با سلام خدمت مشتریان محترم و همکاران عزیز شرکت پرستافا، طبق اطلاعیه وبلاگ رسمی پرستاشاپ، در تاریخ 3 اکتبر یا 11 مهرماه نسخه های 1.7.4.3 و 1.6.1.21 فروشگاه ساز پرستاشاپ منتشر شد. این به روز رسانی مسائل امنیتی متعددی را برای نسخه های 1.7.4.x و 1.6.1.x حل خواهد کرد.

 

انتشار پرستاشات 1.7 و 1.6

 

از آن جا که این نسخه ها مشکلات امنیتی فروشگاه اینترنتی شما را مرتفع می سازد تیم پرستاشاپ توصیه می کند سریعتر فروشگاه خود را به این نسخه ها ارتقا دهید.

مهمترین مشکل حل شده برای 1.7.4.3:

  • رفع باگی که در زمان یک خطا، اطلاعات مهم پیکربندی را فاش می ساخت

مهمترین مشکلات حل شده برای 1.6.1.21:

  • رفع یک مشکل قدیمی که هسته پرستاشاپ قادر به دسترسی به برخی از منابع در بعضی موقعیت ها نداشت.
  • رفع باگی که در زمان یک خطا، اطلاعات مهم پیکربندی را فاش می ساخت
  • رفع مشکلی که در آن اسپمرها با استفاده از فرم تماس با ما برای اشخاص دیگر پیام می فرستادند.
  • رفع مشکل در زمان ارسال ایمیل برای ایمیل هایی که در آدرس آن کاراکترهای پشتیبانی نشده وجود دارد.
  • حل یک مشکل در بخش مدیریتی فروشگاه در جایی که کاربر وارد شده می تواند یک کد دلخواه را اجرا کند.

لیست کامل تغییرات در 1.7.4.3:

لیست کامل تغییرات در 1.6.1.21:

 

مشارکت کنندگان در توسعه این نسخه هم از تیم توسعه پرستاشاپ و هم جامعه پرستاشاپی بودند که شامل افرادی به نام های Axome، gfilippakis، Hibatallah Aouadni، Jonathan Lelievre، Pablo Borowicz، Pierre Joube، Rémi Gaillard و Thomas LEVIANDIER می باشند.

از آنجایی که این به روز رسانی یک اصلاحیه در نسخه های خود می باشد ارتقا در نسخه های اصلاحیه (Patch) به آسانی و راحتی انجام  می شود و ماژول ها و قالبها نیز در این نسخه به خوبی و با ویژگی های بهتر کار خواهند کرد.

 

منبع خبر : وبلاگ رسمی پرستاشاپ

 

انتشار همزمان نسخه یازدهم زمپ xampp پرستاشاپ فارسی

مفتخریم همزمان با خبر انتشار نسخه جدید پرستاشاپ ، نرم افزار زمپ سازگار با این نسخه ها نیز هماهنگ و آماده دانلود قرار گرفت. برای این منظور میتونید به صفحه دانلود زمپ پرستاشاپ فارسی وارد شده و پس از مطالعه این صفحه از لینک انتهای آن این نسخه را دانلود نمایید.

اگر با نرم افزار Xampp پرستاشاپ فارسی آشنا نیستید ...

پرستافا برای استفاده بهتر و سریعتر از پرستاشاپ و تست و بررسی آن و همچنین برای مسائل آموزشی و توسعه پرستاشاپ زمپ ویژه‌ای را آماده کرده که پرستاشاپ برروی آن نصب و تنظیم و آماده سازی شده است!

به کمک این نرم افزار میتوانید بدون صرف وقت و زمان برروی کامپیوتر شخصی خود محیط شبیه‌سازی شده سرور را ایجاد کرده و از پرستاشاپ نصب و تنظیم و آماده شده فارسی استفاده کنید!

جهت دریافت آخرین نسخه زمپ xampp پرستاشاپ و همچنین آموزش راه اندازی و استفاده این نرم افزار می‌توانید به صفحه معرفی و آموزش «XAMPP پرستاشاپ فارسی» مراجعه نموده و آن را دریافت نمایید و طبق آموزش از آن استفاده کنید.

 

با احترام

تیم توسعه پرستافا