با سلام خدمت کاربران عزیز پرستافا

مفتخریم تا اعلام نماییم قالب حرفه ای لئودیجیتال با ۳ امکان ویژه و کاربردی و تعدادی امکان جانبی دیگر آپدیت شد. قالب لئودیجیتال یکی از قالب های حرفه ای پرستافا بوده که تمامی امکانات لازم برای ایجاد یک فروشگاه حرفه ای را برای شما فراهم می کند. در ادامه با معرفی امکانات اضافه شده به این قالب در خدمت شما هستیم.

آپدیت قالب لئودیجیتال

در این آپدیت علاوه بر ایجاد ۳ امکان ویژه، امکانات جانبی دیگری نیز به قالب اضافه شده است که در ادامه بیان خواهد شد.

صفحات محصول با ظاهر دلخواه خود ایجاد کنید:

یکی از جالب ترین ویژگی هایی که به این قالب اضافه شده است، قابلیت صفحه ساز محصول می باشد. شما با کمک این صفحه ساز می توانید به طور کامل صفحات محصول خود را ویرایش نمایید. یا اگر دوست دارید صفحاتی به سلیقه دلخواه خود بسازید و از آن در فروشگاه خود بهره ببرید.

با کمک این صفحه ساز می توانید به هر تعداد که دوست دارید قالب های مشخصی از صفحات محصول بسازید و آن ها را برای محصولات خود به کار ببرید. یا اگر دوست دارید هر دسته محصول شما دارای یک شکل ظاهری متفاوتی باشد، می توانید این کار را با این قابلیت به خوبی پیاده سازی نمایید.

برای مشاهده انواع ساختارهای محصول بر روی این لینک کلیک کنید.

صفحه ساز محصول پرستاشاپ

امکان ایجاد شورت کد ویجت های صفحه ساز:

حتما تاکنون با کدهای کوتاه یا به اصطلاح  short code ها آشنا شده اید. کدهای کوتاه همانطور که از اسمش پیداست این کمک را به شما می کند تا به جای بکارگیری کدهای طولانی از کدهای کوتاه استفاده نمایید.

در این ویژگی جدید از قالب لئودیجیتال شما می توانید شورت کدهایی ایجاد کنید تا بتوانید از ویجت های صفحه ساز در توضیحات محصول و یا هر قسمت دیگری که ویرایشگر متن دارد استفاده نمایید.

کدهای کوتاه پرستاشاپ

ایجاد فیلدهای دلخواه برای محصول:

با استفاده از این امکان می توانید در صفحه محصولات خود فیلدها و متغیرهای متفاوتی را به دلخواه و در جایگاه های مختلف به کار ببرید. به طور مثال شما می خواهید در زیر عنوان اصلی محصول یک زیر عنوان قرار دهید، با استفاده از این ویژگی به آسانی این کار قابل پیاده سازی است. به طور مثال در فروشگاه دیجی کالا اگر دقت کرده باشید می بینید زیرِ عنوان اصلی، عنوان انگلیسی کالا نمایش داده شده است. یا هر گونه فیلد دیگری که در صفحه محصول خود نیازمندید می توانید از این قابلیت استفاده کنید.

اضافه کردن فیلد محصول

این امکان مناسب کاربران مسلط به اسمارتی و html هست که البته به زودی آموزشی در این زمینه برای استفاده از فیلدهای دلخواه به صورت ویدئویی در پرستافا قرار می دهیم.

همانطور که گفته شد علاوه بر ۳ امکان فوق که در این اپدیت به قالب اضافه شده است، امکانات جانبی دیگری به همراه رفع چند مشکل به قالب اضافه گردیده است.

برخی از امکانات اضافه شده و مشکلات رفع شده
  • ایجاد حالت زوم بر روی عکس محصول
  • اضافه شدن زیر شاخه همراه با عکس در دسته بندی محصولات
  • افزوده شدن افکت Slick carousel به گردانه محصولات
  • امکان افزودن افکت حرکت به گروه و ستون در صفحه مدیریت صفحه ساز
  • برطرف شدن مشکل توضیحات کوتاه محصول
  • برطرف شدن مشکل گردانه محصولات

راهنمای آپدیت قالب دیجیتال:

همواره تمام تلاش تیم پرستافا بر این بوده است تا هر گونه امکانی را که باعث راحتی و آسودگی خاطر کاربرانمان می شود را برایشان فراهم کنیم. در همین راستا راهنمای کامل در مورد چگونگی آپدیت قالب دیجیتال آماده شده است که از لینک زیر می توانید آن را دانلود نمایید.

نکته مهم : دقت کنید که برای استفاده از این نسخه حتما باید از نسخه ۱.۷.۳ و یا ۱.۷.۴ پرستاشاپ استفاده نمایید.

دانلود راهنمای آپدیت

صفحه قالب لئودیجیتال در فراکت

 

با احترام

تیم توسعه پرستافا