با سلام و درود خدمت شما همکاران عزیز

با افتخار و پس از ماهها تلاش بی وقفه تیم پرستافا، پرستاپال ماژول همکاری در فروش پرستاشاپ منتشر شد و از همین حالا در مارکت پرستاشاپ ایران در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است!

پرستاشاپ دیگر تنها یک فروشگاه ساز نیست!

خوشحالیم و مفتخریم که اعلام کنیم انتشار این ماژول نقطه عطف دیگری در پرستاشاپ ایران و کسب و کارهای مبتنی بر آن خواهد بود.

پرستاشاپ که به واسطه تلاش بی وقفه تیم های توسعه آن از تیم رسمی آن گرفته تا تیم های محلی را میتوان به عنوان بهترین یا حداقل یکی از بهترین فروشگاه ساز حال حاضر ایران و جهان دانست با حضور ماژول قدرتمند پرستاپال به عنوان سیستم همکاری در فروش پرستاشاپ ، دیگر تنها یک فروشگاه ساز نخواهد بود!

پرستاشاپ و پرستاپال یک ترکیب فوق العاده … !

اگر امروز قصد خرید یک سیستم همکاری در فروش را داشته باشید علاوه بر هزینه های بالا ، معمولا به سیستمی خواهید رسید که هسته فروشگاهی ضعیفی خواهند داشت و در کنار این فروشگاه امکانات همکاری در فروش نسبتا خوبی را نیز خواهند داشت در واقع اسکریپت های همکاری در فروش تمرکز خود را برروی امکانات همکاری در فروش متمرکز کرده اند و نه برروی هسته فروشگاهی خود!

تصور کنید یک فروشگاه ساز قدرتمند مانند پرستاشاپ به یک سیستم همکاری در فروش قدرتمند دیگر مجهز شود یعنی یک ترکیب طلایی برای داشتن یک فروشگاه بزرگ در کنار یک سیستم همکاری در فروش میتواند تحولی در کسب و کار و فروشگاه اینترنتی ایجاد کند!

پرستاپال سازگار با پرستاشاپ 1.6 و 1.7

مفتخریم که اعلام کنیم پرستاپال به عنوان بستر همکاری در فروش پرستاشاپ همزمان سازگار با پرستاشاپ 1.6 و 1.7 منتشر شده و میتوانید کسب وکار فروشگاهی و همکاری در فروش خود را برروی آخرین نسخه های پرستاشاپ 1.6 و 1.7 پیاده سازی کنید!

آشنایی بیشتر و خرید و ایجاد همکاری در فروش

اگر شما هم مشتاق هستید که فروشگاه خود را به همکاری در فروش مجهز کنید میتوانید با مطالعه و مشاهده صفحه لندینگ پیج با این ماژول بیشتر آشنا شوید.

همچنین به مناسبت انتشار ماژول همکاری در فروش پرستاشاپ، به مدت محدود به تمامی خریداران این ماژول تا پایان این هفته یعنی 17 فروردین دو هدیه ویژه جمعا به ارزش 200 هزار تومان شامل یک صد هزار تومان تخفیف ویژه خرید این سیستم و همچنین یک صد هزار تومان اعتبار خرید از مارکت پرستاشاپ ایران تعلق خواهد گرفت که این اعتبار تا پایان بهار 97 قابل استفاده خواهد بود.

ضمنا برای مشاهده دمو میتوانید به صفحه ویژه در مارکت پرستاشاپ ایران مراجعه نمایید.

آشنایی بیشتر با پرستاپال (لندینگ پیج) خرید پرستاپال از مارکت فراکت و دریافت هدایا

 

با احترام و آرزوی موفقیت

تیم پرستافا