با سلام و درود خدمت شما همکاران عزیز

طبق اطلاعیه های منتشر شده قبلی در کانال تلگرام پرستافا ، ماژول پرستاتیکت به عنوان ماژول ارتباط با مشتریان و پشتیبانی و تیکتینگ پرستاشاپ امروز منتشر گردیده و همزمان دو هدیه ویژه نیز برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

خوشحالیم و مفتخریم که این ماژول منتشر شده و میتواند کمک بزرگی برای کسب و کارهای فروشگاهی مبتنی بر پرستاشاپ باشد و در جهت ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات بهتر ، منظم تر و البته اصولی تر این کسب و کارها مفیدواقع شود.

به کمک ماژول جامع ارتباط با مشتریان و پشتیبانی پرستاتیکت میتوانید خدمات متنوعی شامل پشتیبانی، خدمات پس از فروش ، خدمات آموزشی کار با محصولات و خدمات فروشگاه و راهنمایی های لازم به مشتریان و همچنین سرویس های مبتنی بر ارتباط بهتر و سیستمی تر با مشتریانتان ایجاد نمایید.

امکاناتی نظیر یکپارچگی با پرستاشاپ و مشاهده اطلاعات مشتریان و تاریخچه و سوابق گفتگوها ، امکان تعریف دپارتمانهای مختلف و بخش های مجزا برای هر دپارتمان و همچنین امکان تعریف زیر بخش ها و مسئول و سرپرس دپارتمان ، انتصاب خودکار درخواست ها و تیکتها و همچنین یکپارچی با سایر محصولات پرستافا نظیر سیستم همکاری در فروش پرستاپال و سیستم چند فروشندگی و مارکت پلیس پرستامارکت ، بخشی از امکانات کاربردی این ماژول جامع است.

به منظور مشاهده دقیق اطلاعات این ماژول میتوانید به صفحه فروش این ماژول در مارکت فراکت که در ادامه مطلب درج شده است مراجعه نمایید!

فروش ویژه ماژول پرستاتیکت به عنوان هدیه انتشار این ماژول

به منظور حمایت از مشتریان و همچنین ارائه هدیه انتشار این ماژول میتوانید طی 24 ساعت آینده این ماژول را با تخفیف ویژه 20 درصدی تهیه نمایید برای این منظور تنها کافی است که از طریق لینک زیر اقدام به تهیه این ماژول نمایید. توجه داشته باشید که تخفیف تنها و تنها در 24 ساعت آینده معتبر خواهد بود.

همچنین میتوانید به جای خرید این ماژول با عضویت در سرویس اشتراک طلایی پرستافا از این ماژول به رایگان استفاده نمایید!

صفحه ماژول پرستاتیکت در مارکت فراکت

فرصت 24 ساعته اشتراک طلایی پرستافا هدیه انتشار ماژول پرستاتیکت

همانطور که در اطلاعیه های قبلی پرستافا بیان شده، اشتراک طلایی پرستافا به منظور حمایت از کسب و کارهای مبتنی بر پرستاشاپ به خصوص در شرایط اقتصادی فعلی شکل گرفته است. این اشتراک به جای هزینه بالای خرید محصولات میتوانید تنها با پرداخت مبلغ بسیار کمتری ، مجوز استفاده از تمامی محصولات فعلی و محصولات آتی پرستافا را کسب کنید. بدین ترتیب تمام مشترکان طلایی امکان استفاده از تمام محصولات پرستافا را خواهند داشت.

به عنوان هدیه انتشار ماژول پرستاتیکت و همچنین طرح حمایت از همکاران گرامی میتوانید در فرصت 24 ساعت آینده از تخفیف ویژه 200 هزار تومانی در پلن یک ساله اشتراک طلایی استفاده کنید. توجه داشته باشید که این طرح محدود بوده و تنها در 24 ساعت آینده معتبر میباشد.

برای استفاده از شرایط ویژه این طرح با مراجعه به صفحه رسمی اشتراک های ویژه و vip پرستافا مراجعه نموده و پس از مطالعه این صفحه در انتها با انتخاب طرح یک ساله و انجام مراحل خرید در مارکت فراکت ، مشترک این طرح ویژه شوید.

صفحه اشتراک طلایی پرستافا و خرید اشتراک

 

با احترام و آرزوی موفقیت.

تیم پرستافا