با سلام و درود خدمت همراهان عزیز

xampp پرستاشاپ نسخه دوم منتشر شد!

همانطور که مطلع هستید هفته گذشته برای اولین بار محیط شبیه ساز سرور xampp نسخه ویژه پرستاشاپ فارسی توسط تیم توسعه پرستافا منتشر شد و خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و تا کنون تعداد دانلود این نسخه از زمپ سفارشی به 91 مورد رسیده است!

امروز نیز به بهانه انتشار نسخه آزمایشی بتا یک پرستاشاپ 1.7.3.0 نسخه دوم زمپ پرستاشاپ فارسی منتشر میگردد!

نصب پرستاشاپ

زمپ xampp پرستاشاپ این امکان را فراهم میکند تا کاربران بتوانند ساده‌تر از گذشته از نسخه های دموی پرستاشاپ استفاده کنند و به بررسی پرستاشاپ بپردازند!

مفتخریم و خوشحالیم که این اتفاق برای اولین بار در ایران و توسط گروه پرستافا ویژه پرستاشاپ فارسی انجام شده است و سعی ما بر این خواهد بود تا همیشه این نسخه ویژه پرستاشاپ را به روزرسانی و آپدیت نماییم.

دانلود آخرین نسخه زمپ xampp پرستاشاپ

جهت دریافت آخرین نسخه زمپ xampp پرستاشاپ و همچنین آموزش راه اندازی و استفاده این نرم افزار می‌توانید به صفحه معرفی و آموزش «XAMPP پرستاشاپ فارسی» مراجعه نموده و آن را دریافت نمایید و طبق آموزش از آن استفاده کنید.

پس از دانلود و راه اندازی این نرم افزار با ورود به صفحه اصلی http://localhost صفحه مشابه زیر در این نسخه برای شما نمایش داده خواهد شد!
پرستاشاپ لوکال هاست xamppهمانطور که در تصویر مشاهده میشود سه نسخه متفاوت از پرستاشاپ در این زمپ نصب و تنظیم شده است.

  • نسخه 1.6.1.17 : این نسخه توصیه شده ما برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی است و بهترین نسخه فعلی پرستاشاپ
  • نسخه 1.7.2.4 : این نسخه آخرین نسخه stable از انشعاب 1.7 بوده و این نسخه در حال حاضر برای فروشگاه اینترنتی بر پایه پرستاشاپ 1.7 مناسبتر است. (همچنان در مجموع نسخه 1.6.1.17 بهترین نسخه برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی است)
  • نسخه 1.7.3.0 آزمایشی بتا یک : این نسخه آخرین نسخه پرستاشاپ منتشر شده تا به این لحظه (25 آذر 96) است اما توجه داشته باشید که این نسخه آزمایشی بوده و صرفا برای بررسی و گزارش مشکلات منتشر گردیده است. در صورتی که میخواهید در مورد این نسخه بیشتر بدانید مطلب انتشار «نسخه آزمایشی پرستاشاپ 1.7.3.0»این نسخه را مطالعه کنید!

همین حالا برای بهبود پرستاشاپ 1.7.3.0 مشارکت کنید!

اگر Xampp پرستاشاپ فارسی را دانلود و نسخه 1.7.3.0 آزمایشی را بررسی کنید متوجه میشوید که متاسفانه بومی سازی این نسخه با مشکلات بسیار زیادی مواجه است که عملا استفاده از این نسخه را غیرممکن می‌کند!

حقیقت این است که دیگر نمیتوانیم برای انتشار یک نسخه خوب و بدون مشکل بیشتر از این انتظار بکشیم به همین جهت ما در تیم پرستافا از تمامی جامعه کاربری محترم پرستاشاپ خواهشمندیم در طرح بررسی و گزارش مشکلات عمومی این نسخه مشارکت نمایند!

در تاپیک رسمی گزارش مشکلات پرستاشاپ 1.7.3.0 مشارکت کنید!

اگر چه طبق مقاله قبلی منتشر شده در رابطه با نسخه آزمایشی میتوانید مستقیما مشکلات پرستاشاپ را از طریق بخش forge پرستاشاپ پیگیری نمایید اما برای راحتی و مشارکت بیشتر کاربران عزیز در انجمن پرستافا یک تاپیک رسمی برای این موضوع ایجاد شده به همین منظور از همه شما عزیزان خواهشمندیم در طرح گزارش مشکلات پرستاشاپ 1.7.3.0 مشارکت نموده تا بیشتر از این انتشار پرستاشاپ 1.7.3.0 به تاخیر نیوفتد.

ضمن اینکه در صورت عدم همکاری وگزارش مشکلات همانطور که در نسخه منتشر شده ، ممکن است مشکلات فعلی دیده نشود و در نهایت با یک پرستاشاپ پر از باگ و مشکل در نسخه اصلی منتشر شده روبرو شویم که در نهایت این مشکل به ضرر جامعه کاربری پرستاشاپ فارسی خواهد بود!

 

تاپیک رسمی گزارش مشکلات پرستاشاپ 1.7.3.0 در وبمستران

 

با احترام فراوان

تیم توسعه پرستافا