سلام و درود بی پایان خدمت شما همراهان عزیز پرستافا

چندین ماه از انتشار ماژول پیشرفته درگاه پرداخت پرستاشاپ پرستاپی (PrestaPay) میگذرد و بعد از انتشار نه پلاگین رایگان برای درگاه های ملی ، ملت ، سامان ، پارسیان ،  پاسارگاد ،  ایران کیش ، مبناکارت ، زرین پال و pay  مفتخر هستیم که اعلام کنیم امروز نیز دهمین پلاگین درگاه پرداخت این ماژول ویژه درگاه پرداخت اقتصاد نوین پرستاشاپ منتشر می‌گردد!

به کمک این پلاگین پرستاشاپ میتوانید از درگاه پرداخت بانک اقتصاد نوین به عنوان یکی از درگاههای فروشگاه اینترنتی خود در کنار درگاه های دیگر استفاده نموده و تمامی پرداخت های آنلاین فروشگاه خود را به کمک این درگاه پرداخت انجام دهید.

 

پرستاپی؛ بستر توسعه سیستم پرداخت پرستاشاپ

اگر چه تا پیش از این ماژولهای متعددی و مفیدی برای درگاه های پرداخت پرستاشاپ منتشر شده‌اند، اما اینبار نیز پرستافا با هدف ایجاد تحول در سیستم پرداخت پرستاشاپ اقدام به انتشار یک ماژول متفاوت به نام پرستاپِی (PrestaPay) نموده است.

ماژول پرستاپی از این جهت متفاوت است که علاوه بر داشتن پلاگینهای ویژه درگاه پرداخت بانکها و درگاههای واسط، یک بستر ویژه را برای توسعه سیستم پرداخت پرستاشاپ فراهم میکند! که در این رابطه در آینده بیشتر توضیح خواهیم داد و مطمئنیم شما هم مثل ما شگفت‌زده و هیجان‌زده خواهید شد!

مفتخریم که اینبار نیز پرستافا خالق محصولی است که میتواند پرستاشاپ را یک قدم دیگر به آینده‌ای بهتر سوق دهد! در ادامه اگر میخواهید بیشتر و بهتر در مورد پرستاپی بدانید، لطفا مطلب «پرستاپی ماژول پیشرفته درگاه پرداخت پرستاشاپ» را بخوانید!

روش راه اندازی درگاه پرداخت بانک اقتصاد نوین

برای نصب و استفاده از درگاه پرداخت بانک اقتصاد نوین در فروشگاه پرستاشاپ خود تنها کافی است که ماژول پیشرفته پرداخت پرستاپی را از فراکت دانلود و برروی فروشگاه خود نصب نمایید!

پس از نصب به صفحه پیکربندی ماژول پرستاپی در پنل مدیریت پرستاشاپ وارد شده و در تب مدیریت پلاگین ها با یک کلیک درگاه پرداخت را دانلود نموده و درادامه اقدام به نصب آن نمایید.

برای فعالسازی درگاه پرداخت بانک اقتصاد نوین ، پس از نصب پلاگین ، می‌توانید از صفحه تنظیمات این پلاگین، وضعیت پلاگین را بر روی «بله» قرار دهید و در ادامه اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.

کد پذیرنده: در این فیلد کد فعالسازی درگاه پرداخت اقتصاد نوین را باید وارد نمایید.

رمز عبور: در این فیلد رمز عبور فروشنده که از طرف بانک داده شده قرار داده می شود.

فایل گواهی : فایلی است که توسط بانک به منقاضی درگاه داده می شود و بسیار ضروری است.

رمز فایل گواهی: رمز فایل گواهی است که از بانک دریافت کرده اید را در این فیلد وارد کنید.

 

سفارشی سازی متن پرداخت موفق

در پلاگین درگاه پرداخت بانک اقتصاد نوین پرستاشاپ امکان گذاشتن محتوا و متن را با فونت ، رنگ و زمینه دلخواه خواهید داشت که پس از پرداخت موفق به مشتری شما نمایش داده شود.

برای استفاده از پلاگین درگاه بانک اقتصاد نوین نیاز به نسخه 1.6.0 ماژول پرستاپی دارید. اما اگر هنوز فرصت به روزرسانی نداشته‌اید هم اکنون اقدام کنید. برای دریافت آخرین نسخه ماژول میتوانید به صفحه معرفی و دانلود ماژول پرستاپی مراجعه کنید.

 

صفحه محصول 

 

با احترام

تیم توسعه پرستافا