با سلام و درود خدمت شما همراهان و همکاران عزیز

اگر بخواهیم نگاهی ژرف به پرستاشاپ و جامعه اپن سورس آن داشته باشیم، آنچ یزی که واقعا به پرستاشاپ معنا و مفهومی کاربردی را داده نه هسته آن بلکه جامعه توسعه دهنده و ماژولهای تجاری آن است!

بدون ماژولهای تجاری و ارزشمند پرستاشاپ، هر مدیر فروشگاه مجبور به استخدام یک توسعه دهنده و نوشتن امکانات ویژه برای فروشگاه است که این موضوع نیازمند صرف هزینه و انرژی زیادی است! چرا که بعید است توسعه دهندگان ماژولهای رایگان خارق‌العاده و مفیدی را بتوانند منتشر کنند!

البته چنین انتظاری هم انتظار صحیحی نیست چرا که توسعه ماژولهای قدرتمند و کاربردی نیازمند صرف هزینه، تخصص و زمان بسیار است و بدون بازخورد تجاری هیچ توسعه دهنده ای نمیتواند به کار خود آنچنان که باید و شایسته است ادامه دهد!

پلاگین‌های تجاری تکاملی در توسعه پرستاشاپ 1.7

همانطور که می‌دانید تیم توسعه پرستافا برای اولین بار در جهان و همچنین ایران، ویژگی قدرتمند پلاگین‌ها را به پرستاشاپ افزوده است که این ویژگی بسیار مفید همین‌ حالا و در قلب ماژولهای قدرتمند پرستاپلاس و پرستاپی تحولی را در پرستاشاپ و به خصوص پرستاشاپ 1.7 ایجاد کرده است!

مفتخریم و خوشحالیم که اعلام کنیم امروز رسما از پلاگین‌های تجاری پرستاشاپ رونمایی می‌شود و امیدواریم این اتفاق تکاملی در توسعه پرستاشاپ و به خصوص پرستاشاپ 1.7 باشد!
پلاگین‌های تجاری کیفیت بالاتر و بهتری نسبت به پلاگین های رایگان داشته و همچنین مانند قالبها و ماژولها نیز دارای پشتیبانی می‌باشد. پلاگین‌های تجاری می‌تواند نیازها و کاربردهای متنوع و مهمی را برطرف نموده و به واسطه تجاری بودن آن تلاش‌های بیشتری برای توسعه بهتر و کارایی آنها صورت خواهد گرفت!

پشتیبانی همزمان از پلاگین‌های تجاری و رایگان

با افتخار از این پس پرستاپلاس و پرستاپی از پلاگینهای تجاری و رایگان همزمان بهره خواهند برد!

مارکت پرستاشاپ ایران (فراکت) تنها مخزن ماژولهای تجاری و رایگان

فراکت (به عنوان مارکت پرستاشاپ ایران) تنها مخزن ارائه ماژولهای تجاری و رایگان پرستاشاپ خواهد بود! به همین منظور طی هفته‌های آینده راه و روش ارائه و انتشار پلاگین‌ها در فراکت به صورت عمومی اعلام خواهد شد.

امیدواریم با این امکان جدید تغییر و تکاملی مثبت را در توسعه پرستاشاپ به خصوص پرستاشاپ نسخه 1.7 ببینیم و آینده بهتری را بتوانیم برای فروشگاههای اینترنتی ایران تصور کنیم!

اولین پلاگین ویژه تجاری تا ساعتی دیگر منتشر خواهد شد!

مفتخریم اعلام کنیم که اولین پلاگین تجاری پرستاپلاس تا ساعتی دیگر منتشر خواهد شد و از طریق وبسایت پرستافا و وبسایت فراکت اطلاع رسانی خواهد شد!

ضمنا همزمان با این انتشار به مدت 24 ساعت تخفیف ویژه‌ای به مناسب جشنواره تولد تا عید فراکت برای خرید این پلاگین در نظر گرفته شده است که می‌توانید از این فرصت مناسب استفاده کنید!

 

با احترام

تیم توسعه پرستافا