با سلام و درود مجدد خدمت شما همراهان همیشگی پرستافا

همانطور که می دانید ماژول پیشرفته پرداخت پرستاشاپ پرستاپی آبان ماه منتشر شد و در این مدت ۶ پلاگین ویژه برای درگاه های مختلف منتشر کردیم ، این ماژول با قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد و امروز خوشحالیم که اعلام کنیم که آپدیت جدیدی پلاگین پارسیان برای استفاده از api جدید درگاه پرداخت این بانک آماده استفاده شما عزیزان است.

پرستاپی؛ بستر توسعه سیستم پرداخت پرستاشاپ

اگر چه تا پیش از این ماژولهای متعددی و مفیدی برای درگاه های پرداخت پرستاشاپ منتشر شده‌اند، اما اینبار نیز پرستافا با هدف ایجاد تحول در سیستم پرداخت پرستاشاپ اقدام به انتشار یک ماژول متفاوت به نام پرستاپِی (PrestaPay) نموده است.

ماژول پرستاپی از این جهت متفاوت است که علاوه بر داشتن پلاگینهای ویژه درگاه پرداخت بانکها و درگاههای واسط، یک بستر ویژه را برای توسعه سیستم پرداخت پرستاشاپ فراهم میکند! که در این رابطه در آینده بیشتر توضیح خواهیم داد و مطمئنیم شما هم مثل ما شگفت‌زده و هیجان‌زده خواهید شد!

 

مفتخریم که اینبار نیز پرستافا خالق محصولی است که میتواند پرستاشاپ را یک قدم دیگر به آینده‌ای بهتر سوق دهد! در ادامه اگر میخواهید بیشتر و بهتر در مورد پرستاپی بدانید، لطفا مطلب «پرستاپی ماژول پیشرفته درگاه پرداخت پرستاشاپ» را بخوانید!

اخیرا بانک پارسیان اقدام به معرفی وبسرویس جدید کرده است که برای تعدادی از کاربران به خصوص کاربرانی که به تازگی درگاه پرداخت از این بانک دریافت میکنن از این api جدید استفاده می کند.

نسخه جدید پلاگین درگاه پرداخت پارسیان پرستاشاپ  به صورت همزمان امکان استفاده از api جدید و قدیمی بانک پارسیان را فراهم می کند  کاربرانی که به تازگی از درگاه پرداخت بانک پارسیان api دریافت کرده اند و از api جدید استفاده میکنند برای استفاده از پلاگین کافیست که به پیکربندی ماژول پرستاپی بروید و در تب درگاه پرداخت پارسیان وضعیت را بر روی “بله” قرار دهید پس از آن در فیلد “کد پذیرنده” api جدید را وارد نمایید و در آخر بر روی دکمه ذخیره کلیک نمایید تا تنظیمات انجام شده اعمال گردد.

نکته: برای استفاده از پلاگین باید از نسخه 1.3 ماژول پرستاپی استفاده کنید.

همینطور کاربرانی که api قدیمی را دارید می توانید در همین بخش ابتدا در فیلد “کد پذیرنده” api قدیمی را وارد کرده و حالت “استفاده از api قدیمی” را بر  روی “بله” قرار دهید  و در نهایت بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا به مانند قبل از درگاه پرداخت مطمئن پارسیان در فروشگاه خود بهره ببرید.

 

بدین ترتیب با انجام این مراحل درگاه پرداخت پارسیان را در فروشگاه خود راه اندازی خواهید کرد.

 

برای استفاده از پلاگین درگاه پارسیان ، از پرستاپی نسخه 1.3 استفاده کنید

برای استفاده از پلاگین درگاه بانک پارسیان نیاز به نسخه 1.3 ماژول پرستاپی دارید. اگر ماژول پرستاپی را در زمان انتشار پلاگین‌های قبلی یعنی درگاه بانک ملت و سامان به روز رسانی کرده‌اید دیگر نیازی نیست کار خاصی انجام دهید اما اگر هنوز فرصت به روزرسانی نداشته‌اید. برای دریافت آخرین نسخه ماژول به صفحه معرفی و دانلود ماژول پرستاپی مراجعه کنید.

روش بروز رسانی پلاگین پارسیان

برای آپدیت پلاگین کافیست به صفحه تنظیمات ماژول پرستاپی بروید و در بخش مدیریت پلاگین های ماژول بروی دانلود و نصب نسخه جدید پلاگین درگاه بانک پارسیان کلیک کنید. با این کار به صورت اتوماتیک نسخه جدید پلاگین دانلود و بروی پرستاپی نصب شده و آماده استفاده خواهد بود.

 

با سپاس فراوان

تیم توسعه پرستافا

  • Add to Phrasebook
    • No wordlists for Persian -> English…
    • Create a new wordlist…
  • Copy