با عرض سلام خدمت همه کاربران عزیز پرستافا

احتمالا در جریان باشید که در تاریخ ۸ نوامبر معادل ۱۷ آبان ماه پرستاشاپ نسخه ۱.۷.۵ بتا منتشر شد و حدود یک هفته پیش هم نسخه RC پرستاشاپ ۱.۷.۵ منتشر شد. اکنون می خواهیم خبر انتشار پرستاشاپ نسخه ۱.۷.۵.۰ پایدار را خدمت شما عزیزان اعلام نماییم.

زمپ پرستاشاپ ۱.۷.۵.۰

در نسخه ۱.۷.۵ بتا پیشرفت ها و ویژگی های زیادی به پرستاشاپ اضافه شده است. که در ادامه به مهم ترین این تغییرات اشاره خواهیم کرد. همچنین در نسخه RC نسبت به بتا یک ویژگی در رابطه با پاک کردن کش در هنگام اعمال تغییرات بر روی ماژول صورت گرفته است. در حال حاضر در پرستاشاپ، کش سیمفونی پس از هر گونه تغییر در ماژول همچون نصب، حذف و…. پاک خواهد شد.

مهم ترین تغییرات در پرستاشاپ ۱.۷.۵.۰ :

بهبود در سئو:

یکی از بخش هایی که در نسخه ۱.۷.۵ شاهد آن هستیم بهبود در سئو پرستاشاپ می باشد. در این نسخه در بعضی از بخش ها URL های پیش فرض به صورت استاندارد در آمده است همچون بخش برندها و تامین کنندگان. همچنین در صفحات محصول بخشی اضافه شده است که شما می توانید پیش نمایشی از آن چه در گوگل کاربران مشاهده می کنند، داشته باشید.

پیش نمایش سئو

تغییراتی مفید در صفحات محصول:

در صفحات محصول تغییراتی کاربردی اعمال شده است. اولین ویژگی که با آن برخورد می کنیم تغییر قیمت های ویژه می باشد که در گذشته همچین امکانی وجود نداشت. همانطور که گفتیم پیش نمایش گوگل هم به صفحات محصول اضافه گردیده است.

امکان مفید دیگر وقتی که شما یک محصول را آفلاین می کنید بازدید کنندگان به جای اینکه صفحه پیدا نشد را مشاهده کنند خود به خود به دسته اصلی محصول ریدایرکت می شوند.

سایر تغییرات مهم:

  • سازگاری نقشه سایت با پرستاشاپ ۱.۷.۵.۰
  • بهبود UX در صفحات ماژول
  • اضافه شدن زبان های جدید در هنگام نصب
  • اضافه شدن ماژول نمایش محصولات بر اساس سابقه خرید مشتریان
  • ماژول محصولات بازدید شده

صفحات بازدید شده

  • اضافه شدن موقعیت موجودی در صفحه محصول

موقعیت موجودی

  • اضافه شدن صفحه جدید مدیریت ماژول با طبقه بندی جدید و توانایی مدیریت ماژول ها بر اساس آخرین استفاده
  • اضافه شدن راهنمای کار در صفحه بازدید و سئو در بخش پارامترهای فروشگاه
  • اضافه شدن چندین هوک مختلف
  • نوتیفیکشن در بخش فایوآیکون در بک آفیس

فایوآیکون نوتیفیکیشن

منبع خبر: وبلاگ رسمی پرستاشاپ

انتشار همزمان نسخه چهاردهم زمپ xampp پرستاشاپ فارسی

مفتخریم همزمان با خبر انتشار نسخه جدید پرستاشاپ ، نرم افزار زمپ سازگار با این نسخه ها نیز هماهنگ و آماده دانلود شده است. برای این منظور میتونید به صفحه دانلود زمپ پرستاشاپ فارسی وارد شده و پس از مطالعه این صفحه از لینک انتهای آن این نسخه را دانلود نمایید.

اگر با نرم افزار Xampp پرستاشاپ فارسی آشنا نیستید ...

پرستافا برای استفاده بهتر و سریعتر از پرستاشاپ و تست و بررسی آن و همچنین برای مسائل آموزشی و توسعه پرستاشاپ، زمپ ویژه‌ای را آماده کرده که پرستاشاپ بر روی آن نصب و تنظیم و آماده سازی شده است!

به کمک این نرم افزار میتوانید بدون صرف وقت و زمان بر روی کامپیوتر شخصی خود محیط شبیه‌سازی شده سرور را ایجاد کرده و از پرستاشاپِ نصب و تنظیم و آماده شده فارسی استفاده کنید!

جهت دریافت آخرین نسخه زمپ xampp پرستاشاپ و همچنین آموزش راه اندازی و استفاده این نرم افزار می‌توانید به صفحه معرفی و آموزش «XAMPP پرستاشاپ فارسی» مراجعه نموده و آن را دریافت نمایید و طبق آموزش از آن استفاده کنید.

 

با احترام

تیم توسعه پرستافا