با سلام و درود خدمت همکاران عزیز

مفتخریم همزمان با خبر انتشار نسخه های پرستاشاپ 1.7.3.3 و 1.6.1.19 در پرستافا ، نرم افزار زمپ پرستاشاپ فارسی هماهنگ با این نسخه ها نیز از این طریق منتشر میگردد!

دانلود و راه اندازی زمپ ویژه پرستاشاپ فارسی

پس از دانلود  فایل 7z این فایل که در انتهای این پست به صفحه دانلود زمپ پرستاشاپ لینک داده شده میتوانید با unzip کردن این نرم افزار (به صورت پیشفرض درایو سی پیشنهاد میشود) و با اجرا کردن فایل xampp-control.exe و اجرا کردن Apache و MySQL توسط این پنجره میتوانید زمپ پرستاشاپ فارسی آماده به کار خواهد شد!

در صورت تمایل به تغییر درایو نرم افزار این مطلب را به مطالعه کنید.
در نهایت با وارد کردن نشانی http://localhost در مرورگر خود وارد صفحه آغازین زمپ پرستاشاپ فارسی شوید. در این به روز رسانی دو نسخه متفاوت از پرستاشاپ  قرار داده شده است که به ترتیب به شرح زیر میباشد:

  • نسخه 1.6.1.19 : این نسخه آخرین نسخه پرستاشاپ 1.6 است.
  • نسخه 1.7.3.2 : این نسخه نیز آخرین نسخه پرستاشاپ 1.7 منتشر شده تا به این لحظه (دهم خرداد 97) است.
اگر با نرم افزار Xampp پرستاشاپ فارسی آشنا نیستید ...

پرستافا برای استفاده بهتر و سریعتر از پرستاشاپ و تست و بررسی آن و همچنین برای مسائل آموزشی و توسعه پرستاشاپ زمپ ویژه‌ای را آماده کرده که پرستاشاپ برروی آن نصب و تنظیم و آماده سازی شده است!

به کمک این نرم افزار میتوانید بدون صرف وقت و زمان برروی کامپیوتر شخصی خود محیط شبیه‌سازی شده سرور را ایجاد کرده و از پرستاشاپ نصب و تنظیم و آماده شده فارسی استفاده کنید!

جهت دریافت آخرین نسخه زمپ xampp پرستاشاپ و همچنین آموزش راه اندازی و استفاده این نرم افزار می‌توانید به صفحه معرفی و آموزش «XAMPP پرستاشاپ فارسی» مراجعه نموده و آن را دریافت نمایید و طبق آموزش از آن استفاده کنید.

 

با احترام

تیم توسعه پرستافا