با عرض سلام خدمت مشتریان و همکاران عزیز

پلاگین درگاه هوشمند پرستاشاپ ، جدیدترین امکان جامع ترین و بهترین ماژول پرداخت پرستاشاپ یعنی پرستاپی است که از امروز به صورت رایگان در اختیار مشترکان طلایی پرستافا قرار می گیرد. این پلاگین روش پرداخت جدید را برای انتخاب بهترین درگاه بانکی ممکن را برای پرداخت هزینه در اختیار مشتری قرار می دهد.

پلاگین درگاه هوشمند پرستاشاپ

با قطعی مداوم سرور درگاه بانک خود مشکلی دارید ؟

آیا تا به حال مشتریان به شما مشکل عدم اتصال به درگاه بانکی (به علت مشکل سرور بانک مربوطه) را جهت پرداخت گزارش داده اند؟ پلاگین درگاه هوشمند مشتریان را در صورت مشکل یک درگاه بانکی ، مشتری شما را بدون اینکه متوجه شود به درگاه بانکی صحیح هدایت می کند.

 

 

پلاگین درگاه هوشمند چیست؟

درگاه هوشمند راهکاری عالی برای رفع مشکلاتی که درگاه های بانکی کشور به صورت موقت دچار آن می شوند به شما ارائه می دهد ، این پلاگین براساس سیستم هوشمندی که دارد و معیارهایی که شما مشخص می کنید. بهترین روش پرداخت ممکن را در اختیار کاربر قرار می دهد.

پلاگین درگاه هوشمند پرستاپی

روش پرداخت هوشمند که به فروشگاه شما اضافه می گردد براساس معیارهایی که شما در بخش تنظیمات پلاگین تعیین می کنید ، بهترین درگاه پرداخت برای اتصال به بانک را برای مشتری انتخاب می کند و باعث بهبود تجربه خرید مشتری شود.

این پلاگین بر اساس معیارهایی نظیر سریع ترین درگاه برای اتصال به بانک، کم خطاترین درگاه پرداخت، پر استفاده ترین درگاه پرداخت، درگاه پرداخت تصادفی و همچنین بر اساس تنظیمات پلاگین اولویت بندی، مشتری را به درگاه پرداخت مورد نظر متصل می نماید.

 

توضیحات بیشتر پلاگین درگاه هوشمند پرستاشاپ

 

 پلاگین درگاه هوشمند تقدیم به مشترکان طلایی پرستافا

هدف تیم پرستافا ارائه خدمات طلایی به مشترکان طلایی است که پلاگین درگاه هوشمند پرستاشاپ ، به عنوان اولین محصول ویژه مشترکان طلایی پرستافا تقدیم این عزیزان می شود.

همانطور که می دانید مشترک طلایی برای استفاده از محصولات پرستافا نیازی به پرداخت هزینه ندارد و برای خدمات و سرویس های جانبی مثل قالب لئوتم تخفیف های ویژه و کاملا منحصر به فردی رو خواهد داشت. برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد اشتراک طلایی پرستافا می توانید صفحه زیر را مطالعه کنید:

 

 

مشترک طلایی پرستافا شوید!

 

 

در صورتی که در مورد اشتراک طلایی سوالی دارید و نیاز به مشاوره دارید ، می توانید با شماره  ۰۵۱۳۸۴۰۱۰۶۹  تماس بگیرید و یا در تلگرام به ما پیام دهید.

با احترام فراوان

تیم توسعه پرستافا