پرستاشاپ ۱.۷.۵.۱ اکنون در دسترس قرار گرفته است. در این نسخه باگ های موجود در نسخه ۱.۷.۵.۰ رفع شده است. این آپدیت همچنین آخرین ایرادات امنیتی سمفونی وابسته به هسته را تکمیل می کند. ما از شما می خواهیم تا در اسرع وقت فروشگاه خود را آپدیت کنید. حتما قبل از آپدیت یک بک آپ تهیه کنید.

پرستاشاپ ۱.۷.۵.۱

اصلاحات اصلی:

  • اپراتور می تواند انتخاب کند که آیا اسم ویژگی ها در عنوان صفحه محصول باشد یا خیر ( نمایش ویژگی ها در عنوان متا محصول در بخش پارامترهای فروشگاه > سئو و URL ها )
  • رفع اخرین اشکالات امنیتی از سیمفونی
  • رفع مشکلات بصری در مدیریت فروشگاه هنگام استفاده از زبان های راست به چپ
  • رفع مشکلات صفحه بندی در صفحه هایی که از مدل شبکه ای استفاده می کنند
  • تغییر ترکیبات در فروشگاه سریع تر شده است
  • رفع یک استثنا وقت ارسال ایمیل در برخی از سیستم ها

تغییرات نسخه 1.7.5.1:

مشارکت کنندگان در این آپدیت مشتکل از تیم رسمی پرستاشاپ و همچنین جامعه پرستاشاپی بودند که اسامی آن ها عبارتند از : Jonathan Lelievre, Mathieu Ferment, Mickaël Andrieu, Pablo Borowicz, Pierre RAMBAUD, rdy4ever, Thomas Nabord که از همه آن ها متشکریم.

از آنجایی که این به روز رسانی یک اصلاحیه در نسخه های خود می باشد ارتقا در نسخه های اصلاحیه (Patch) به آسانی و راحتی انجام  می شود و ماژول ها و قالبها نیز در این نسخه به خوبی و با ویژگی های بهتر کار خواهند کرد.

منبع خبر: وبلاگ رسمی پرستاشاپ

انتشار همزمان نسخه پانزدهم زمپ xampp پرستاشاپ فارسی

مفتخریم همزمان با خبر انتشار نسخه جدید پرستاشاپ ، نرم افزار زمپ سازگار با این نسخه ها نیز هماهنگ و آماده دانلود شده است. برای این منظور میتونید به صفحه دانلود زمپ پرستاشاپ فارسی وارد شده و پس از مطالعه این صفحه از لینک انتهای آن این نسخه را دانلود نمایید.

اگر با نرم افزار Xampp پرستاشاپ فارسی آشنا نیستید ...

پرستافا برای استفاده بهتر و سریعتر از پرستاشاپ و تست و بررسی آن و همچنین برای مسائل آموزشی و توسعه پرستاشاپ، زمپ ویژه‌ای را آماده کرده که پرستاشاپ بر روی آن نصب و تنظیم و آماده سازی شده است!

به کمک این نرم افزار میتوانید بدون صرف وقت و زمان بر روی کامپیوتر شخصی خود محیط شبیه‌سازی شده سرور را ایجاد کرده و از پرستاشاپِ نصب و تنظیم و آماده شده فارسی استفاده کنید!

جهت دریافت آخرین نسخه زمپ xampp پرستاشاپ و همچنین آموزش راه اندازی و استفاده این نرم افزار می‌توانید به صفحه معرفی و آموزش «XAMPP پرستاشاپ فارسی» مراجعه نموده و آن را دریافت نمایید و طبق آموزش از آن استفاده کنید.

 

با احترام

تیم توسعه پرستافا