با سلام و درود خدمت شما عزیزان و همراهان گرامی

حدود دو هفته پیش اولین نسخه پرستاپی ماژول پرداخت پرستاشاپ با دو درگاه واسط و هماهنگ با پرستاشاپ ۱.۶ و ۱.۷ را منتشر کردیم ، همانطور که در زمان انتشار گفته بودیم برای این ماژول برنامه توسعه ویژه ای درنظر گرفتیم و سرعت آپدیت این ماژول و افزودن امکانات مختلف به آن بسیار بالا خواهد بود.

ماژول پرداخت پرستاشاپ

بعد از دو هفته امروز اولین آپدیت پرستاپی را آماده کرده و تقدیم تان می کنیم. این بروز رسانی علاوه بر افزودن امکاناتی به ماژول ، بستر برای افزودن پلاگین های شگفت انگیزی را آماده میکنه که با انتشار آنها متعجب خواهید شد.

 

مهم تغییراتی که پرستاپی در نسخه ۱.۱ داشته است :

  • افزودن صفحه لیست درگاه های پرداخت ماژول
  • امکان ریدایرکت کاربر به صفحه تایید سفارش پرستاشاپ بعد از تایید پرداخت
  • امکان تنظیم نام درگاه برای نمایش در لیست روش های پرداخت ویژه هر پلاگین پرداخت
  • امکان تنظیم متن اختصاصی تایید سفارش برای هر پلاگین پرداخت
  • رفع مشکل بارگذاری مجدد صفحه اعتبارسنجی پرداخت
  • آماده سازی api پرداخت ویژه پلاگین ها بدون نیاز به کدنویسی

 

با آماده سازی این آپدیت شرایط برای افزودن درگاه های بانک فراهم شده و در طول هفته جاری دو پلاگین پرداخت ویژه بانک ملت و سامان منتشر خواهد شد.

 

نحوه به روز رسانی

برای بروزرسانی ماژول به نسخه ۱.۴ ابتدا فایل نسخه جدید را از طریق همین صفحه دریافت کنید و سپس در مدیریت فروشگاه از  منوی مدیریت و  گزینه “ماژول ها / ماژول ها”  به صفحه ماژول ها بروید و از نوار ابزار بالا گزینه “افزودن ماژول” را انتخاب کنید و تا بلوک افزودن ماژول نمایش داده شود و سپس فایل نسخه جدید را انتخاب و آپلود نمایید.

نکته :‌  برای استفاده از این نسخه حتما باید نسخه php هاست خود را به 5.6 و نسخه های بالاتر ارتقا دهید.

 

بروز رسانی پلاگین زرین پال و payir

بعد از آپدیت در صورتی که از این دو پلاگین استفاده می کنید باید این پلاگین ها را آپدیت کنید تا به درستی بروی ماژول کار کنند. برای بروز رسانی این پلاگین ها به صفحه مدیریت پلاگین ها بروید ، روبروی هر پلاگین می توانید با کلیک روی گزینه «دریافت و نصب آپدیت جدید» کلیک کنید تا پلاگین موردنظرتون ‌آپدیت شود.

در نظر داشته باشید که بعد از آپدیت پلاگین ها شما امکان تغییر عنوان درگاه و متن اختصاصی برای تایید سفارش ویژه هر پلاگین را تنظیم کنید.

 

ماژول پرستاپی رایگان است همین حالا آن را دانلود کنید!

خبر خوش دیگر اینکه ماژول پرستاپی رایگان است و میتوانید همین حالا آن را دانلود کرده و برروی فروشگاه اینترنتی خود در هر دو نسخه پرستاشاپ 1.6 و 1.7 آن را نصب نمایید!

در انتهای خبر معرفی ماژول پرستاپی میتونید اقدام به دانلود آخرین نسخه ماژول کنید.

 

در تاپیک رسمی پرستاپی در انجمن پرستافا مشارکت کنید!

در صورتی که پیشنهادی دارید و یا مشکلاتی را مشاهده میکنید میتوانید با مطرح کردن در تاپیک رسمی پرستاپی به کمک در بهبود این ماژول کمک نمایید. برای این منظور لطفا در تاپیک زیر مشارکت نمایید!

تاپیک رسمی پرستاپی

 

با احترام فراوان

تیم توسعه پرستافا