با سلام و درود خدمت شما عزیزان و همراهان

همانطور که احتمالا مطلع هستید دو روز پیش (یکم اسفند 96) پروژه مارکت پرستاشاپ ایران یعنی وبسایت فراکت افتتاح شد! این پروژه حاصل ماهها کار و تلاش است و طی هفته‌های آینده ابعاد و زوایای مختلف و مهم این پروژه رونمایی خواهد شد!

اگر هنوز مقاله افتتاح و آغاز پروژه فراکت را مطالعه نکردید همین حالا این مقاله را بخوانید. در این مقاله گفته‌ایم که چرا فراکت انقلاب و تولدی دوباره در پرستاشاپ ایران خواهد بود!

مارکت پرستاشاپ

همین حالا فراکت آماده استفاده است!

وبسایت فراکت به لطف وجود ماژولهای قدرتمند پرستاپلاس و پرستاپی برروی بستر پرستاشاپ 1.7 ایجاد شده و شاید جزو اولین وبسایتهای راه اندازی شده با این نسخه از فروشگاه ساز پرستاشاپ است! با اینکه حجم کار بسیار زیاد بوده اما خوشبختانه توانستیم تقریبا تمام کارهای اولیه را در این مدت انجام دهیم و از این پس بر روی رفع مشکلات جزئی و رونمایی از زیرساختها و امکانات فراکت متمرکز خواهیم بود.

تمامی محصولاتی که قبلا در دی‌بی‌اس‌تم/پرستافا معرفی و فعال بوده اند (به جز محصولات قدیمی) به فراکت منتقل شده و به همین صورت مشتریان این محصولات نیز به وبسایت فراکت منتقل شده اند.

اگر از مشتریان محصولات تجاری زیر هستید، حساب شما به فراکت منتقل شده است و میتوانید با بازیابی کلمه عبور وارد حساب خود در وبسایت فراکت شوید :

  • قالب لئواوتیس
  • قالب ایمارکت
  • قالب لئودییتال
  • قالب لئواسپورت استور
  • قالب بلوم
  • ماژول پرستاکارت
  • ماٰژول پرستالینک
  • ماژول فاکتور پیشرفته
  • ماژول دی بی اس شگفت انگیز

اما اگر از مشتریان سایر محصولات دی‌بی‌اس‌تم/پرستافا هستید، مانند سابق از طریق وبسایت دی‌بی‌اس‌تم میتوانید پیگیری کنید.

آموزش ویدئویی بازیابی کلمه عبور حساب منتقل شده از دی‌بی‌اس‌تم به فراکت

سیستم لایسنس دهی خودکار و اختصاصی در فراکت …

به منظور راحتی و آسایش همکاران عزیز ، در پنل مشتریان وبسایت فراکت سیستم لایسنس دهی خودکار و اختصاصی آماده شده که با چند کلیک میتوانید فایل محصولات را دانلود و با درج دامنه مجوز استفاده (کلید لایسنس) فروشگاه خود را دریافت نمایید!

زین پس در فراکت سفارش جدید ثبت کنید!

همانطور که بیان شد فراکت با پرستاشاپ 1.7 به همراه چند ماژول اختصاصی در قسمتهای مختلف راه اندازی شده است. علاوه بر آن به کمک ماژول های ویژه و رایگان پرستاپلاس (مجموعه ابزارهای کاربردی پرستاشاپ) و پرستاپی (درگاه پرداخت پیشرفته پرستاشاپ) از همین ابتدا آماده ارائه خدمات و ثبت سفارش است!

بدین منظور به راحتی میتوانید مانند هر فروشگاه‌ دیگر خدمات و محصولات تجاری مورد نظر خود را انتخاب و سپس خریداری نمایید و یا اگر محصولی رایگان است به راحتی آن را دانلود کنید!

آموزش ویدئویی ثبت سفارش خرید و نصب ماژول به همراه درج کلید لایسنس

در صورت وجود مشکل لطفا به ما آن را گزارش دهید!

تمام تلاش ما برای انتقال بهتر و سریعتر اطلاعات است اگر چه بررسی های زیادی را در این مورد انجام خواهیم داد اما ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد بنابر این از مشتریان و همکاران عزیز خواهشمندیم در صورت وجود مشکل حتما آن مشکلات را به ما اطلاع دهند.

جهت ارتباط بهتر وسریعتر میتوانید از طریق ...

دیدگاههای همین پست و یا ایمیل فیدبک پرستافا

feedback [a*t] prestafa {dot} com

با ما تماس حاصل نماید.

 

با احترام و آرزوی موفقیت

تیم توسعه پرستافا/فراکت