با سلام و درود خدمت همکاران عزیز

همونطور که مطلع هستید در این هفته دو نسخه پرستاشاپ منتشر شده است که یک نسخه پرستاشاپ 1.7.2.5 (ویژه رفع مشکل امنیتی) بوده و دیگری پرستاشاپ 1.7.3.0 نسخه کاندید انتشار یک است و این نسخه یک نسخه آزمایشی و آماده نهایی شدن است!

به رسم همیشگی در پرستافا یک نسخه ویژه برای این نرم افزار زمپ پرستاشاپ فارسی آماده و منتشر کردیم تا شما عزیزان بتونید به راحتی نسخه جدید رو تست و بررسی کنید!

دانلود و راه اندازی زمپ ویژه پرستاشاپ فارسی

پس از دانلود و unzip کردن این نرم افزار با ورود به صفحه اصلی http://localhost صفحه مشابه زیر در این نسخه برای شما نمایش داده خواهد شد!

همانطور که در تصویر مشاهده میشود سه نسخه متفاوت از پرستاشاپ در این زمپ نصب و تنظیم و آماده شده است.

  • نسخه 1.6.1.18 : این نسخه توصیه شده ما برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی است و بهترین نسخه فعلی پرستاشاپ
  • نسخه 1.7.2.5 : این نسخه آخرین نسخه stable از انشعاب 1.7 است.
  • نسخه 1.7.3.0 کاندید انتشار یک : این نسخه آخرین نسخه پرستاشاپ منتشر شده تا به این لحظه (یک اسفند 96) است اما توجه داشته باشید که این نسخه آزمایشی بوده و صرفا برای بررسی و گزارش مشکلات منتشر گردیده است.

 

اگر با نرم افزار Xampp پرستاشاپ فارسی آشنا نیستید ...

پرستافا برای استفاده بهتر و سریعتر از پرستاشاپ و تست و بررسی آن و همچنین برای مسائل آموزشی و توسعه پرستاشاپ زمپ ویژه‌ای را آماده کرده که پرستاشاپ برروی آن نصب و تنظیم و آماده سازی شده است!

به کمک این نرم افزار میتوانید بدون صرف وقت و زمان برروی کامپیوتر شخصی خود محیط شبیه‌سازی شده سرور را ایجاد کرده و از پرستاشاپ نصب و تنظیم و آماده شده فارسی استفاده کنید!

جهت دریافت آخرین نسخه زمپ xampp پرستاشاپ و همچنین آموزش راه اندازی و استفاده این نرم افزار می‌توانید به صفحه معرفی و آموزش «XAMPP پرستاشاپ فارسی» مراجعه نموده و آن را دریافت نمایید و طبق آموزش از آن استفاده کنید.

 

با احترام

تیم توسعه پرستافا