با عرض سلام و احترام خدمت شما همکاران عزیز

خوشحالیم که هر سال تیم پرستافا هدیه ای در قالب محصولی خاص و منحصربه فرد را به مناسبت نوروز باستانی آماده و تدارک کرده است. محصولات ویژه ای که هر کدام تاثیر بزرگی در حوزه کسب و کارهای مرتبط با پرستاشاپ داشته و همه آنها برای اولین بار در حوزه پرستاشاپ ایران منتشر میشده و یک نیاز مهم و ضروری را برطرف مینمودند!

اما امسال مفتخریم که دو محصول ویژه را به نقطه انتشار رسانیده ایم. سبد خرید پیشرفته پرستاکارت نسخه 1.7 و ماژول چند فروشندگی و مارکت پلیس پرستامارکت! هر دو این محصول آماده بوده و منتشر شده و یا در مرحله انتشار است و در نهایت تا انتهای فروردین مراحل نهایی معرفی و انتشار آن انجام خواهد شد. البته این خبر ویژه ماژول مارکت پلیس پرستامارکت است و به صورت جزیی به توضیحات پیرامون آن خواهیم پرداخت!

تقریبا سه ماه پیش پیش فروش این ماژول آغاز شد و خوشبختانه در طرح پیشفروش استقبال خوبی را شاهد بودیم. همانطور که در اطلاعیه قبلی بیان نمودیم متاسفانه به دلیل مسائل فنی و تغییرات ساختاری انتشار محصول با تاخیر انجام شد.

طبق آخرین تغییرات ساختاری که به واسط درخواست خریداران و مشتریان این ماژول صورت گرفت ، سرویس یک محصول چند فروشنده در اولویت کار این ماژول قرار گرفت و خوشحالیم که بعد از تلاش فراوان یکی از سختترین و سنگین ترین بخش ها یعنی یک محصول و چند فروشنده به ماژول پرستامارکت اضافه شد و هم اکنون در دسترس مشتریان عزیز قرار دارد!

یک محصول و چند فروشنده چیست و چرا اهمیت دارد ؟!

شاید بتوان معنای واقعی مارکت پلیس و چندفروشندگی را در همین امکان معنا کرد! امکانی که این قابلیت را به فروشگاه اضافه میکند که میتوان برای هر محصول چند فروشنده مختلف داشت تا نیازی به ایجاد صفحات متعدد و تکراری برای هر محصول وجود نداشته باشد! مشکلی که تقریبا در همه ماژولهای چندفروشندگی خارجی پرستاشاپ وجود دارد یعنی فروشنده میتواند محصول اختصاصی داشته باشد ولی نمیتوانند در یک محصول چند فروشنده مختلف حضور داشته باشد!

فروشگاههای بزرگ مانند دیجیکالا و آمازون دقیقا همین روش یک محصول و چندفروشنده را در مارکت پلیس خود پیاده سازی کرده اند ، این امکان باعث میشود تا از صفحات تکراری جلوگیری شود و مشکلات سئو به دلیل تکرار محتوا صورت نگیرد. همچنین خریداران نیز به راحتی هر چه تمام تر میتوانند با جستجو تنها به یک صفحه مربوط به محصول هدایت شده و در آنجا بهترین فروشنده مدنظرشان را انتخاب نمایند!

خوشحالیم و مفتخریم که پس از ماهها تلاش شبانه روزی امروز و به واسطه انتشار نسخه 0.8.4 توانستیم این امکان ویژه را برروی ماژول مارکت پلیس و چند فروشنده پرستاشاپ آماده نماییم. امکانی که حتی در ماژولهای خارجی با پرداخت هزینه مجزا نیز وجود ندارد!

نسخه کاندید انتشار 0.8.4 پرستامارکت منتشر شد!

تقریبا دو  ماه از انتشار اولین نسخه آزمایشی پرستامارکت میگذرد و خوشحالیم که در این مدت 6 نسخه آزمایشی به فاصله میانگین هر ده روز یکبار منتشر شده است. همچنین طبق برنامه ریزی انجام شده ، طی 6 ماه آینده همچنان این ماژول به صورت جدی تحت برنامه توسعه تیم پرستافا قرار خواهد داشت و سعی خواهیم نمود حداقل در هر ماه یک نسخه جدید منتشر نماییم.

