فروشگاه ساز پرستاشاپ 1.7.3.4 و 1.6.1.20 منتشر شد!

با سلام و درود خدمت همکاران و همراهان عزیز

پرستاشاپ نسخه 1.7.3.4 و همچنین نسخه 1.6.1.20 (مانند آپدیت خردادماه) این بار نیز با هم منتشر شد. در این نسخه باگ امنیتی برطرف شده و نسخه PHP سازگار نیز اصلاح شده است.

تیم رسمی پرستاشاپ رسمی قویا توصیه کرده است که فروشگاه خود را به این نسخه (به دلیل رفع مشکل امنیتی) ارتقا دهید.

مهمترین نکته در به روز رسانی این نسخه ها بهبود رمزگذاری کوکی ها در هر دو نسخه و در نسخه 1.6.1.20 سازگاری با پی اچ پی نسخه 7.1 و 7.2 بوده است.

بدین ترتیب تغییرات نسخه 1.7.3.4 به شرح زیر میباشد :

و همچنین تغییرات نسخه 1.6.1.20 نیز به شرح زیر میباشد :

ارتقا به این نسخه از نسخه قبلی به آسانی انجام خواهد شد!

همانطور که در مقاله روش نسخه بندی پرستاشاپ قبلا بیان کرده ایم. از آنجایی که این به روز رسانی یک اصلاحیه در نسخه های خود میباشد ارتقا در نسخه های اصلاحیه (Patch) باید به آسانی و راحتی انجام شود و ماژول ها و قالبها نیز در این نسخه به خوبی کار خواهند کرد.

انتشار همزمان نسخه نهم زمپ xampp پرستاشاپ فارسی

مفتخریم همزمان با خبر انتشار نسخه جدید پرستاشاپ ، نرم افزار زمپ سازگار با این نسخه ها نیز هماهنگ و آماده دانلود قرار گرفت. برای این منظور میتونید به صفحه دانلود زمپ پرستاشاپ فارسی وارد شده و پس از مطالعه این صفحه از لینک انتهای آن این نسخه را دانلود نمایید.

اگر با نرم افزار Xampp پرستاشاپ فارسی آشنا نیستید ...

پرستافا برای استفاده بهتر و سریعتر از پرستاشاپ و تست و بررسی آن و همچنین برای مسائل آموزشی و توسعه پرستاشاپ زمپ ویژه‌ای را آماده کرده که پرستاشاپ برروی آن نصب و تنظیم و آماده سازی شده است!

به کمک این نرم افزار میتوانید بدون صرف وقت و زمان برروی کامپیوتر شخصی خود محیط شبیه‌سازی شده سرور را ایجاد کرده و از پرستاشاپ نصب و تنظیم و آماده شده فارسی استفاده کنید!

جهت دریافت آخرین نسخه زمپ xampp پرستاشاپ و همچنین آموزش راه اندازی و استفاده این نرم افزار می‌توانید به صفحه معرفی و آموزش «XAMPP پرستاشاپ فارسی» مراجعه نموده و آن را دریافت نمایید و طبق آموزش از آن استفاده کنید.

فروشگاه خود را به آخرین نسخه ارتقا دهید!

اگر تصمیم گرفته اید به آخرین نسخه پرستاشاپ ارتقا دهید بهتر است حتما اطلاعات فنی خود را در این زمینه افزایش دهید و مطمئن شوید که تخصص کافی در این زمینه را دارید. اگر اینطور بود میتوانید طبق این آموزش ویدئویی ارتقا پرستاشاپ خود را با رعایت نکات ایمنی (مانند پشتیبان گیری) به آخرین نسخه ارتقا دهید.

از خدمات ارتقا کارشناسان و متخصصان مجرب تیم پرستافا استفاده کنید!

اگر اطلاعات و تخصص کافی در این زمینه ندارید توصیه میکنیم حتما این کار را به متخصصان و کارشناسان مجرب واگذار کنید. چرا که در زمان ارتقا ممکن است مشکلات و موارد متعددی پیش آید و حتی عدم اطلاعات کافی ممکن است باعث خرابی و آسیب رسانی به هسته فروشگاه شما شود. اگر تمایل به ارتقا پرستاشاپ خود توسط کارشناسان و متخصصان تیم پرستافا را دارید میتوانید از خدمات زیر استفاده نمایید.

 

منبع خبر : وبلاگ رسمی پرستاشاپ

 

با احترام و آرزوی موفقیت

تیم پرستافا