با سلام و احترام

قالب پرستاشاپ لئو ایمارکت به عنوان سومین قالب پرستاشاپ 1.7 تقدیم کاربران پرستافا می شود. قالب لئو ایمارکت 2 نسخه جدید این قالب است که ویژه پرستاشاپ 1.7 می باشد. تمام کاربران قالب لئو ایمارکت از امروز می توانند فروشگاه خود را برپایه پرستاشاپ ۱.۷ راه اندازی کنند.

همانطور که می دانید قالب های پرستاشاپ 1.6 امکان استفاده در پرستاشاپ 1.7 را ندارد و به همین دلیل نسخه جدید قالب لئو ایمارکت را ویژه پرستاشاپ 1.7 آماده کرده ایم. در این نسخه از قالب ماژول های ویژگی به قالب اضافه شده است و همچنین ماژول صفحه ساز آپولوتم آپدیت شده و امکانات جدیدی به آن اضافه شده است.

 

پرستاشاپ ۱.۷ آماده راه اندازی فروشگاه اینترنتی

طی هفته جاری با انتشار نسخه جدید پلاگین بومی ساز ماژول پرستاپلاس ، عملا تلاش یک ساله تیم پرستافا برای آماده سازی پرستاشاپ 1.7 به نتیجه رسیده است و این نسخه بهترین نسخه موجود برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی شما خواهد بود.

اگر قصد راه اندازی فروشگاه جدید دارید ، توصیه ما استفاده نسخه پرستاشاپ ۱.۷ است تا از هزینه احتمالی مالی و زمانی برای ارتقا از نسخه قدیمی به نسخه ۱.۷ جلوگیری کنید.

 

امکان ارتقا پرستاشاپ ۱.۶ به پرستاشاپ ۱.۷ وجود دارد‌؟

با تلاش های صورت گرفته طی ماه های گذشته امکان ارتقا و بروز رسانی هسته فروشگاه هایی که با نسخه ۱.۶ راه اندازی شده اند به پرستاشاپ ۱.۷ فراهم شده است و به زودی در این باره اطلاع رسانی خواهیم کرد.

تفاوت های نسخه ۱.۶ و ۱.۷ قالب پرستاشاپ لئو ای مارکت

با توجه به تغییراتی که در ساختار پرستاشاپ 1.7 داشته ایم ، قالب پرستاشاپ ای مارکت 2 بسیار بهینه تر از نسخه قبلی بوده و امکانات ماژول های این نسخه افزایش پیدا کرده است. ماژول صفحه ساز آپولوتم نسبت به نسخه ۱.۶ بهینه تر بوده و همچنین امکاناتی مثل امکان ایجاد بی نهایت صفحه نیز به این ماژول اضافه شده که البته بخش کوچکی از امکانات جدید این ماژول است. طی سه ماه اتی و با آپدیت جدیدی که برای این قالب منتشر خواهیم کرد امکانات شگفت انگیزی به قالب اضافه خواهد شد.

مهم تغییرات قالب ایمارکت ۲

  • ترکیب ماژول صفحه ساز آپولو و پیکربندی قالب
  • افزودن امکان ایجاد صفحه (لندینگ پیج) با آدرس دلخواه در ماژول صفحه ساز
  • افزوده شدن نوع تب آکوردئون برای صفحه محصول
  • ماژول ویژگی ها برای مدیریت سبدخرید قالب با بیش از ۱۰ امکان مختلف
  • اضافه شدن بخش نظرات محصول به قالب که در پرستاشاپ ۱.۷ حذف شده
  • اضافه شدن بخش لیست محصولات علاقه مند به قالب که در پرستاشاپ ۱.۷ حذف شده
  • ترکیب دو ماژول مگامنو سایدبار و بوت استراپت و بهینه شدن این مگامنو

با خرید هر قالب از پرستافا بسته برنزی هدیه بگیرید!

آیا می‌دانید با خرید هر قالب 1.7 از پرستافا یک بسته برنزی هدیه میگیرید‌؟!  در واقع با خرید قالب های پرستافا شما یک بسته برنزی شامل خدمات نصب و راه اندازی پرستاشاپ و … را هدیه می گیرید.

دقت کنید که با خرید قالب هر دو نسخه ۱.۶ و ۱.۷ را دریافت خواهید کرد.

 

مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید قالب پرستاشاپ لئوای مارکت