تمام تلاش ما در این مدت جلب حمایت و همراهی و همچنین جذب هر چه بیشتر پیشنهادات و فیدبکهای مناسب برای توسعه بهتر ماژول بوده است که امیدواریم با توجه به برنامه ریزی توسعه ، این ماژول یکی از بزرگترین و کاملترین ماژولهای پرستاشاپ ایران و همچنین بهترین ماژول مارکت پلیس پرستاشاپ در جهان گردد.

اگر از مشتریان این ماژول هستید و در طرح پیشفروش این ماژول شرکت کرده اید میتوانید آخرین نسخه را از پنل کاربری خود در وبسایت فراکت دانلود کنید، در غیر این صورت میتوانید به صفحه محصول ماژول چند فروشگی و مارکت پلیس پرستامارکت مراجعه نموده و در صورت نیاز از تب به روز رسانی آخرین تغییرات را ملاحظه نمایید.

همچنین میتوانید از طریق لینک زیر وارد صفحه دمو این ماژول تحت پرستاشاپ 1.6 شوید.

مشاهده دمو نسخه ۰.۸.۴ پرستامارکت 

توصیه و نکات لازم در مورد پرستامارکت:

نسخه منتشر شده پرستامارکت ، نسخه سازگار با پرستاشاپ 1.6 و پی اچ پی 5.6 میباشد. همچنین این نسخه از نوع کاندید انتشار بوده است بدین معنی که از نظر تیم فنی هیچ مشکلی در ماژول وجود ندارد و مشابه با نسخه پایدار خواهد بود. البته این نسخه قرار بود به عنوان نسخه پایدار منتشر شود و عملا تفاوتی با نسخه پایدار ندارد (مگر اینکه موارد و مشکلات جدیدی شناسایی شود) اما با توجه به تعطیلات نوروزی و شرایط خاص این برهه ترجیح بر این شد تا نام این نسخه کاندید انتشار معرفی گردد.

با توجه به تعطیلات نوروزی و به این دلیل که راه اندازی مارکت پلیس برروی فروشگاه اصلی باعث ایجاد تغییرات گسترده خواهد شد ، توصیه میکنیم که این کار را به اواخر فروردین ماه منتقل نمایید چرا که با توجه به تعطیلات و احتمال حضور ضعیف و حداقلی تیم فنی و پشتیبانی پرستافا در هفته های اول نوروزی ، همانطور که مانند سالهای پیش توصیه کرده ایم در این بازه از ایجاد تغییرات فنی بزرگ برروی فروشگاه خود جدا خودداری کنید تا حضور ضعیف تیم فنی و پشتیبانی در این بازه خللی در کار فروشگاه شما ایجاد ننماید!

همچنین توجه داشته باشید که این نسخه با پرستاشاپ 1.7 سازگار نبوده و اواخر فروردین نسخه سازگار با پرستاشاپ 1.7 نیز منتشر خواهد شد در این بازه زمانی میتونید با بررسی بیشتر ماژول مشکلات و موارد مورد نظرتان را به ما گزارش دهید تا در نسخه اصلی انتشار لحاظ گردند!

در جشنواره، از تخفیف ویژه 25 درصدی این ماژول و سه ماه هدیه پشتیبانی بهره مند شوید!

سخن نهایی

در حال حاضر قیمت این ماژول ۲ میلیون تومان می باشد که با تخفیف در مدت جشنواره نوروزی تخفیف بهاران با مبلغ ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان قابل خرید می باشد. بعد از جشنواره این ماژول با قیمت ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان به فروش خواهد رسید.

پس اگر تصمیم دارید یک مارکت پلیس راه اندازی نمایید فقط تا پایان ۲۸ اسفندماه برای خرید این ماژول با تخفیف ۵۰۰ هزار تومانی فرصت دارید. توجه داشته باشید که پس از اتمام جشنواره در تاریخ ۲۸ اسفندماه تخفیف ۵۰۰ هزار تومانی پایان خواهد یافت!

همچنین لازم به ذکر است که به تمام خریداران ماژول از ابتدا تا پایان جشنواره ، سه ماه پشتیبانی رایگان اضافه خواهد شد تا عزیزانی که در طرح پیشفروش ماژول شرکت کرده اند، نگران زمان گذشته شده آنها در این مدت نباشند!

 

خرید ماژول در زمان جشنواره

 

با احترام

تیم پرستافا