با سلام و درود خدمت همکاران عزیز

شب گذشته نسخه پایدار پرستاشاپ 1.7.3 و در این مدت کوتاه زمپ پرستاشاپ ویژه نسخه 1.7.3 منتشر گردید! همین حالا میتوانید این نسخه را دانلود و جهت تست و بررسی از پرستاشاپ 1.7.3 استفاده کنید!

دانلود و راه اندازی زمپ ویژه پرستاشاپ فارسی

پس از دانلود و unzip کردن این نرم افزار با ورود به صفحه اصلی http://localhost صفحه مشابه زیر در این نسخه برای شما نمایش داده خواهد شد!

همانطور که در تصویر مشاهده میشود دو نسخه متفاوت از پرستاشاپ در این نسخه از زمپ نصب، تنظیم و آماده شده است.

  • نسخه 1.6.1.18 : این نسخه آخرین نسخه پرستاشاپ 1.6 است.
  • نسخه 1.7.3.0  : این نسخه آخرین نسخه پرستاشاپ 1.7 منتشر شده تا به این لحظه (دهم اسفند 96) است و میتوان این نسخه را بهترین نسخه پرستاشاپ 1.7 دانست!
اگر با نرم افزار Xampp پرستاشاپ فارسی آشنا نیستید ...

پرستافا برای استفاده بهتر و سریعتر از پرستاشاپ و تست و بررسی آن و همچنین برای مسائل آموزشی و توسعه پرستاشاپ زمپ ویژه‌ای را آماده کرده که پرستاشاپ برروی آن نصب و تنظیم و آماده سازی شده است!

به کمک این نرم افزار میتوانید بدون صرف وقت و زمان برروی کامپیوتر شخصی خود محیط شبیه‌سازی شده سرور را ایجاد کرده و از پرستاشاپ نصب و تنظیم و آماده شده فارسی استفاده کنید!

جهت دریافت آخرین نسخه زمپ xampp پرستاشاپ و همچنین آموزش راه اندازی و استفاده این نرم افزار می‌توانید به صفحه معرفی و آموزش «XAMPP پرستاشاپ فارسی» مراجعه نموده و آن را دریافت نمایید و طبق آموزش از آن استفاده کنید.

 

با احترام

تیم توسعه پرستافا