سلام و درود خدمت شما همکاران عزیز

معمولا کم پیش می آید که بخواهیم خبری را منتشر کنیم که هم خبری خوشحال کننده و امید بخش است و هم خبری ناراحت کننده و  غمگین! حدود هفت تا هشت سال از فعالیت مجموعه پرستافا (دی بی اس تم/فراکت) میگذرد و در این مدت نیز تمام تلاشمان رفع مشکلات و خلاهای موجود در فضای کسب و کار آنلاین به خصوص فروشگاههای اینترنتی بوده است که در کنار آن نیز جلب رضایت مشتریان مهم ترین هدف و انگیز ادامه کار بوده است و به خود میبالیم که در این بازه زمانی نیز افتخار همکاری با بسیاری از همکاران عزیز که از بزرگان و اساتید این حوزه بوده اند را داشته ایم.

امروز در عین حال که روزی خوشحال کننده و پر امید برای حوزه پرستاشاپ و فروشگاهها اینترنتی است به همان اندازه نیز روزی غمگین و ناراحت کننده برای مجموعه پرستافا است!

جناب مهندس افخمی ؛ یار واقعی پرستاشاپ ایران

در تمام این سالها یک نفر همیشه در کنار مجموعه بوده و تمام دستاوردهای این مجموعه به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم به ایشان گره خورده که به شکلی میتوان با قطعیت گفت درصد زیادی از موفقیت های مجموعه به واسطه حضور ایشان و تلاش های مفید و موثر این بزرگوار بوده است!

بعید میدانیم کسی پرستافا (یا دی بی اس تم و فراکت) را بشناسد اما جناب مهندس افخمی را نشناسد. خبر ناراحت کننده برای مجموعه پرستافا این است که جناب مهندس افخمی که یکی از اعضای کلیدی مجموعه بودند را از دست خواهیم داد و ایشان به منظور تلاش برای تحقق اهدافی متفاوت‌تر این مجموعه را (به مرور) ترک خواهند کرد.

به واقع نیازی به گفتن حضور ارزشمند ایشان در حوزه پرستاشاپ ایران و البته پرستافا نیست ، بعید میدانیم که فروشگاه اینترنتی پرستاشاپی خوبی پیدا شود که «سبد خرید پرستاکارت» در آن به عنوان قلب تپنده کسب و کار فعال نباشد. اگر بخواهیم ثمره حضور ایشان را در این حوزه و به خصوص پرستافا مرور کنیم باید یک مقاله بسیار طولانی را بنویسم اما با تمام این شرایط باز هم خوشحالیم و افتخار میکنیم که سالها در کنار ایشان بوده ایم و توانسته ایم از دانش و تجربه ایشان در مجموعه پرستافا استفاده کنیم. ثمراتی که مطمئنیم سالها در بطن این مجموعه خودنمایی خواهد کرد.

یار پرستاشاپ ایران «پرستایار» افتتاح شد!

همانطور که گفتیم این خبر دو جنبه دارد یکی ناراحت کننده برای مجموعه پرستافا و دیگری خوشحال کننده و امید بخش برای حوزه فروشگاههای اینترنتی و پرستاشاپ ایران!

اگر چه پرستافا ، متخصص ارزشمندی را از دست خواهد داد که تا مدتها کمبود ایشان حس خواهد شد اما مطمئن هستیم که حضور ایشان در مجموعه جدید «پرستایار» ، نفس تازه ای را در حوزه فروشگاههای اینترنتی و پرستاشاپ ایران خواهد دمید و این حوزه را موفق تر از گذشته خواهد نمود!

امروز روز تولد «پرستایار» است مجموعه ای که با اهداف ارزشمند شروع به کار میکند و خوشحالیم که برای این حوزه بسیار اتفاقی امیدبخش خواهد بود. پرستایار نیز به مانند پرستافا اهداف ارزشمندی مانند کیفیت و پشتیبانی را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد و همچنین اهداف مهم دیگری که بهتر میدانیم از زبان جناب مهندس افخمی آنها را بخوانیم. به همین منظور در انتهای این مقاله لینکی به خبر افتتاح پرستایار در این وبسایت قرار خواهیم داد که میتوانید این خبر را نیز مطالعه نمایید.

همچنان در پرستافا متعهدانه عمل خواهیم کرد!

اگر چه این اتفاق برای مجموعه پرستافا تلخ است اتفاقی که قبلا نیز رخ داده اما در مجموع مثبت ارزیابی میشود. ما در پرستافا همیشه علاقمند بوده ایم که کارهای جدید و بزرگی را انجام دهیم و هر بار راه و روشمان را بروز کنیم!

با تغییرات جدیدی که رخ خواهد داد و انتقال بخشی از تعهدات به پرستایار، میتوانیم امیدوار باشیم که وقت و فرصت کافی و ارزشمندی برای تیم و مجموعه پرستافا شکل خواهد گرفت که خواهیم توانست به ایده های بسیار بزرگتری که همیشه آرزویشان را داشته ایم برسیم. شاید حالا وقت آن است که قدم هایی فراتر از آنچه انجام داده ایم را انجام دهیم!

به همین منظور و به جهت بهبود کیفیت پشتیبانی یا بهتر است بگوییم عدم ایجاد مشکلات پشتیبانی و کاهش کیفیت خدمات مجموعه، مالکیت چهار ماژول مهم و کاربردی «پرستاکارت» ، «پرستالینک» ، «پرستاتیکت» و «برچسب» به صورت کامل به وبسایت پرستایار منتقل میشود تا امیدوار باشیم که پرستافا و پرستایار بتوانند همچنان در کنار هم و با حفظ تعهدات کیفیت و پشتیبانی خدمات را حفظ کرده و بتوانند در جهت بهبود این اهداف نیز قدم بردارند!

ما نگران نیستیم و مطمئن هستیم که دو مجموعه پرستافا و پرستایار همچنان با حفظ تعهدات و ارتباطات کاری و دوستانه، قدم های مثبت بزرگتری را برای این حوزه برخواهند داشت، اگر شما هم میخواهید تیم پرستایار بتواند به یک تیم قدرتمند و مفید در این حوزه تبدیل شود خواهشمندیم با ثبت نام و عضویت در این وبسایت و کانال تلگرام پرستایار از این مجموعه حمایت نمایید!

 

کانال تلگرام پرستایار

مطلب افتتاح پرستایار را نیز بخوانید!

 

با احترام و آرزوی بهترین ها

تیم پرستافا