با سلام و درود خدمت شما همکاران عزیز

اگر از پرستاشاپ 1.7 استفاده میکنید ساعاتی پیش یک آپدیت امنیتی منتشر شد که اکیدا توصیه شده اگر از پرستاشاپ 1.7 استفاده میکنیم به نسخه 1.7.2.5 به روز رسانی کنید!

پرستاشاپ 1.7.2.5

این به روز رسانی شامل دو اصلاحیه و رفع باگ بوده است که رفع باگ اول از نوع مهم و بحرانی و دوم یک اصلاحیه است!

آموزش ارتقا با چند کلیک ...

جهت ارتقا ساده و آسان پرستاشاپ میتوانید با کمک آموزش ویدئویی ارتقا پرستاشاپ  به نسخه به روز و رسمی به سادگی این کار را با چند کلیک انجام دهید.

البته توجه داشته باشید که هر دو اصلاحیه رفع شده صرفا از بخش مدیریت پرستاشاپ (کارمندانی که دسترسی به مدیریت پرستاشاپ دارند) آسیب پذیر است.

چگونه یک مشکل امنیتی را به پرستاشاپ گزارش کنیم؟

پرستاشاپ توصیه کرده است که اگر مشکل امنیتی خاصی را پیدا کردید نسبت به آن مسئول بوده و قبل از اعلام عمومی آن را به صورت خصوصی و از طریق ایمیل security[at]prestashop.com به اطلاع آنها برسانید تا پس از اطلاع تیم پرستاشاپ سریعا نسبت به رفع مشکل و انتشار آن اقدام حاصل شود.

این کار باعث میشود تا قبل از افشای باگ ها و مشکلات امنیتی بتوان راه حل مناسبی را برای این دسته از مشکلات پیداکرد.

تیم پرستاشاپ تلاش میکند تا برای رفع مشکلات امنیتی شناسایی شده بسیار فعال باشد و مسائل امنیتی را جدی بگیرد تا بتواند فروشگاههای مبتنی بر پرستاشاپ را همچنان ایمن نگه دارد!

ماژولهای پرستاپلاس و پرستاپی برروی این نسخه سازگار است!

این به روز رسانی یک نسخه اصلاحیه پرستاشاپ است بنابر این ماژولهایی که با نسخه قبلی خود یعنی 1.7.2.4 سازگار هستند طبق آنچه در مورد روش نسخه بندی پرستاشاپ گفته‌ایم با این نسخه نیز بدون مشکل سازگار خواهند بود!

اگر با پرستاپلاس آشنا نیستید ...

اگر هنوز با پرستاپلاس آشنا نیستید یا اطلاعات کمی در این رابطه دارید، توصیه می کنیم ابتدا این مقاله را در در رابطه با پرستاپلاس مطالعه نمایید ، در این مقاله گفته ایم چرا باید از پرستاپلاس استفاده کنیم!

پس از مطالعه میتوانید از صفحه دانلود پرستاشاپ فارسی  آخرین نسخه را دانلود و بر روی پرستاشاپ خود نصب نمایید!

از Xampp پرستاشاپ استفاده کنید!

همزمان با انتشار این نسخه نرم افزار Xampp پرستاشاپ فارسی نیز تا دقایقی دیگر به روز خواهد شد و میتوانید بدون مشکل آخرین نسخه را دانلود و استفاده نمایید!

اگر با نرم افزار Xampp پرستاشاپ فارسی آشنا نیستید ...

پرستافا برای استفاده بهتر و سریعتر از پرستاشاپ و تست و بررسی آن و همچنین برای مسائل آموزشی و توسعه پرستاشاپ زمپ ویژه‌ای را آماده کرده که پرستاشاپ برروی آن نصب و تنظیم و آماده سازی شده است!

به کمک این نرم افزار میتوانید بدون صرف وقت و زمان برروی کامپیوتر شخصی خود محیط شبیه‌سازی شده سرور را ایجاد کرده و از پرستاشاپ نصب و تنظیم و آماده شده فارسی استفاده کنید!

جهت دریافت آخرین نسخه زمپ xampp پرستاشاپ و همچنین آموزش راه اندازی و استفاده این نرم افزار می‌توانید به صفحه معرفی و آموزش «XAMPP پرستاشاپ فارسی» مراجعه نموده و آن را دریافت نمایید و طبق آموزش از آن استفاده کنید.

 

منبع : وبلاگ رسمی پرستاشاپ

 

با احترام فراوان

تیم توسعه پرستافا