با سلام و درود خدمت همراهان و همکاران عزیز

نزدیک به یک سال از توسعه و بومی سازی پرستاشاپ 1.7 در ایران که برای اولین بار توسط پرستافا صورت گرفت، میگذرد! پرستاشاپ 1.7 یکی از پرمشکل ترین آپدیت های تمام تاریخ پرستاشاپ بود! تغییرات زیاد و مشکلات متعدد که گویی قرار نیست به زودی مرتفع شوند!

خوشحالیم و مفتخریم که اعلام نماییم پس از یک سال توسعه مداوم و پیوسته پرستاشاپ 1.7 به عنوان اولین و تنها تیم ایرانی که توانسته تمام مشکلات پرستاشاپ 1.7 را برطرف نموده و این نسخه از پرستاشاپ را با نسخه رسمی در دسترس همگان قرار دهد!

در ادامه با توضیحات این به روز رسانی تکمیلی و بزرگ به عنوان آخرین مشکل اصلی پرستاشاپ 1.7 با ما همراه باشید:

پرستاشاپ 1.7 بهترین نسخه برای شروع و راه اندازی!

از نوروز 97 به تمام مدیران فروشگاهها پیشنهاد کرده بودیم که در صورتی که تمایل به راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارند، از نسخه 1.7 پرستاشاپ استفاده نمایند!

قدم های بزرگی که در طول سال 96 برای پرستاشاپ 1.7 برداشته شده از جمله بومی سازی و راستچین 1.7 ، پلاگین تومان و تاریخ جلالی (بخش اول پرستاشاپ 1.7) باعث شد تا در این سال به تمامی عزیزان جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی ، پرستاشاپ 1.7 را پیشنهاد نماییم!

در سال 97 نیز همچنان تلاشمان را برای بهبود و رفع مشکلات باقی مانده انجام دادیم و مفتخریم که اعلام کنید مشکلات باقی مانده که مهمترین آن تاریخ جلالی کامل پرستاشاپ 1.7 بوده ، به صورت کامل به کمک پرستاپلاس و بومی ساز پرستافا برطرف گردیده و هم اکنون پرستاشاپ 1.7 به صورت کامل آماده است!

همانطور که احتمالا میدانید پلاگین بومی ساز پرستافا ، یکی از پلاگین های کاربردی و رایگان ، ماژول پرستاپلاس است ، این ماژول رایگان بوده و برروی تمام نسخه های پرستاشاپ 1.6 و 1.7 قابل استفاده است! همچنین ماژول پرستاپلاس مجموعه ای از ابزارها و امکانات رایگان و تجاری مختلف بوده که تنها با نصب این ماژول در دسترس فروشگاه شما قرار خواهد گرفت.

اگر با پرستاپلاس آشنا نیستید ...

اگر هنوز با پرستاپلاس آشنا نیستید یا اطلاعات کمی در این رابطه دارید، توصیه می کنیم ابتدا این مقاله را در در رابطه با پرستاپلاس مطالعه نمایید ، در این مقاله گفته ایم چرا باید از پرستاپلاس استفاده کنیم!

پس از مطالعه میتوانید از صفحه دانلود پرستاشاپ فارسی  آخرین نسخه را دانلود و بر روی پرستاشاپ خود نصب نمایید!

تقویم شمسی در پرستاشاپ 1.7

در نسخه های قبلی، پلاگین بومی ساز پرستاپلاس تقویم شمسی را تا حدی به پرستاشاپ ۱.۷ افزوده بود که در این به روز رسانی مشکلات و بخش های جدیدی که همچنان تاریخ میلادی داشتند نیز به تقویم شمسی تبدیل ارتقا پیدا کردند!

تقویم شمسی هم اکنون در تمام قسمتهای پرستاشاپ 1.7 در دسترس بوده و به صورت کامل میتوانید از تقویم شمسی استفاده نمایید!

یکی از مهم ترین قسمت ها جدید پرستاشاپ 1.7 ، صفحه افزودن محصول بوده که به صورت کامل در پرستاشاپ 1.7 بازنویسی شده و تاریخ جلالی و تقویم شمسی برروی آن کار نمیکرد ، با آپدیت امروز پلاگین بومی ساز این مشکل برطرف شده و میتوانید به راحتی از تقویم جلالی استفاده کنید!

رفع مشکل افزودن قیمت ویژه در پرستاشاپ 1.7

یکی از مشکلات پرستاشاپ 1.7.3 عدم امکان افزودن قیمت ویژه در بخش مدیریت محصولات بوده است که این مشکل به صورت کامل در این بروز رسانی برطرف شده است. شما میتوانید با نصب نسخه ۱.۱ پلاگین بومی ساز به راحتی اقدام به افزودن قیمت ویژه با استفاده از تقویم شمسی و بدون هیچ خطایی کنید.

نکته

نکته: در صورتی که پس از نصب و انجام تمامی تنظیمات جهت افزودن قسمت ویژه خطایی مشاهده نمودید کش مرورگر را خالی نموده و مجددا کلیدهای Ctrl+F5 را بزنید.

راست چین سازی ویرایشگر متن

از مشکلات دیگر نسخه 1.7 مشکلات راستچین در ویرایشگر متن بود که در بخش هایی جدید به خصوص در صفحه محصول بصورت چپ چین نمایش داده می شد و به نوعی مشکل بزرگی محسوب میشد. اگر چه این مشکل پیش از این به کمک پلاگین ویرایشگر پرستافا برطرف گردیده بود اما به کمک این آپدیت ، در ویرایشگر پیشفرض نیز این مشکل برطرف گردید!

در دو تصویر زیر می توانید تفاوت ویرایشگر متن پرستاشاپ را پس از نصب نسخه جدید پلاگین بومی ساز مشاهده نمایید:

حالت چپ چین قبل از آپدیت

حالت راست چین پس از آپدیت

رفع مشکل عدم نمایش صفحه حامل ها در پرستاشاپ 1.7

عدم نمایش یا مشکلات راستچین صفحه حاملها در پرستاشاپ 1.7  که با به روز رسانی 1.7.3 به وجود آمده بود  نیز به کمک این به روز رسانی برطرف گردیده و تنظیمات موجود برای اضافه کردن حامل جدید به خوبی نمایش داده می شود.

نکته

نکته: در صورتی که پس از نصب، تنظیمات موجود در صفحه حامل ها نمایش داده نشد کش مرورگر خود را خالی کنید و پس از آن با زدن کلید Ctrl+F5 مجددا صفحه را رفرش کنید مشکل حل خواهد شد.

آموزش ارتقا پلاگین بومی ساز پرستاپلاس به نسخه 1.2

جهت ارتقا به این نسخه مانند تمام پلاگین های پرستاپلاس میتوانید به قسمت «مدیریت پلاگین ها» مراجعه کنید و با کلیک بر روی دکمه مقابل پلاگین به راحتی آن را به نسخه جدید ارتقا دهید.

در پرستافا همچنان به توسعه و رفع مشکلات پرستاشاپ 1.7 ادامه خواهیم داد!

یکی از مهمترین اهداف ما آماده سازی پرستاشاپ 1.7 برای جامعه کاربری پرستاشاپ ایران بوده است و خوشحالیم که در طول یکسال توسعه پرستاشاپ 1.7 این نسخه امروز به صورت کامل آماده استفاده است! اگر همچنان مشکل یا باگی در این نسخه میبینید آن را به ما گزارش کنید!

 

با احترام

تیم توسعه پرستافا