پس از معرفی یکی از معروف ترین درگاه های پرداخت کشور یعنی درگاه شرکت آپ یا آسان پرداخت که باعث شد بعد از حدود یک سال ماژول درگاه پرداخت پرستاشاپ پرستاپی با چهارده پلاگین به یکی از کامل ترین ماژول های پرداخت پرستاشاپ تبدیل شود، اکنون می خواهیم خبر انتشار پلاگینی را اعلام کنیم که شما می توانید بر اساس نیاز و خواسته های خود به آسانی درگاه های بانکی که در اختیار دارید را اولویت بندی نمایید و ترتیب آن ها را مشخص کنید. لازم به ذکر است برای استفاده از این پلاگین باید نسخه پرستاپی خود را به نسخه 1.7.2 ارتقا دهید.

پلاگین اولویت بندی درگاه های پرداخت

پلاگین اولویت بندی این اجازه را به شما می دهد تا بر اساس شاخص هایی که برای شما مهم است نظیر معروفیت درگاه های بانکی، میزان خطای کمتر، داشتن عملکرد بهتر، میزان رضایت مشتریان و یا علاقه شخصی درگاه های پرداخت مورد نظر خود را به ترتیب اولویت ممشخص نمایید.

اولویت بندی درگاه های پرداخت

برای نصب و استفاده از پلاگین اولویت بندی در فروشگاه پرستاشاپ خود تنها کافی است که ماژول پیشرفته پرداخت پرستاپی نسخه 1.7.2 را از فراکت  دانلود و بر روی فروشگاه خود نصب نمایید!

پس از نصب به صفحه پیکربندی ماژول پرستاپی در پنل مدیریت پرستاشاپ وارد شده و در تب مدیریت پلاگین ها با یک کلیک این پلاگین را دانلود نموده و در ادامه اقدام به نصب آن نمایید.

پرستاپی؛ بستر توسعه سیستم پرداخت پرستاشاپ

اگر چه تا پیش از این ماژولهای متعددی و مفیدی برای درگاه های پرداخت پرستاشاپ منتشر شده‌اند، اما اینبار نیز پرستافا با هدف ایجاد تحول در سیستم پرداخت پرستاشاپ اقدام به انتشار یک ماژول متفاوت به نام پرستاپِی (PrestaPay) نموده است.

ماژول پرستاپی از این جهت متفاوت است که علاوه بر داشتن پلاگین های ویژه درگاه پرداخت بانکها و درگاههای واسط، یک بستر ویژه را برای توسعه سیستم پرداخت پرستاشاپ فراهم میکند! که در این رابطه در آینده بیشتر توضیح خواهیم داد و مطمئنیم شما هم مثل ما شگفت‌زده و هیجان‌زده خواهید شد!

مفتخریم که اینبار نیز پرستافا خالق محصولی است که میتواند پرستاشاپ را یک قدم دیگر به آینده‌ای بهتر سوق دهد! در ادامه اگر میخواهید بیشتر و بهتر در مورد پرستاپی بدانید، لطفا مطلب «پرستاپی ماژول پیشرفته درگاه پرداخت پرستاشاپ» را بخوانید!

بعد از نصب پلاگین در بخش تنظیمات پلاگین می توانید به آسانی و با جابجایی کردن اولویت ها تنظیمات دلخواه خود را اعمال نمایید.

جابجایی درگاه های بانکی

 

زمانی که شما اولویت های خود را برای درگاه های بانکی مشخص کردید این تغییرات در صفحه انتخاب درگاه بانکی توسط مشتری برای پرداخت و صفحه اصلی درگاه های پرستاپی نشان داده خواهد شد.

 

صفحه محصول در فراکت

 

با احترام

تیم توسعه پرستافا