با سلام و احترام

بعد از انتشار قالب لئودیجیتال به عنوان اولین قالب پرستاشاپ ۱.۷ در ماه گذشته ، امروز قالب پرستاشاپ لئوهانا با امکانات حرفه ای آماده انتشار شده است. در حال حاضر شما میتوانید با قالب های حرفه ای تیم پرستافا در کنار ماژول های رایگان پرستاپلاس و پرستاپی به راحتی فروشگاه خود را با پرستاشاپ ۱.۷ راه اندازی کنید.

 

پرستاشاپ ۱.۷ آماده راه اندازی فروشگاه اینترنتی

خوشبختانه با انتشار پرستاشاپ ۱.۷.۳ و با توجه به بهبود هایی که در عملکرد بخش های مختلف شاهده بودیم ، امکان راه اندازی فروشگاه اینترنتی با نسخه فوق فراهم شد. شما می توانید با نصب پرستاشاپ ۱.۷.۳ در کنار پرستاپلاس و پرستاپی فروشگاه خود را راه اندازی کنید.البته ما همچنان در تلاشیم تا مشکلات جزئی باقی مانده را نیز با استفاده از پلاگین بومی سازی پرستاپلاس و یا گزارش به تیم پرستاشاپ به مرور زمان برطرف کنیم.

 

اگر قصد راه اندازی فروشگاه جدید دارید ، توصیه ما استفاده نسخه پرستاشاپ ۱.۷ است تا از هزینه احتمالی مالی و زمانی برای ارتقا از نسخه قدیمی به نسخه ۱.۷ جلوگیری کنید. البته در حال حاضر امکان ارتقا از نسخه ۱.۶ به نسخه ۱.۷ پرستاشاپ وجود ندارد و توصیه ما برای استفاده از پرستاشاپ ۱.۷ تنها شامل فروشگاه های جدید می شود.

 

قالب پرستاشاپ لئوهانا

قالب پرستاشاپ لئوهانا یکی از متفاوت ترین قالب های پرستاشاپ هست که با استفاده نسخه جدید صفحه ساز آپولوتم طراحی شده است. این قالب به شما ۵ ساختار متقاوت برای صفحه اول فروشگاه می دهد و می توانید ساختار دلخواه خود را نیز به راحتی با drag & drop ایجاد کنید.

در قالب لئوهانا علاوه بر صفحه ساز آپولوتم با ۳۰ ویجت حرفه ای  و ماژول های اسلایدر لایه ای ، مگامنو ، ویژگی های قالب و ماژول وبلاگ پیشرفته یک ماژول جدید نیز وجود دارد.  ماژول جدید جستجو پیشرفته سطحی ، ماژول بسیار کاربردی برای فروشگاه لوازم جانبی موبایل و هر فروشگاهی که نیاز به جستجو در چند سطح دسته بندی محصولات دارد می باشد.

 

ویدئوی معرفی امکانات قالب لئوهانا به همراه اطلاعات کامل امکانات قالب را می توانید در صفحه فروش این قالب در فراکت مطالعه کنید:

 

قالب پرستاشاپ لئوهانا

 

ثبت خرید در سایت لئوتم

باتوجه به اینکه فراکت نماینده رسمی لئوتم در ایران است در صورت خرید قالب لئودیجیتال ، خرید شما در سایت لئوتم ثبت شده و شما علاوه بر اینکه می توانید فایل های اورجینال قالب را از این سایت دریافت کنید ، ۶ ماه پیشتیبانی رایگان این کمپانی را نیز خواهید داشت.

هزینه خرید مستقیم این قالب بدون بومی سازی از سایت لئوتم ۶۸ دلار (حدود ۴۰۰ هزار تومان) می باشد که شما با خرید از پرستافا علاوه بر ثبت خرید در لئوتم ، نسخه بومی سازی شده را به همراه پشتیبانی قدرتمند پرستافا خواهید داشت.

 

هدیه ۹۹ هزار تومانی برای خرید قالب لئوهانا

برای خرید قالب لئوهانا دو هدیه ویژه به ارزش ۹۹ هزار تومان برایتان در نظر گرفتیم ، شما علاوه بر اینکه می توانید از تخفیف نقدی ویژه ۵۰ هزار تومانی برای خرید ماژول استفاده کنید ، یک عدد لایسنس رایگان برای پلاگین مشاوره تلفنی نیز از پرستافا هدیه بگیرید. برای استفاده از این تخفیف تنها تا روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه فرصت خواهید داشت.

 

مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید قالب پرستاشاپ لئوهانا