با سلام و احترام خدمت کاربران عزیز پرستافا

امروز بسیار خوشحال هستیم تا خبر انتشار یک پلاگین و یک تخفیف فوق العاده را خدمت همه کاربران پرستافا علی الخصوص کاربران ماژول پرستاپال عرض کنیم.

پلاگین تیکت و پشتیبانی پرستاپال

پلاگینی که امروز منتشر شده است، پلاگین تیکت پرستاپال نام دارد که در واقع رابط بین دو ماژول حرفه ای یعنی ماژول تیکت پرستاتیکت و ماژول همکاری در فروش پرستاپال می باشد. همانطور که می دانید پرستاتیکت امکان ایجاد سیستم تیکتینگ و ماژول پرستاپال هم امکان ایجاد سیستم همکاری در فروش را در کسب و کار شما فراهم می کند. این پلاگین قادر است تا سیستم پشتیبانی از طریق تیکت را به سیستم همکاری در فروش شرکت شما اضافه کند و از این به بعد بازاریابان و مدیر فروشگاه می توانند از طریق تیکت با یکدیگر ارتباط برقرار کنند که مزایای بسیاری را برای هر دو طرف دارا می باشد. لازم به ذکر است برای استفاده از این پلاگین باید هر دو ماژول پرستاتیکت و پرستاپال را بر روی فروشگاه خود داشته باشید.

پلاگین تیکت پرستاپال

کاربرانی که ماژول پرستاپال را خریداری کرده اند کافی است تا ماژول خود را به آخرین نسخه (۱.۳) ارتقا داده، سپس از بخش مدیریت پلاگین ها اقدام به دانلود و نصب نمایند. همچنین باید ماژول پرستاتیکت را هم بر روی فروشگاه خود نصب داشته باشید.

مزایای پلاگین تیکت و پشتیبانی پرستاپال

  • ارتباط سریع و مطمئن بازاریابان با فروشگاه
  • اطمینان بیشتر بازاریابان به فروشگاه
  • پاسخگویی منظم و ۲۴ ساعته به بازاریابان
  • کاهش تماس های تلفنی
  • ارتباط راحت مدیران و بازاریابان با هم
  • ایجاد دسته بندی ها و موضوعات مختلف برای رسیدگی راحت تر به مشکلات بازاریابان
  • تکریم بازاریابان
  • ایجاد حس وفاداری بیشتر بازاریابان به فروشگاه شما
  • سازگاری با سایر محصولات تیم پرستافا همچون پرستاپال و پرستامارکت

تخفیف ویژه اول:

همانطور که گفت شد همراه با انتشار این پلاگین کاربردی، دو تخفیف، یکی برای عموم کاربران و دیگری مخصوص خریداران ماژول پرستاپال آماده شده است.

در تخفیف عمومی، همه کاربران با استفاده از کد تخفیف ZNG9DFHS می توانند با خرید همزمان دو ماژول پرستاتیکت و پرستاپال در مجموع از ۳۰ درصد تخفیف بهره مند شوند. تاریخ استفاده از این کد تخفیف فقط ۳ روز بوده و شما تا روز پنج شنبه ۲۲ آذر ساعت ۲۰ فرصت دارید تا از این کد تخفیف استفاده نمایید.

 

صفحه محصول پرستاپال در فراکت صفحه محصول پرستاتیکت در فراکت

تخفیف ویژه دوم:

اما دومین تخفیف مخصوص مشتریان ماژول پرستاپال می باشد. این عزیزان می توانند به پشتیبانی پرستافا در سایت فراکت تیکت بزنند و درخواست ۳۰ درصد تخفیف خرید ماژول پرستاتیکت را بدهند تا این تخفیف برایشان اعمال شود. این عزیزان هم تا روز پنج شنبه ۲۲ آذر ساعت ۲۰ فرصت دارند.

 

ورود به فراکت و دریافت تخفیف ۳۰ درصدی

 

با احترام

تیم توسعه پرستافا