است. اما با توجه به اینکه این پلاگین بسیار کاربردی بوده و کاربران عزیز ما درخواست استفاده از این پلاگین را داشته اند، تصمیم بر این شد تا پلاگین درگاه هوشمند را برای فروش به صورت عمومی عرضه نماییم.

کاربرد پلاگین درگاه هوشمند

پلاگین درگاه هوشمند دو قابلیت مهم را در اختیار شما قرار می دهد. در وهله اول یک روش پرداخت هوشمند را به فروشگاه شما اضافه می کند و بر اساس معیارهایی نظیر سریع ترین اتصال به درگاه پرداخت، بیشترین درصد پرداخت موفق، بیشترین استفاده توسط مشتریان و… مشتری شما به بهترین درگاه بانکی فعال وصل می شود.

همچنین پلاگین درگاه هوشمند مشتریان را در صورت مشکل یک درگاه بانکی ، مشتری شما را بدون اینکه متوجه شود به درگاه بانکی صحیح هدایت می کند.

 

تخفیف ویژه خرید پلاگین درگاه هوشمند پرستاشاپ

درگاه هوشمند دو هفته پیش ویژه مشترکان طلایی منتشر شد ولی در این مدت درخواست های زیادی برای استفاده از این پلاگین کاربردی داشتیم. از امروز امکان خرید این محصول برای تمام کاربران پرستافا فراهم شده است. اکنون این محصول را میتونید با تخفیف ۳۰ درصدی از فراکت تهیه کنید ، البته تنها تا ساعت ۲۴ فردا دوشنبه ۲۸ آبان ماه فرصت استفاده از این تخفیف ویژه را دارید.

 

اطلاعات بیشتر و خرید پلاگین درگاه هوشمند

 

با احترام

تیم توسعه پرستافا