با سلام و درود خدمت همکاران و همراهان عزیز

ساعاتی پیش پرستاشاپ 1.7.3.0 نسخه RC1 منتشر شد! همانطور که از نام این نسخه مشخص است (Release Candidade) این نسخه نسخه اول کاندید انتشار است بدین معنی که نسخه نهایی پرستاشاپ 1.7.3.0 ممکن است با تغییرات جزئی مانند رفع مشکلات گزارش شده در همین نسخه منتشر شود!

خوشبختانه در این نسخه مشکلات ظاهری راستچین نسخه های قبلی برطرف شده و خروجی بهتری را شاهد هستیم.

از دید دیگر متاسفانه همچنان امکان افزودن واحد پولی تومان در این نسخه وجود ندارد و همچنان فونتهای نامناسب و تاریخ جلالی در این نسخه مشاهده نمیشود اما خوشبختانه 80 درصد از این مشکلات یعنی واحد پولی تومان، ادیتور پرستاشاپ ، فونتهای زیبا و ظاهری مناسب و همچنین تاریخ جلالی در بخش‌های قدیمیتر به خوبی به کمک پرستاپلاس و پلاگین های ویژه و رایگان آن برطرف شده و قابل استفاده است!

 

اگر با پرستاپلاس آشنا نیستید ...

اگر هنوز با پرستاپلاس آشنا نیستید یا اطلاعات کمی در این رابطه دارید، توصیه می کنیم ابتدا این مقاله را در در رابطه با پرستاپلاس مطالعه نمایید ، در این مقاله گفته ایم چرا باید از پرستاپلاس استفاده کنیم!

پس از مطالعه میتوانید از صفحه دانلود پرستاشاپ فارسی آخرین نسخه را دانلود و بر روی پرستاشاپ خود نصب نمایید!

به نقل از وبلاگ توسعه دهندگان پرستاشاپ …

این نسخه آماده انتشار و آماده آزمایش داوطلبان است. این یک نسخه آزمایشی بوده و یک فرصت مناسب برای تکمیل نسخه نهایی است. تنها با دانلود و نصب این نسخه و استفاده از آن به صورت آزمایشی و ارسال نظرات و پیشنهادات به تیم پرستاشاپ منتوانید به بهبود پرستاشاپ کمک کنید.

تیم رسمی پرستاشاپ از تمامی مدیران فروشگاه ها و توسعه دهندگان و طراحان وب خواسته تا با امتحان این نسخه به آنها در بهبود پرستاشاپ و آماده کردن و برطرف کردن مشکلات کمک کنند!

به همین منظور از امروز تا تاریخ 26 فوریه (هفتم اسفند) ساعت 10 شب به وقت گرینویچ نظرات خود را برای تیم پرستاشاپ (یا تیم‌های پرستاشاپ فارسی) ارسال کنید.

آنچه شما باید در مورد پرستاشاپ نسخه 1.7.3.0 بدانید!

این نسخه شامل تمام اصلاحاتی است که بعد از اصلاحیه شماره چهار (1.7.2.4)  از زمان انتشار 1.7.2.0 در ژوئیه 2017  (حدودا مرداد 96 ) بدست آمده است که این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌باشد :

  • پرستاتراست (سرویس اعتبارسنجی ماژولهای مارکت پرستاشاپ بر بستر بلاکچین اتریوم)
  • تولید خودکار RTL ( به همت تیم محترم آی پرستا )
  • کیت رابط کاربری موجود در صفحات سیمفونی (بخش‌های جدید)
  • سرویس Addons Connect
  • تغییرات در تصاویر و مصحولات دمو پرستاشاپ هنگام نصب
  • اطلاعیه و هشدار کم بودن موجودی در موجودی
  • ویرایش فله‌ای/گروهی در بخش موجودی
  • یک محصول می‌تواند چندین ویژگی از همان نوع داشته باشد!
  • واردسازی/خارج سازی در صفحه بررسی اجمالی بخش موجودی

و ویژگی های بسیار دیگر که در این نسخه اضافه شده است!

نحوه ارسال نظرات و پیشنهادات در مورد پرستاشاپ 1.7.3.0

اگر خطا یا مشکل و یا رفتار غیر منتظر‌ه ای مشاهده کردید ، کافی است با ایجاد یک تیکت در بخش پشتیبانی آن را با تیم رسمی پرستاشاپ مطرح کنید.

برای این منظور از طریق بخش پشتیبانی و به کمک این راهنما میتوانید اقدام کنید.

نکته نهایی؛ برای تست و بررسی از زمپ ویژه پرستاشاپ فارسی استفاده کنید!

نسخه ویژه زمپ پرستاشاپ 1.7.3.0 نسخه کاندید انتشار تا ساعاتی دیگر برروی پرستافا برای دانلود قرار خواهد گرفت که همزمان در کانال تلگرامی پرستافا اطلاعیه آن را منتشر خواهیم نمود. (توجه کنید که هنوز نسخه به روز منتشر نشده و طی یک ساعت آینده منتشر خواهد شد)

 

اگر با نرم افزار Xampp پرستاشاپ فارسی آشنا نیستید ...

پرستافا برای استفاده بهتر و سریعتر از پرستاشاپ و تست و بررسی آن و همچنین برای مسائل آموزشی و توسعه پرستاشاپ زمپ ویژه‌ای را آماده کرده که پرستاشاپ برروی آن نصب و تنظیم و آماده سازی شده است!

به کمک این نرم افزار میتوانید بدون صرف وقت و زمان برروی کامپیوتر شخصی خود محیط شبیه‌سازی شده سرور را ایجاد کرده و از پرستاشاپ نصب و تنظیم و آماده شده فارسی استفاده کنید!

جهت دریافت آخرین نسخه زمپ xampp پرستاشاپ و همچنین آموزش راه اندازی و استفاده این نرم افزار می‌توانید به صفحه معرفی و آموزش «XAMPP پرستاشاپ فارسی» مراجعه نموده و آن را دریافت نمایید و طبق آموزش از آن استفاده کنید.

 

منبع : وبلاگ پرستاشاپ

 

با احترام فراوان

تیم پرستافا