با سلام و احترام خدمت شما عزیزان و همراهان

همانطور که احتمالا میدانید ماهها از معرفی مارکت فراکت گذشته و ما در تلاش هستیم تا بتوانیم بستر فنی قدرتمندی را برای مارکت پرستاشاپ ایران ایجاد نماییم . خوشبختانه در این مدت سخت مشغول کار بوده و توسعه سیستم فراکت را در دستور کار خود قرار داده ایم!

امروز خوشحالیم که اعلام کنیم مارکت فراکت به سیستم پشتیبانی و تیکتینگ ماژول قدرتمند #پرستاتیکت مجهز شده است. پرستاتیکت ماژول پیشرفته و یکپارچه با پرستاشاپ بوده و این امکان را فراهم خواهد ساخت تا همزمان با ایجاد فروشگاه بتوان از سیستم تیکتینگ در قلب پرستاشاپ استفاده نمود!

پرستاتیکت یک ارتقای دیگر برای دنیای پرستاشاپ!

پرستافا مفتخر است که با توسعه برترین ماژولهای پرستاشاپ در ایران توانسته پرستاشاپ را صرفا از یک فروشگاه ساز به سیستمی قدرتمند با امکانات فراتر نظیر سیستم همکاری در فروش ارتقا دهد!

محصول جدید پرستافا یعنی ماژول سیستم پشتیبانی پرستاتیکت نیز یک ارتقای ارزشمند برای پرستاشاپ بوده و حال میتوان حتی از پرستاشاپ به عنوان سیستم پشتیبانی و تیکتینگ ویژه مشتریان و خریداران در قلب پرستاشاپ استفاده نمود.

 

پرستاتیکت متحول کننده بخش پشتیبانی!

مفتخریم که مارکت فراکت به نشانی Faraket.com امروز به ماژول قدرتمند پرستاتیکت مجهز شده است! پرستاتیکت ماژول پیشرفته پشتیبانی و تیکتینگ تیم پرستافا است که از صفر و برپایه پرستاشاپ نوشته شده این ماژول همزمان قابلیت سازگاری و یکپارچگی با محصولات دیگر پرستافا یعنی ماژولهای همکاری در فروش ( پرستاپال) و ماژولهای آینده تیم پرستافا یعنی ماژول مارکت پلیس (پرستامارکت) بوده و همزمان با نصب این ماژول علاوه بر امکان ایجاد پشتیبانی در بخش حساب مشتریان فروشگاه میتوان در بخش بازاریابها و همچنین فروشندگان مارکت پلیس نیز از سیستم پشتیبانی تیکتینگ پرستاتیکت استفاده نمود!

 

انتقال پشتیبانی پرستافا به مارکت فراکت

یکی از مهمترین دغدغه های ماههای اخیر پرستافا ، افزایش کیفیت بخش پشتیبانی محصولات و مشتریان است چیزی که همیشه به آن شهرت داشته ایم و اولویت انتخاب مشتریانمان کیفیت پشتیبانی خوب تیم پرستافا بوده است! در ماههای اخیر به نواقص و مشکلات بخش پشتیبانی بیشتر توجه کرده و در تلاش بودیم تا بتوانیم از لحاظ فنی و کیفی نیز پشتیبانی را ارتقا داده و بهتر از گذشته خدماتمان را به همکاران عزیزمان ارائه دهیم!

از امروز پشتیبانی تمام محصولات پرستافا تنها از طریق سیستم پشتیبانی فراکت به آدرس (http://faraket.com/support) انجام خواهد شد و شما می توانید با ارسال تیکت مشکلات و درخواست های خود را کارشناسان تیم پرستافا در میان بگذارید.

 

پرستافا

حدود ۱۸ ماه پیش یعنی سوم بهمن ماه ۱۳۹۵ برند پرستافا با هدف تمرکز بر فعالیتهای مبتنی بر پرستاشاپ تیم دی بی اس تم معرفی شد. در این مدت سعی کردیم علاوه بر توسعه پرستاشاپ زیرساخت های لازم را نیز ایجاد کنیم. امروز بعد از افتتاح بخش های آموزشی سایت پرستافا در خرداد ۹۶ و انتقال سیستم فروش به فراکت در اسفند ۹۶ آخرین مرحله انتقال فعالیت های پرستاشاپ دی بی اس تم نیز انجام شده و بخش پشتیبانی نیز به سیستم جدید پشتیبانی در مارکت پرستاشاپ ایران (فراکت) منتقل می شود.

 

نکته مهم : در زمان ارسال تیکت جدید در سیستم پشتیبانی فراکت حتما دقت کنید که بخش مناسب را انتخاب کنید ، در صورت اشتباه در انتخاب بخش مناسب ، تیکت شما به دست توسعه دهنده و کارشناس مناسب نرسیده و فرآیند رسیدگی به درخواست شما طولانی تر خواهد شد.

 

با تشکر

تیم توسعه پرستافا