حدود یک ماه پیش با انتشار نسخه ۱.۷.۳ پرستاشاپ امکان راه اندازی فروشگاه اینترنتی با استفاده از پرستاشاپ ۱.۷ در کنار ماژول های رایگان پرستاپلاس و پرستاپی فراهم شد. باتوجه به این موضوع قالب پرستاشاپ لئودیجیتال را به عنوان اولین قالب پرستاشاپ ویژه نسخه ۱.۷ آماده استفاده کرده ایم.

قالب پرستاشاپ لئودیجیتال ویژه پرستاشاپ ۱.۷

پرستاشاپ ۱.۷ آماده راه اندازی فروشگاه اینترنتی

خوشبختانه با انتشار پرستاشاپ ۱.۷.۳ و با توجه به بهبود هایی که در عملکرد بخش های مختلف شاهده بودیم ، امکان راه اندازی فروشگاه اینترنتی با نسخه فوق فراهم شد. شما می توانید با نصب پرستاشاپ ۱.۷.۳ در کنار پرستاپلاس و پرستاپی فروشگاه خود را راه اندازی کنید.البته ما همچنان در تلاشیم تا مشکلات جزئی باقی مانده را نیز با استفاده از پلاگین بومی سازی پرستاپلاس و یا گزارش به تیم پرستاشاپ به مرور زمان برطرف کنیم.

 

اگر قصد راه اندازی فروشگاه جدید دارید ، توصیه ما استفاده نسخه پرستاشاپ ۱.۷ است تا از هزینه احتمالی مالی و زمانی برای ارتقا از نسخه قدیمی به نسخه ۱.۷ جلوگیری کنید. البته در حال حاضر امکان ارتقا از نسخه ۱.۶ به نسخه ۱.۷ پرستاشاپ وجود ندارد و توصیه ما برای استفاده از پرستاشاپ ۱.۷ تنها شامل فروشگاه های جدید می شود.

 

قالب پرستاشاپ لئودیجیتال ، طعم یک قالب شیک با امکانات حرفه ای

برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی مناسب ضرورت استفاده از یک قالب شیک  و حرفه ای غیرقابل اجتناب است. لئودیجیتال پاسخ تیم پرستافا به نیاز حرفه ای شما برای داشتن یک قالب شیک و در عین حال با امکانات حرفه ای است. این قالب ویژه پرستاشاپ ۱.۷ منتشر شده و تنها نسخه ۱.۷ آن عرضه شده است.

استفاده از نسخه جدید صفحه ساز آپولوتم که ۳۰ ویجت حرفه ای دارد در کنار ماژول های اسلایدر لایه ای ، مگامنو ، ویژگی های قالب و ماژول وبلاگ پیشرفته ، باعث شده است که بتوانید به راحتی فروشگاه خود را با یک امکانات حرفه ای راه اندازی کنید.

 

ویدئوی معرفی امکانات قالب لئودیجیتال به همراه اطلاعات کامل امکانات قالب را می توانید در صفحه فروش این قالب در فراکت مطالعه کنید:

 

قالب پرستاشاپ لئودیجیتال

 

ثبت خرید در سایت لئوتم

باتوجه به اینکه فراکت نماینده رسمی لئوتم در ایران است در صورت خرید قالب لئودیجیتال ، خرید شما در سایت لئوتم ثبت شده و شما علاوه بر اینکه می توانید فایل های اورجینال قالب را از این سایت دریافت کنید ، ۶ ماه پیشتیبانی رایگان این کمپانی را نیز خواهید داشت.

هزینه خرید مستقیم این قالب بدون بومی سازی از سایت لئوتم ۶۸ دلار (حدود ۴۰۰ هزار تومان) می باشد که شما با خرید از پرستافا علاوه بر ثبت خرید در لئوتم ، نسخه بومی سازی شده را به همراه پشتیبانی قدرتمند پرستافا خواهید داشت.

 

هدیه ویژه تیم پرستافا برای خرید قالب لئودیجیتال طی ۲۴ ساعت آتی

برای خرید قالب لئودیجیتال هدیه ی ویژه ۱۰۰ هزار تومانی برایتان در نظر گرفتیم که تنها تا ساعت ۲۴ فردا امکان استفاده از این هدیه را دارید. این تخفیف به صورت اتوماتیک بروی محصول اعمال شده و نیازی به وارد کردن کدتخفیف نخواهید داشت.

 

 

مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید قالب پرستاشاپ لئودیجیتال