با سلام خدمت مشتریان و همکاران عزیز

خوشحالیم تنها بعد یک سال از انتشار ماژول جامع پرداخت پرستاپی و انتشار ۱۰ پلاگین درگاه بانکی ، امروز با انتشار پلاگین رایگان درگاه آسان پرداخت یک قدم دیگر به هدف پرستاپی یعنی تحت پوشش قرار گرفتن تمام درگاه های اینترنتی کشور نزدیک شدیم.

با کمک این پلاگین می توانید در کنار سایر درگاه های پرداخت که در فروشگاه اینترنتی خود قرار داده اید، می توانید درگاه پرداخت شرکت آسان پرداخت را نیز برای استفاده مشتریانتان قرار دهید. شرکت آسان پرداخت جزء برترین شرکت های پرداخت الکترونیکی کشور می باشد که در 1388 با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را آغاز نموده است.

 

پلاگین درگاه پرداخت آسان پرداخت

یکی از مزیت های استفاده از ماژول پیشرفته پرستاپی استفاده آسان هم برای مشتری و هم برای مدیر فروشگاه اینترنتی می باشد. تیم توسعه پرستافا تمامی سعی خود را می کند تا با استفاده از آخرین متودها و تکنولوژی های روز دنیا سیستمی را پیاده نماید تا راحتی را هم برای مدیران و هم مشتریان فروشگاه اینترنتی شما داشته باشد. ماژول پرستاپی نیز از این قضیه مستثنی نیست.

 

پرستاپی؛ بستر توسعه سیستم پرداخت پرستاشاپ

اگر چه تا پیش از این ماژولهای متعددی و مفیدی برای درگاه های پرداخت پرستاشاپ منتشر شده‌اند، اما اینبار نیز پرستافا با هدف ایجاد تحول در سیستم پرداخت پرستاشاپ اقدام به انتشار یک ماژول متفاوت به نام پرستاپِی (PrestaPay) نموده است.

ماژول پرستاپی از این جهت متفاوت است که علاوه بر داشتن پلاگین های ویژه درگاه پرداخت بانکها و درگاههای واسط، یک بستر ویژه را برای توسعه سیستم پرداخت پرستاشاپ فراهم میکند! که در این رابطه در آینده بیشتر توضیح خواهیم داد و مطمئنیم شما هم مثل ما شگفت‌زده و هیجان‌زده خواهید شد!

مفتخریم که اینبار نیز پرستافا خالق محصولی است که میتواند پرستاشاپ را یک قدم دیگر به آینده‌ای بهتر سوق دهد! در ادامه اگر میخواهید بیشتر و بهتر در مورد پرستاپی بدانید، لطفا مطلب «پرستاپی ماژول پیشرفته درگاه پرداخت پرستاشاپ» را بخوانید!

راه اندازی پلاگین درگاه پرداخت آسان پرداخت

برای نصب و استفاده از درگاه پرداخت درگاه آسان پرداخت در فروشگاه پرستاشاپ خود تنها کافی است که ماژول پیشرفته پرداخت پرستاپی را از فراکت دانلود و برروی فروشگاه خود نصب نمایید!

پس از نصب به صفحه پیکربندی ماژول پرستاپی در پنل مدیریت پرستاشاپ وارد شده و در تب مدیریت پلاگین ها با یک کلیک درگاه پرداخت را دانلود نموده و درادامه اقدام به نصب آن نمایید.

 

درگاه پرداخت آپ

 

بعد از نصب پلاگین می توانید در بخش تنظیمات پلاگین وضعیت را بر روی حالت بله قرار دهید. همچنین ویژگی های مخصوص پلاگین درگاه آسان پرداخت این است که می توانید در قالب یک پیام که امکان شخصی سازی آن وجود دارد، در صورت انجام تراکنش موفق، پیام مناسبی را برای مشتری ارسال نمایید.

 

پلاگی درگاه پرداخت آپ

 

 

صفحه محصول در فراکت

 

با احترام

تیم توسعه پرستافا