با عرض سلام و ادب خدمت شما دوستان خونگرم پرستافا

همانطور که می دانید ویرایشگر متن پرستاشاپ در مدیریت محصولات پرستاشاپ 1.7 به درستی راست چین سازی نشده است ، مفتخریم که اعلام کنیم به پاس حمایت های شما کاربران ارزشمند، آپدیتی برای پلاگین ویرایشگر متن پرستاشاپ با اصلاح این مورد مهم و کاربردی منتشر شده است.

ویرایشگر متن پرستاشاپ

 

اگر با پرستاپلاس آشنا نیستید ...

اگر هنوز با پرستاپلاس آشنا نیستید یا اطلاعات کمی در این رابطه دارید، توصیه می کنیم ابتدا این مقاله را در در رابطه با پرستاپلاس مطالعه نمایید ، در این مقاله گفته ایم چرا باید از پرستاپلاس استفاده کنیم!

پس از مطالعه میتوانید از صفحه دانلود پرستاشاپ فارسی  آخرین نسخه را دانلود و بر روی پرستاشاپ خود نصب نمایید!

 

رفع مشکل پلاگین ویرایشگر کامل و آپارات در پرستاشاپ 1.7

در نسخه های قبلی پس از اینکه پلاگین ویرایشگر کامل پرستاپلاس را در پرستاشاپ 1.7 نصب کرده باشید احتمالا با مشکل عدم نمایش ابزارهای ویرایشگر در بخش محصولات مواجه بوده اید، در آپدیت جدید دیگر چنین مشکلی وجود ندارد و پس از نصب نسخه جدید پلاگین، تمامی ابزارهای موجود در پلاگین ویرایشگر متن به خوبی نمایش داده می شود و شما میتوانید برای نوشتن محتوای حرفه ای از آنها بهره ببرید.

مشکل دیگری که پس از نصب پلاگین ویرایشگر متن در پرستاشاپ 1.7 وجود داشت، عدم نمایش دکمه آپارات در ویرایشگر بود که بدین صورت امکان افزودن فیلم از آپارات را غیرممکن ساخته بود، اما در این نسخه این مشکل برطرف شده است و از این پس می توانید بدون هیچ گونه مشکلی ویدئوهای مورد نظرتان را از سایت آپارات انتخاب نموده و در محتوای مطالب خود قرار دهید.

جهت ارتقا پلاگین ویرایشگر متن تنها کافی است به بخش «مدیریت پلاگین ها» در ماژول پرستاپلاس بروید و بر روی دکمه مقابل این پلاگین کلیک نمایید.

نکته: در صورتی که پس از نصب نسخه جدید پلاگین ویرایشگر ابزارهای ویرایشگر و دکمه آپارات نمایش داده نشد، ابتدا کش مرورگر خود را خالی کرده و پس از  آن کلیدهای Ctrl+F5 را بزنید و مجددا بررسی نمایید.

 

 

با احترام

تیم توسعه پرستافا