با سلام و درود خدمت شما همکاران عزیز

اخیرا اخباری غیررسمی مبنی بر تغییر زیرساخت فروشگاه بزرگ دیجیکالا از دات نت به PHP به گوش میرسد که البته با توجه به بررسی فنی این فروشگاه میتوان به صحت این موضوع پی برد. اگر چه این موضوع شاید مهم نباشد و زبان برنامه نویسی یک وبسایت کوچکترین قسمت یک کسب و کار است اما بارها مشاهده شده برخی افراد که خود را متخصص و مشاور کسب و کار آنلاین میدانند زبان های دات نتی را به عنوانی بستری حرفه ای تر برای سایتهای بزرگ میدانستند و یکی از مثالهای بارز آنها فروشگاه دیجیکالا بوده است!

اگر چه ما در اینجا نمیخواهیم در مورد زبان برنامه نویسی صحبت کنید و همانطور که گفتیم هم PHP و هم ASP.net و هم زبانهای دیگر مانند پایتون و نودجی اس به اندازه کافی قدرتمند هستند و میتوانند تمام نیازهای یک کسب و کار را به خوبی پوشش دهند پس انتخاب زبان و تکنولوژی تنها بر اساس نیروی فنی و زیرساختهای همان کسب و کار باید انتخاب شود و نه دلایل مجهول و احتمالی دیگر!

علاوه بر مثالی که در بالا بیان کردیم هنوز هستند افرادی که راه اندازی فروشگاه اینترنتی را به صورت اختصاصی و از صفر نویسی بستر ، حرفه ای تر میدانند و مثالشان همچنان سایتهای بزرگ مانند دیجیکالا است!

باز هم ما در اینجا نمیخواهیم مزیت ها و معایب یک سیستم اختصاصی را بیان کنیم اما معتقدیم که تا زمانی که نیازهای شما به خوبی توسط سیستم های اپن سورس و متن باز به خوبی برطرف میشود ، انتخاب سیستم اختصاصی اولین دیوار کج کسب و کار شما خواهد بود!

کسب و کارهای بزرگ بستر یکپارچه و قدرتمندی را برای کسب و کار خود ایجاد میکنند!

درخت بزرگ ریشه ای بزرگتر دارد ، ریشه و زیرساخت کسب و کار شما چگونه است؟ آیا متناسب با فروش شما این ریشه نیز رشد میکند؟ آیا اصولا ریشه ای رشد میکنید یا سطحی و غیر اصولی ؟!

همانطور که میدانید در کسب و کار آنلاین بستر و زیرساختهای فنی بخش مهمی از کسب و کار را ایفا میکنند! به عنوان مثال دیجیکالا یا بامیلو به عنوان فروشگاههای بزرگ زیرساختهای بسیار قابل قبولی را آماده و برنامه نویسی کرده اند، از خود فروشگاه اینترنتی گرفته تا سرویس همکاری در فروش و سرویس چند فروشندگی دیجیکالا و همچنین دهها امکان و زیرساخت متنوع دیگر ، تهیه و تولید چنین زیرساختی از صفر قطعا کار بسیار مشکل و سنگینی است و اصلا از نظر مالی و زمانی برای کسب و کارهای کوچکتر به صرفه و قابل قبول نخواهد بود چرا که هر روز که میگذرد رقبا یک روز از کسب و کاری که هنوز ایجاد نشده و یا در مراحل ایجاد و رشد هستند ، فرصت بیشتری را خواهند داشت!

کپی برداری از کسب و کارهای بزرگ و موفق بزرگترین اشتباه است اما الگوبرداری و یادگیری از کسب و کارهای بزرگ و موفق میتواند فرآیند رشد و پیشرفت کسب و کارمان را بهبود بخشیده و کسب و کارمان در این مسیر بهتر و سریعتر به نتیجه و هدف برسد!

پرستاشاپ بهترین نقطه شروع  و رشد و نمو کسب و کارهای فروشگاهی

پرستاشاپ به عنوان یکی از بهترین فروشگاه سازهای حال حاضر جهان کاری که برای معادل آن در کسب و کارها با هزینه های چند ده میلیونی و چند صدمیلیونی انجام شود را به عددی در حد و اندازه صفر تبدیل نموده، تمام زیرساختی که پرستاشاپ به شما ارائه میدهد همه آن چیزی است که برای یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارید ، کافی است! برای چنین زیرساختی از صفر باید هزینه ای چند ده میلیونی و زمانی به عمر نوح و صبر ایوب را طلب کنید اما در اینجا تنها در ده دقیقه فروشگاه اینترنتی شما آماده است و تنها کافی است دو ماژول پایه ای و ضروری پرستاپلاس و پرستاپی که رایگان در دسترس هستند را دانلود و نصب کنید و از آن پس فروشگاه شما برای آغاز فروش اینترنتی آماده است!

پیش به سوی پلتفرم یکپارچه پرستافا قدرت گرفته از پرستاشاپ

اولین شعار پرستافا «توسعه یکپارچه پرستاشاپ فارسی» بود که خوشبختانه در طول چند سال از فعالیت خود هر روز به این مرحله و این گام بزرگ نزدیکتر میشد! خوشحالیم و مفتخریم که اعلام کنیم پرستافا به عنوان برترین توسعه دهنده پرستاشاپ فارسی و تنها توسعه دهنده پرستاشاپ 1.7 در ایران ، هدفی بزرگ را برای کسب و کارهای فروشگاهی تعیین نموده، در این هدف فروشگاه ساز قدرتمند پرستاشاپ با مجموعه ابزارهای ویژه توسعه داده شده در پرستافا همگام خواهد شد!

هدف ما توسعه و ایجاد پلتفرمی قدرتمند و یکپارچه بر مبنای پرستاشاپ است و تا این لحظه نیمی از مسیر طی شده و در آینده نزدیک نیز به این هدف نزدیکتر خواهیم شد!

مشترک طلایی پلتفرم یکپارچه پرستاشاپ فارسی شوید!

دسترسی به تمام محصولات فعلی و آینده پرستافا تحت پلتفرم یکپارچه فروشگاهی هزینه نسبتا زیادی را شامل میشود و علاوه بر آن استمرار در دریافت خدمات و پشتیبانی نیز به همین صورت هزینه بر خواهد بود. تیم پرستافا در تلاش است تا بهترین روش را برای مشتریان خود در نظر بگیرد تا همه بتوانند از زیرساختها و ابزارهای ساخته شده توسط تیم پرستافا با کمترین هزینه بهره مند گردند!

خوشحالیم و مفتخریم که طرح اشتراک طلایی پرستافا که ابتدای همین ماه ارائه شد ، توانست توجه زیادی از مشتریان و کسب و کارهای پرستاشاپی را جلب کند و اکنون افتخار میکنیم که تعداد قابل توجهی مشترک طلایی از خدمات ویژه و vip پرستافا بهره مند هستند!

مشترکان طلایی به تمامی محصولات و خدمات پرستافا متفاوت از دیگران دسترسی داشته و در واقع یک لایسنس طلایی به فروشگاه آنها تعلق خواهد گرفت که میتوانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای از تمامی محصولات پرستافا که تا کنون منتشر شده و یا محصولاتی که در آینده منتشر خواهند شد استفاده نمایند!

 

در آینده بیشتر و بهتر در این مورد با شما گفتگو خواهیم نمود. در حال حاضر اگر شما هم علاقه مند هستید تا در این مورد بیشتر بدانید ، به این صفحه مراجعه نمایید.

صفحه اشتراک ویژه پرستافا و خرید اشتراک

 

با احترام و آرزوی موفقیت.

تیم پرستافا